Abubakari
Well-known member
Binnenkort maar eens gloryhunten bij Groene Ster. Ze verliezen alleen altijd als ik kijk.
Even wachten tot Blauw Geel of HSC’21 op bezoek komt dan maar.
Binnenkort maar eens gloryhunten bij Groene Ster. Ze verliezen alleen altijd als ik kijk.
HSC'21 op weg naar de 2e divisie? :rumcolaa:
Nog een punt of 25 a 30 halen en we zijn veilig.HSC'21 op weg naar de 2e divisie? :rumcolaa:
Veel plezier en succes gewenst zondag. Persoonlijk zal het mij een worst wezen hoe de punten verdeeld worden, zolang ik in Dongen maar een goede pot vlag en de rapporteur hiermee tevreden krijg.
Haha, moet vaak een speler zijn die aanvallend is ingesteld en doelpunten heeft gemaakt. Dan val je op. Bij HSC'21 gisteren geen mega-uitblinker, maar wel een zeer sterk centrum gezien dat weinig weggaf en heerste. De jongste van de 2 uiteindelijk ook als MOTM gekozen.Pff, belachelijk dat er geen spelers van Blauw Geel '38 of HSC '21 zijn genomineerd als speler van de week.
Het 'handgemeen' dat Burak van HSC'21 had in het duel met Westlandia is hem duur komen te staan. Nadat hij werd vastgehouden rukte hij zich los en deed dat in de ogen van de scheidsrechter echter wat te wild.
Hij mag 5 duels toekijken. Zijn reputatie van kaartenpakker zal waarschijnlijk wel hebben meegespeeld bij de bepaling van deze hoge straf.
Zal Fregge al weer zijn bijgekomen van de clash met Gemert? Hij is al verdacht lang afwezig hier!