Derde divisie zondag 2019/2020

De Groene Scout

Well-known member
Morgen start ronde 6 met EVV - Westlandia.

Zondag dan de volgende wedstrijden:
Gemert - Quick
DEM - Groene Ster
Hoogland - ADO'20
Dongen - HSC'21
sv OSS 1920 - OFC
FC Lienden - Hercules
Jong ADO Den Haag - Blauw Geel'38

UNA is vrij. Kan HSC'21 ook een keer uit winnen en aan blijven haken bij de kopgroep?
 

Unregistere

Well-known member
Alles gaat door zie ik, ondanks de regen. Succes voor Waan en Scout in het ongetwijfeld druilerige Dongen en voor Fregge op bezoek bij de beloften van ADO!
 

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 halverwege op een 0-1 voorsprong door een treffer van Stef Ottink.
Van de 3 koplopers staan Groene Ster en OSS wel voor, maar Blauw Geel achter bij Ador Den Haag.
 

De Groene Scout

Well-known member
Groene Ster won met 0-2 bij DEM en is nu alleen koploper. sv OSS gaf de voorsprong weg en speelde uiteindelijk 2-2 tegen OFC.
Blauw Geel kreeg een pak op de broek bij Jong ADO; 5-1
 

Jacco

Well-known member
Is deze stand een tijdelijk toeval of is er meer aan de hand, wat zelfs de meest trouwe volgers niet hebben voorzien?
 

de waan

Well-known member
Drie dingen daarover:
- Eindelijk eens een keer de eerste wedstrijd gewonnen. Dat brengt direct meer zelfvertrouwen dan de afgelopen jaren, waarin we direct achter de feiten aanhobbelden.
- Door een toevalligheid afgestapt van het aloude 4-3-3 omdat alle spitsen geblesseerd waren. Dat pakte verrassend goed uit.
- We hebben een relatief makkelijk programma gehad tot dusverre.

Verder ben ik zeeeeer tevreden over hoe het tot nu toe gaat. Bijna bovenaan, ongekende weelde.
 

Fregge

Well-known member
Blauw Geel kreeg een pak op de broek bij Jong ADO; 5-1

Pfoe, die was zwaar. Jong ADO was heel de wedstrijd gewoon beter. Ik denk dat de wedstrijd van afgelopen woensdag hier ook mee te maken heeft. Jammer, maar liever 1 keer ruim verliezen dan een paar keer net verliezen.
 

Unregistere

Well-known member
Dat is ook zo. Je merkt dan waarschijnlijk toch dat die jonge gasten allemaal fitter zijn en vaker trainen. Wel jammer. Waar werd de wedstrijd gespeeld eigenlijk? En hoe zat het met de toeschouwersaantallen en de sfeer?

Bij Quick zit het ook niet erg mee trouwens. Ik zag de samenvatting op TV West en in de slotfase gaven ze een zeker lijkende winst nog helemaal uit handen.

Ongekende luxe voor HSC '21 inderdaad, mooi voor Waan en Scout. Goed stukje duiding door Waan ook. Wat wordt de eerste tegenstander uit de bovenste regionen? Zou mooi zijn als die testcase ook goed wordt doorstaan en dat jullie om de titel kunnen strijden.
 

Fregge

Well-known member
Dat is ook zo. Je merkt dan waarschijnlijk toch dat die jonge gasten allemaal fitter zijn en vaker trainen. Wel jammer. Waar werd de wedstrijd gespeeld eigenlijk? En hoe zat het met de toeschouwersaantallen en de sfeer?

Sportpark de Aftrap. Waren wat velden langs elkaar en er stond een grote hal, maar waar die voor was weet ik niet precies. Het leek meer op een vierdeklasser dan een Derde Divisionist. Qua toeschouwers: Een kleine 90 gok ik ongeveer.

Ongekende luxe voor HSC '21 inderdaad, mooi voor Waan en Scout. Goed stukje duiding door Waan ook. Wat wordt de eerste tegenstander uit de bovenste regionen? Zou mooi zijn als die testcase ook goed wordt doorstaan en dat jullie om de titel kunnen strijden.

13 oktober :)
 

Fregge

Well-known member
Dat maakt mij niet uit, want ik heb een leuke aanvallende ploeg gezien. het is alleen voor mij persoonlijk jammer dat het de tegenstander was.
 

Unregistere

Well-known member
En er deed een Seedorf mee, zag ik op de site van ADO. Altijd leuk. Van Mil opvallend genoeg slechts invaller, dacht aan enkele tweets die ik tussendoor zag dat 'de kleine Immers' langer meegespeeld had.

Kantine is altijd goed, meer is er niet nodig. Paar lekkere Haagse meiden achter de bar.
 

Fregge

Well-known member
Young Immers was slechts een invaller idd. Maar misschien opleidingtechnisch gezien iemand anders meer minuten geven. Die liepen overigens nog een paar keer op en neer, de invallers. Extra training. Ik dacht meer strafrondjes omdat ze niet gescoord hadden.

Misschien is het voor jouw leeftijd wel iets, die Haagse meiden. Voor mij was het meer een 'meh'.
 

de waan

Well-known member
Ongekende luxe voor HSC '21 inderdaad, mooi voor Waan en Scout. Goed stukje duiding door Waan ook. Wat wordt de eerste tegenstander uit de bovenste regionen? Zou mooi zijn als die testcase ook goed wordt doorstaan en dat jullie om de titel kunnen strijden.

Het zou wel erg opportunistisch zijn om te denken dat we mee gaan doen van de titel. Er komen ongetwijfeld nog wel mindere periodes. Het is niet zo dat we ineens een topploeg hebben. Ik kijk ook nog vooral wat er onderin gebeurt.

Na Blauw Geel (13-10) en Groene Ster (27-10) weten we meer.
 
Bovenaan