Derde divisie zondag 2019/2020

Abubakari

Well-known member
Hij staat op de nominatie om de bekerwedstrijd tegen Spakenburg te vlaggen pb'de hij me afgelopen weekend.
Sjon de Wolluf zorgt voor een kaasplankje en Spakenburg is al door.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Vier dagen? Vijf! Dorpsfeest zit er helaas op na 5 dagen flink zuipen. Meer gehad dan in de maanden hiervoor in 2019, oeps ... En de vele tractoren uitgezwaaid die vertrokken vanaf Thialf richting Den Haag. En inderdaad het was een prachtig dorpsfeest. En het kan mij zeker geen reet roesten wie er wint, maar wat ik wel weet (ondanks m'n ladderzatte kop nu) hoe meer gezeik op mij hoe mooier ik het vlaggen vond! Voor nu een goede nachtrust tot een uur tot 3 ...
 

Unregistere

Well-known member
Dit zeg je ook alleen maar omdat je hij ASWH niet gaat vlaggen.

Nee hoor. Is een algemene ergernis. Vorig jaar in de nacompetitie ook zo'n blaggend grietje, dat bij een verkeerd gegeven inworp zei 'jongens, het is maar een uitbal hoor'. Brr. Die snappen het niet.

Maar gelukkig merkt de KNVB dat ook en lopen scheidsrechter tegenwoordig ook stage bij clubs, om zo eens mee te maken hoe die de aanloop naar een wedstrijd beleven. Dat is verstandig beleid. Nu de grensjagers nog. :p
 

Fregge

Well-known member
Mijn ergernis zat hem eerst er altijd in dat grensrechters eerst keken naar de scheidsrechter en toen vlagde. Maar SC Heerenveen heeft dat ooit prima uitgelegd. Nu zit de ergernis er vooral in dat ze niet in ons voordeel vlaggen en daarna dat de scheids ons advies dan ook niet opvolgt ("Scheids, luister maar naar ons, wij snappen het beter dan die grensrechter").
 

Unregistere

Well-known member
Ja, dat vond ik wel heel fijn inderdaad, dat SC Heerenveen uitlegde dat ze verplicht een fout van de scheids moeten overnemen. Daar krijgt hij weer een pluspuntje voor.

Maar de beste blagger in de divisies blijft toch echt Nicolet Bakker.
 

Unregistere

Well-known member
Je favoriete vlagster is dat. Misschien wel niet de beste.

Ook de beste hoor. Nog nooit een fout zien maken. Al kan SC Heerenveen er uiteraard nog overheen, maar dan moet ik hem eerst in actie zien op de Westmaat de 30e. ;)

De slechtste vind ik die gozer met een halfbakken hippiebaardje, die er altijd half stoned bij loopt en die vermoedelijk in de rust kruidenthee drinkt met een inca-muts op zijn kneiter.

Maar even terug naar het voetbal:

ADO '20 moet na dit seizoen op zoek naar een nieuwe trainer. Raymond Bronkhorst kondigde op Twitter aan na zes mooie jaren te vertrekken. Er wordt al gespeculeerd over een overgang naar DOVO, waar natuurlijk een vacature is. Daar heeft hij zelf nog gevoetbald.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan