Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Moet kunnen, Duplan doet als het goed is nog altijd niet mee.

HSC '21 moet oppassen voor Thijs van Pol!!
 

Unregistere

Well-known member
Bono zelfs h?... Vernoemd naar de enige echte!

Maar zo te zien hebben ze in Haaksbergen het huiswerk gedaan, dus dat komt helemaal in orde.
 

Fregge

Well-known member
Wat betreft de kaasplankjes als lokmiddel??

Nee, ik geef ze tegenwoordig voetbaltips. Ze vroegen tips om de negatieve reeks tegen Hercules te verbreken. Mijn tip was: "Tussen de drie palen schieten waar iemand van Hercules voor staat. Hij heeft een iets ander tenue aan dan de andere 10 spelers van Hercules". Met als late toevoeging dat ze wel eerst moeten kijken of ze die speler niet voor het vangnet zetten.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Vanmiddag naar Hercules - EVV. Complete trio heeft een rapporteur, ik dus ook.

Zal wel lekker worden op dat veld met de regenachtige voorspellingen

En ben benieuwd of we nog wat van de Week van de Scheidsrechter terug zien. Zal vast wel niet. Vandaag bij Stichting Cambuur in ieder geval niet, waar ik de O15 tegen AFC floot. Neem aan dat De Groene Scout dit wel geregeld heeft bij HSC '31.
 

Fregge

Well-known member
Ik heb onze scheidsrechter een doos Celebrations gegeven. Wel oppassen, SC Heerenveen. Als ik kijk bij het EVV account lijkt het alsof de beheerder een beroerte heeft opgelopen of zo.
 

Unregistere

Well-known member
Ik ben vooral benieuwd of ze op Twitter een leuk Playmobil-poppetje inzetten bij een actie van SC Heerenveen. :heinz:

Succes weer allemaal vanmiddag!!
 

Unregistere

Well-known member
Groene en Waan staan bovenaan, zij staan bovenaan! :duim:

Een op het oog gemakkelijke 3-0 zege tegen Gemert, met als het goed is een wereldgoal van Arsic. Benieuwd naar de beelden!

Groene Ster verslikte zich verrassend in het zwakke Dongen (1-1) en dus staat HSC '21 nu op de eerste plaats.

De mannen van Fregge verloren in Naaldwijk met 2-0 van Westlandia. Zonde, want hij had nog wel zijn databundel in orde gemaakt voor het plaatsen van eventuele filmpjes. Anderzijds was er wel goed nieuws voor Fregge, want EVV neemt zijn tips serieus. Ze schoten drie keer raak bij Hercules en wonnen onder vlaggend oog van onze favoriete grensrechter met 1-3 in Utrecht. We zullen er vast nog iets over lezen!

OFC sluipt omhoog, de mannen uit Oostzaan klopten Hoogland met 2-1 en staan nu vierde. Met een goal van Bilal El Amrani, leuk!

UNA en FC Lienden mochten de eerste zege bejubelen. UNA klopte Jong ADO Den Haag met 3-2, Lienden won met 1-2 bij ADO '20 en steeg met stip naar plek negen.

Ook Quick pakte tegen DEM de eerste driepunter (1-0), al staan de Hagenaars - ja, in tegenstelling tot Jong ADO zijn dit geen Hagenezen - nog wel laatste.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
UNA maakte een 0-2 achterstand nog ongedaan als ik het allemaal goed gevolgd heb vanmiddag.

De EVV twitteraar besloot vandaag maar in het dialect te gaan.
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha, mooie zondag weer. HSC speelde tegen een goede ploeg en voor de rust leek het niet best, maar lag dat misschien ook wel aan de tegenstander die prima meespeelde. Gevaar lag op de loer met de sterke spits. Was dus wel belangrijk om niet vol op de aanval te gaan en alles open te gooien.
Door de vroege treffer na rust, moest Gemert het een beetje meer open gooien en kregen de behendige spelers voorin bij HSC'21 meer vrijheid om hun kunsten te vertonen. Dat ging prima.
Bij 1-0 nog wel een grote kans en tevens geweldige redding van Lankheet. Daarna was het HSC dat de bovenliggende partij was.
Terechte winst en bovenaan dus; het bleef nog lang onrustig op het Scholtenhagen :duim:.
 
Bovenaan