Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
En dan heb je ook nog Luinge, die sluit vaak zelf de kantine af nadat hij een paar smartlappen heeft gezongen. Maar die fluit volgens mij alleen nog maar feestwedstrijden tegenwoordig.
 

SanMark.

Well-known member
Luinge was sportquiz presentator bij ons en daarna kaarten om rondjes bier. Hij had een chauffeur meegenomen die avond, en deed ongeveer het licht uit in de kroeg.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vrijdagmiddag, dus hoog tijd om vooruit te kijken. Dit weekend 2 duels op zaterdag waarbij de complete top 3 al in actie komt. Zaterdagavond de topper tussen de nummers 2 en 1 in Oss: sv OSS 1920 - HSC'21.
Bij HSC'21 lijkt de selectie fit en compleet, maar zal waarschijnlijk nogmaals gestart worden met de basis waarmee tot nu toe mooie resultaten zijn behaald. Potentiele basiskrachten Grondman, Burak, Postma zullen dus waarschijnlijk ook nu weer vanaf de kant toe moeten kijken. HSC'21 zal in Oss gesteund worden door een aardige groep supporters. De supporters bus die voor het eerst sinds lange tijd weer eens meerijdt is vol. Mooi voor de spelers.
Ook op zaterdag nummer drie Groene Ster thuis tegen Westlandia.

Op zondag dan de volgende duels:
ADO'20 - Blauw Geel '38
Quick - OFC
Gemert - Dongen
Hercules - Jong ADO Den Haag
UNA - DEM
FC Lienden - Hoogland
 

De Groene Scout

Well-known member
Successupporters dus. En dan ook nog op zaterdag....

Zeker die hebben we in Haaksbergen ook wel. Als het heel slecht gaat (vechten tegen degradatie) wil het overigens ook nog wel eens lukken een bus mee te laten rijden. Er moet dus iets op het spel staan om de HSC'ers te mobiliseren.
Op welke dag dat dan moet maakt niet zo veel uit.
 

Fregge

Well-known member
Er rijden amper supportersbussen toch? In de Derde Divisie? Ik geloof dat wij de enige zijn. Misschien 1 van de pas gepromoveerden.
 

Unregistere

Well-known member
Er rijden amper supportersbussen toch? In de Derde Divisie? Ik geloof dat wij de enige zijn. Misschien 1 van de pas gepromoveerden.

In de derde divisie zaterdag lieten de meeste clubs de afgelopen seizoenen wel een supportersbus rijden. Maar op zondag niet zo gebruikelijk dan?
 

Fregge

Well-known member
De topper in Oss, waar ik nog naar toe kon rijden met iemand anders maar afwees omdat het te kort tijd voor me was, staat met rust 1-0 voor OSS.
 
Bovenaan