Derde divisie zondag 2019/2020

Joost

Well-known member
Groene Ster speelde half maart gelijk tegen Halsteren en wist de 16 (!) offici?le wedstrijden daarna allemaal te winnen.
 

Unregistere

Well-known member
Pff, belachelijk dat er geen spelers van Blauw Geel '38 of HSC '21 zijn genomineerd als speler van de week.
 

De Groene Scout

Well-known member
Pff, belachelijk dat er geen spelers van Blauw Geel '38 of HSC '21 zijn genomineerd als speler van de week.
Haha, moet vaak een speler zijn die aanvallend is ingesteld en doelpunten heeft gemaakt. Dan val je op. Bij HSC'21 gisteren geen mega-uitblinker, maar wel een zeer sterk centrum gezien dat weinig weggaf en heerste. De jongste van de 2 uiteindelijk ook als MOTM gekozen.
 

Fregge

Well-known member
Ik had op het laatste moment pas iemand geselecteerd, en dat was ook een verdediger. Al was onze linksback vorige week genomineerd
 

De Groene Scout

Well-known member
Het 'handgemeen' dat Burak van HSC'21 had in het duel met Westlandia is hem duur komen te staan. Nadat hij werd vastgehouden rukte hij zich los en deed dat in de ogen van de scheidsrechter echter wat te wild.
Hij mag 5 duels toekijken. Zijn reputatie van kaartenpakker zal waarschijnlijk wel hebben meegespeeld bij de bepaling van deze hoge straf.
 

jtd10

New member
Het 'handgemeen' dat Burak van HSC'21 had in het duel met Westlandia is hem duur komen te staan. Nadat hij werd vastgehouden rukte hij zich los en deed dat in de ogen van de scheidsrechter echter wat te wild.
Hij mag 5 duels toekijken. Zijn reputatie van kaartenpakker zal waarschijnlijk wel hebben meegespeeld bij de bepaling van deze hoge straf.

Daar gebeurde echt bar weinig vond ik, afgaande op de samenvatting. Misschien dat filmpje maar inbrengen, zag dat een speler van ACV werd vrijgesproken op basis van beelden gemaakt door Onze Club (RTV Drenthe).
 

Fregge

Well-known member
Ik heb het erger meegemaakt. Mijn medetrainer bij mijn team kreeg op het wedstrijdformulier rood. Klein detail: Hij was er niet en ik was degene die geel kreeg (wel een terechte overigens).
 

De Groene Scout

Well-known member
De rangen en standen van Unregistere laten nog even op zich wachten maar over een paar uur trappen we al wel af met ronde 4.
Gemert - Blauw Geel wordt namelijk vandaag om 19.00 uur al gespeeld. Rest volgt morgen:

DEM - HSC'21
Hoogland - Dongen
sv OSS 1920 - Westlandia
UNA - Hercules
EVV - Quick
FC Lienden - Groene Ster
Jong ADO Den Haag - ADO'20

Blijven Groene Ster en Blauw Geel zonder puntverlies in de lastige uitduels?
 

De Groene Scout

Well-known member
Uiteindelijk met 4-1 verloren van DEM; volgens mij hadden we daar niet echt rekening mee gehouden.
sv OSS 1920 haalt even flink uit en wint met 5-0 van Westlandia. Door deze winst is OSS nu de nieuwe koploper op doelsaldo. Groene Ster kwam net als Blauw Geel gisteren niet verder dan een gelijk spel.
Quick is na 4 duels nog puntloos.
 

Unregistere

Well-known member
Jong ADO Den Haag pakt na twee nederlagen ook de eerste overwinning in de derde divisie. Het wordt, toch wel verrassend, 2-0 voor de Haagse beloften tegen ADO '20.

UNA komt ook maar niet los. Nu bleef het op eigen veld steken op een gelijkspel tegen Hercules (2-2). Hoogland pikte ook weer een puntje mee tegen Dongen (1-1). FC Lienden won ook in de derde wedstrijd niet.

Zal Fregge al weer zijn bijgekomen van de clash met Gemert? Hij is al verdacht lang afwezig hier!
 

Fregge

Well-known member
Zal Fregge al weer zijn bijgekomen van de clash met Gemert? Hij is al verdacht lang afwezig hier!

Haha, geen zorgen. Kermis in het dorp, en vandaag bij een duel tussen 2 vierdeklassers wezen kijken. Qua spelbeeld een terechte uitslag. Blauw Geel had wel de betere kansen. Geen paniek in de tent.
 
Bovenaan