Derde divisie zondag 2019/2020

Fregge

Well-known member
Dat vond ik wel mooi in de Voetbal247 Podcast. Steeds HSC'21 bespreken dat zij van 2 naar 7 zijn gegaan, maar wij waren van 1 naar 14 gegaan of zo.
 

de waan

Well-known member
Dat gevoel had ik ook wel een beetje. Er zijn nota bene al verschillende clubleden overleden.

Aan de andere kant is dat verhaal over de rechter ook wel een beetje uit zijn verband gerukt volgens mij.
 

noordooster

Well-known member
Uiteraard is de corona-ellende vreselijk. En iedereen normaal denkend mens zal hopen, dat het zo snel mogelijk voorbij is.

Dat betekent niet dat je nergens anders meer over zou mogen praten.
Natuurlijk mogen ze in Oss aangeven wat ze vinden van de KNVB maatregel en mogen ze bij ASWH aangeven dat ze blij zijn, dat ze nog een jaartje in de TD mogen voetballen.
De gang naar de rechter lijkt mij in dezen wat ver gaan en ik kan me niet voorstellen, dat ze daarmee succes zullen hebben.
 

noordooster

Well-known member
Fc Lienden gaat komend seizoen niet verder met het eerste elftal op zondag.
Het vlaggenschip van de vereniging wordt komend seizoen zaterdag 1.
 

de waan

Well-known member
Me dunkt. En nu gaan ze weer terug naar de anonieme dorpsclub die ze altijd zijn geweest. Hebben ze toch 15 mooie jaren gehad.
 

Susa

New member
En wat heeft dat de club opgeleverd?

Een mooi sportcomplex ...

Gistermiddag was ik aan het wielrennen en kwam ik langs het complex van Babberich..... Dat is nu ook wel triest om te zien zo. Ik kwam er vroeger in de gouden tijd (medio 1997) vrij vaak en was er zelfs bij toen ze in de Kuip de KNVB beker voor de amateurs wisten te pakken.
 

Unregistere

Well-known member
Zo mooi is het toch niet bij FC Lienden? Ik vond het redelijk verouderd eerlijk gezegd. En er vallen heel vreemde grassprieten of iets dergelijks op dat veld, waardoor we menig voetbalkous konden weggooien na afloop. Maar goed, het was voor een goede zaak...

Goes en/of VVSB kan prima die opengevallen plek invullen.

Nee, GOES en VVSB zitten in de zaterdagafdeling en die zijn daar hard nodig ook, omdat die laffe herders van ONS vrijwillig willen degraderen. :p
 

noordooster

Well-known member
Nee, GOES en VVSB zitten in de zaterdagafdeling en die zijn daar hard nodig ook

Mooi terug naar de populaire zondag derde divisie , deze 2.
Dan krijg je weer gewoon een zaterdag en een zondag derde divisie.
Gaten in die zaterdag derde divisie kun je gemakkelijk aanvullen met teams van het kaliber Staphorst en ACV.

De KNVB gaat nog steeds uit van een min of meer gelijke structuur van de piramide op zondag en op zaterdag.
Mede door het opvullen van gaten bestaat zo'n gelijkheid op papier er niet qua speelsterkte, er is hier en daar al sprake van een behoorlijke scheefgroei.
 
Bovenaan