Derde divisie zondag 2019/2020

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 vanmiddag inderdaad opnieuw in de verkapte 4-4-2 opstelling met Hidde van Dijk hangend op links. Dit vanwege de blessure van spits Postma. Verder op het middenveld nog een extra wijziging. Desney Bruinink speelt niet (te veel last van een blessure van afgelopen weekend). Zijn vervanger is Luuk Schepers.

HUP HSC!!!!
 

De Groene Scout

Well-known member
In de extra tijd weet HSC'21 toch nog de 1-1 te maken. Via Gregory Viola.
HSC'21 moest een kwartier voor tijd met 10 man verder (rode prent voor Burak), maar bleef op zoek naar de gelijkmaker en wisselde enkele keren gedurfd / aanvallend. In de extra tijd werd dit beloond. Mooi, geeft de burger moed!!
 

De Groene Scout

Well-known member
Na de 2e spelrond dus nog 3 ploegen met de volle winst; Blauw Gel, OSS en Groene Ster.
Quick en UNA hebben beide duels verloren. Met name de 2 dikke nederlagen van UNA vallen op.
De geldkraan ging wel een beetje dicht, maar daar moet toch nog wel voldoende kwaliteit lopen om top 5 te draaien?
 

Unregistere

Well-known member
Ja, dat vond ik op het toernooi in Rosmalen geen verkeerde ploeg. Wel een counterploeg, misschien dat deze tegenstanders de keuze hebben gemaakt om UNA het initiatief te gunnen en hebben ze het daar moeilijk mee?

Het debuut van Jong ADO Den Haag verliep ook vrij pijnlijk trouwens, gelijk 5-0 aan de broek bij OSS '20.

Verder mooi voor Fregge dat zijn mannen wederom winnen, lekkere start!

Promovendus Groene Ster start eveneens knap met twee zeges.

Gemert pakt het eerste puntje bij OFC, dat stroef is gestart. En DEM heeft de eerste zege gepakt.
 

Fregge

Well-known member
Als je 4 weken terug mij had gezegd dat we zonder tegendoelpunt de eerste 2 wedstrijden zou doorkomen had ik je uitgelachen. Goede wedstrijd weer! Al waren we wel gelijkwaardig aan Quick. Ietsjes beter misschien.
 

Joost

Well-known member
Over EVV in de krant;

EVV speelde net als vorige week gelijk. Thuis tegen nieuwkomer Hoogland werd het 1-1. EVV was heer en meester. Het kwam als een razende uit de startblokken en kreeg negen hoekschoppen tegenover nul. De fraaie aanvallen werden aan elkaar geregen, maar gescoord werd slechts ??n keer en wel door Rick Polman. Dat deed Hoogland ook, via Lex Hienekamp.

Het hechte collectief van Groene Ster won ook in Utrecht in een gelijkopgaande wedstrijd en kreeg daarbij wel wat hulp van de thuisploeg. Die stuntelde begin 2e helft tweemaal; 0-2. En maakte later ook nog eens hands wat een penalty opleverde.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Aanstaande zondag in Dongen de eerste rapporteur van het seizoen.

Volgende week zondag, weer volgens voorspelling, eerste assistent scheidsrechter bij Jong ADO Den Haag tegen ADO '20.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ligt het een beetje in de buurt van Zeist misschien, haha. Daar moet ik overdag heen voor bijscholing COVS trainers voor scheidsrechters.
 

Unregistere

Well-known member
Moet kunnen! Fregge heeft vast nog wel een luchtbedje over.

Tenzij de Leeuwinnen nog in Zeist zijn, dan zou ik daar gewoon blijven als ik jou was.
 
Bovenaan