Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Alles op een rijtje dan maar:

Speelronde 7

ADO '20 - FC Lienden 1-2
Groene Ster - Dongen 1-1
Hercules - EVV 1-3
HSC '21 - Gemert 3-0
OFC - Hoogland 2-1
Quick - DEM 1-0
UNA - Jong ADO Den Haag 3-2
Westlandia - Blauw Geel '38 2-0

STAND

1. HSC '21 7-16
2. Groene Ster 7-15
3. OSS '20 6-12
4. OFC 6-11
5. Blauw Geel '38 7-11
6. EVV 7-10 (+2)
7. ADO '20 7-10 (+1)
8. Gemert 7-9
9. FC Lienden 6-7
10. DEM 7-7 (-2)
11. Westlandia 7-7 (-4)
12. Hercules 6-6 (-1)
13. Jong ADO Den Haag 6-6 (-2)
14. UNA 6-6 (-6)
15. Hooglandia 7-6
16. Dongen 7-5
17. Quick 6-3

Topscorers:

1. Jos Peltzer (OSS '20) 6
=. Thijs van Pol (Gemert) 6
3. Hugo Botermans (Jong ADO Den Haag) 4
=. Mick Christophersen (ADO '20) 4
=. Rick Polman (EVV) 4

Mart-van-den-Gevel-UNA.jpg

Mart van de Gevel schoot er twee in namens UNA in de gewonnen wedstrijd tegen Jong ADO Den Haag, waardoor de Brabanders eindelijk de eerste overwinning van het seizoen behaalden
 

De Groene Scout

Well-known member
Het is nog maar donderdag, maar als koploper ben je net iets gretiger dan normaal. Dus vandaar hier alvast het programma.
We starten zaterdag met de Haagse derby: Jong ADO Den Haag - Quick.

Op zondag gaan we dan verder met:
Gemert - Hercules
DEM - sv OSS 1920
Hoogland - UNA
Dongen - FC Lienden
EVV - ADO'20
Blauw Geel'38 - HSC'21
OFC - Westlandia

Doordat Groene Ster dit weekend vrij is, weten we 1 ding al zeker; HSC'21 blijft ook na deze speelronde koploper!!!!!:duim:
 

SC Heerenveen

Well-known member
Hercules (1-3) EVV. EVV gewoon beter, kwam ook achterover voor de dag. 0-2 in de rust. En ja, wat voor rust ... We zaten naast kleedkamer Hercules en daar ging het verbaal te keer, niet normaal. Trainer en een speler, die ook gewisseld ging worden, scheldden elkaar helemaal de huid vol. Meerdere spelers ging er in mee. Was een hele vreemde gewaarwording.

Tweede helft was het snel 0-3 en dus beslist. Vlak voor tijd 1-3, maar spannend werd het niet meer in een licht regenachtig Utrecht.

Als trio hadden we het helemaal in de macht, ook geen kaarten uitgedeeld door de scheidsrechter. ??n buitenspelsituatie achteraf grote twijfels over, omdat scheidsrechter twijfelde had omdat eenmaal bal verlengd werd door tegenstander. Zij het bewust of onbewust, volgens de scheidsrechter dat eerste maar ik vlagde en hij blagde wel. Voor de rest goede benen, vooral de tweede helft. Maar rapport nog steeds niet binnen, afwachten dus.

Eerstvolgende wedstrijd waarschijnlijk pas in november. Komend weekend dorpsfeest dus vrij, 20/10 geen programma en 27/10 is het sc Heerenveen thuis tegen FC Groningen.
 

Unregistere

Well-known member
Een blaggende scheidsrechter en een achterover voor de dag komend EVV, ik vind het wel mooie po?zie.

En Twisker dus een ouderwets kleedkamerruzietje in de rust, goede details. :duim:
 

De Groene Scout

Well-known member
Gaat volgens mij niet zo goed met SC Heerenveen. Krijgt weinig wedstrijden en is drukker met verhuizen, familiefeestjes, kermissen en dorpsfeestjes etc.
Die promotie zal er ook dit seizoen niet inzitten.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Iets teveel van aan de alcohol gezeten SC Heerenveen?
Nee, n?g niet. Vanavond start het feest en gaat door tot en met dinsdagavond. Maar inderdaad er zullen vele biertjes volgen. Te beginnen vanavond bij de Snollebollekes en DJ Paul Elstak.

Gaat volgens mij niet zo goed met SC Heerenveen. Krijgt weinig wedstrijden en is drukker met verhuizen, familiefeestjes, kermissen en dorpsfeestjes etc.
Die promotie zal er ook dit seizoen niet inzitten.
Ik denk dat ik deze uitspraken maar even mee neem in de volgende wedstrijd van HSC '21 die ik vlag ...

Pfoe, dat wordt kaas inslaan. Kunnen we dat ook declareren bij de KNVB?
Kijk, zo hoort het! Bij voorkeur wel jong (belegen). :)

Als ie HSC’21 vlagt kun je nu dus puntverlies verwachten.
Jij snapt hem!
 

Fregge

Well-known member
Hij vlagt naar links
Hij blagt naar rechts
Nog een keer

Je verwart nu Vrouwkes en Links, Rechts. De DVKDDZ-editie van vrouwkes is:

Hij vlagt ze links
Hij vlagt ze rechts
Op het ene veld een hobbel
Het ander is kunstgras!
Hij vlagt ze links
Hij vlagt ze rechts
Daar staat er weer 1 buitenspel
Ik doe me vlag vlug omhoog!
 
Bovenaan