Unregistere
Well-known member
Waarom wordt in de opstelling op Twitter bij Desney eigenlijk altijd de voornaam gebruikt en bij de rest gewoon de achternaam?
Waarom wordt in de opstelling op Twitter bij Desney eigenlijk altijd de voornaam gebruikt en bij de rest gewoon de achternaam?
Mag hij gerust doen hoor, reageer ik wel in Fries terug!Klinkt meer als een Brabantse reactie. Bijvoorbeeld: SC Heerenveen vlagt dat er een aanvaller van OSS bijvoorbeeld buitenspel staat. Die reageert dan met: "Des nie!"
Viel mij ook al op. Geen idee, vedette-neigingen?
Mag hij gerust doen hoor, reageer ik wel in Fries terug!
Bijna goed!Haha, oat moan!
Killian van Mil, de jonge versie van Lex Immers, deed dus ook mee.
Klopt, wel een aanvaller met de nodige dreiging. Werd 10 minuten voor tijd overigens gewisseld, dat snapte ik even niet.
Opvallend bij ADO was nog dat alle wissels en dus ook de gewisselde van Mil na de wedstrijd nog extra sprintjes moesten trekken op het veld. Een cooling down zie je soms nog wel eens, maar hier ging het er vooral om dat iedereen wel even zijn meters moest maken. Overigens ook geen treurnis bij ADO. Spelers liepen het veld af, gingen douchen en stapten in de bus. Je ziet aan alles dat ze het spelen in de beloften geen ruck aan vinden en alleen maar bezig zijn met zichzelf om ooit nog eens ADO 1 te halen of ander BVO-avontuur. Om goed 17.00 uur reed de spelersbus al weer weg.
Zondag 6 oktober eerste assistent scheidsrechter bij Hercules - EVV.
Vorig seizoen stond ik bij de naastgelegen voetbalclub, ook niet gelijk goed dus haha.Pas op dat je niet per ongeluk op de tennisbaan belandt dan.
Volgens iemand van Hercules hadden ze ??n van de beste grasvelden van Nederland ...
Wat een grote grap was dat zeg.