Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Ik hoorde dat het hele supportersvak van Blauw Geel van plan is om dit te gaan doen:

giphy.gif
 

Fregge

Well-known member
We hebben de hond al klaar staan om hetzelfde als ooit in Den Bosch is gedaan te doen. Tenminste, als SC Heerenveen niet naar ons genoegen staat te vlaggen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik hoorde dat het hele supportersvak van Blauw Geel van plan is om dit te gaan doen:

giphy.gif
Als ze dat doen kom ik niet meer bij van het lachen denk ik, haha. Zou natuurlijk heel erg leuk zijn zoiets.

We hebben de hond al klaar staan om hetzelfde als ooit in Den Bosch is gedaan te doen. Tenminste, als SC Heerenveen niet naar ons genoegen staat te vlaggen.
Zolang die hond maar in mijn broekje bijt en niet in m'n been vind ik alles best, haha.

Maar ik kijk uit naar de wedstrijd moet ik zeggen. Alleen wat last thuis, haha.
 

Fregge

Well-known member
Ik regel wel wat jeugdspelers haha. Komt goed. Die lopen gewoon mee met SC Heerenveen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik hoorde je al over het kaasplankje, niet overdrijven he haha. Scherp gezien in ieder geval de afgekeurde 0-2! Dom dat die jongen er nog aan kwam.
 

De Groene Scout

Well-known member
0-1 was ook de eindstand in Veghel. sv OSS 1920 verstevigt de koppositie.
EVV en UNA deelden de punten (0-0) en blijven hierdoor beide in de grote middenmoot staan.

Morgen gaan we verder.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Meest gezellige derde helft sinds ik vlag. Ook nog even de kantine in geweest met Fregge, lang gesproken met hem. Prima kerel! Erg leuk weer gehad. Was ook wel lachen om publiek tijdens de wedstrijd. En het was niet onopgemerkt dat ik van kaas een groot liefhebber ben, haha.
 

Fregge

Well-known member
Heeft hij toch eerder gereageerd dan ik haha. SC Heerenveen was inderdaad eerder op de club dan ik voor de avondwedstrijd (dat ik er die dag al een uur of 7 zat laten we even buiten kijf). Met hem nog meegelopen naar de kleedkamers en volgens mij had hij pas door dat ik met hem meeliep toen ik over het kaasplankje begon haha. De wedstrijd: Tja, jammer. Ik vond ons zeker niet minder dan OSS, ze scoren een werelddoelpunt waarvan ik vind dat SC Heerenveen hem makkelijk had af kunnen vlaggen (wat zeker niet terecht was geweest). Een hele leuke en (voor mij aparte) derde helft gehad. Werd zelfs door de Brito Roque de kantine in getrokken haha. Dat overkwam me tot nu toe nooit. Vond het gezellig, SC Heerenveen! Tot een volgende keer (waarschijnlijk niet zo'n uitgebreid schaaltje kaas haha)
 

SC Heerenveen

Well-known member
Zo, ik lig. Dus tijd voor een verslagje. Uiteraard zonder blauw gele bril, haha.

Het eerste half uur Blauw Geel beter combinerend en voetballend richting de goal van OSS, maar eenmaal daar kwam het tot weinig doelpogingen. OSS oogde niet helemaal scherp, maar waren dat wel in de 34e minuut. Na een mooie aanval maakte de nummer 19 het doelpunt. Buitenspel was het helaas niet voor Fregge, wat hij zelf dus ook al uitstekend geconstateerd had. Vlak voor rust gooide ik de vlag wel omhoog, toen OSS de 0-2 dacht te maken. Van dichtbij redde de keeper nog, in de rebound tikte een ploeggenoot de bel binnen. Niet weg slim, want hij stond buitenspel. Achter mij hoorde ik al dat het kaasplankje binnen was, een grote opluchting natuurlijk.

In de tweede helft had OSS iets meer het overwicht, kansen op de beslissende tweede treffer maakten zij echter niet af waardoor Blauw Geel mocht blijven hopen. Zo nu en dan trokken zij ook ten aanval, maar echt veel doelpogingen konden niet genoteerd worden. Een echt slotoffensief kwam er niet meer, dus daardoor was de 0-1 eindstand een feit

Een wedstrijd waarin de samenwerking met de scheidsrechter uitstekend verliep. Kaarten werden er door De Brito Roque niet gegeven, al werd er achter mij vaak het advies gegeven dit wel te doen haha. Sowieso heb ik wel gelachen om dat publiek, dat toch nog met een goede opkomst aanwezig was.

En dan de derde helft, de meest gezellige die ik sinds ik ASR ben voor de KNVB gehad heb. Voor het eerst zelfs daarin bier gehad en de kantine in geweest, haha. De scheidsrechter ging ook, dus wij volgden braaf. Intussen was het keurig verzorgde kaasplankje van Fregge keurig tot het laatste blokje opgegeten. Toch nog een aardig tijdje staan praten met Fregge, leuk om weer het gezicht achter een forumlid te ontdekken. Helaas gingen we 'al' om 23:30 uur weg, andere ASR moest morgenochtend om 9:00 uur weg. Begrijpelijk uiteraard, anders was ik net als de scheidsrechter nog wel een tijdje blijven hangen denk ik haha.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Heeft hij toch eerder gereageerd dan ik haha. SC Heerenveen was inderdaad eerder op de club dan ik voor de avondwedstrijd (dat ik er die dag al een uur of 7 zat laten we even buiten kijf). Met hem nog meegelopen naar de kleedkamers en volgens mij had hij pas door dat ik met hem meeliep toen ik over het kaasplankje begon haha. De wedstrijd: Tja, jammer. Ik vond ons zeker niet minder dan OSS, ze scoren een werelddoelpunt waarvan ik vind dat SC Heerenveen hem makkelijk had af kunnen vlaggen (wat zeker niet terecht was geweest). Een hele leuke en (voor mij aparte) derde helft gehad. Werd zelfs door de Brito Roque de kantine in getrokken haha. Dat overkwam me tot nu toe nooit. Vond het gezellig, SC Heerenveen! Tot een volgende keer (waarschijnlijk niet zo'n uitgebreid schaaltje kaas haha)
Ik heb helemaal niet door gehad dat je mee liep naar de kleedkamers, haha. Halverwege de eerste helft vroeg ik mij al af of je er wel was, haha.

Als clubassistent had ik hem kunnen af vlaggen, maar ja daar word ik niet voor betaald haha.

Tot een volgende keer, Fregge! Maar niet zo'n uitgebreid kaasplankje??? Wat zijn dit voor uitspraken? Ik kom alleen als dat kaasplankje komt. :p
 

SC Heerenveen

Well-known member
Dat valt me wel wat tegen van SC Heerenveen.

Volgende week toevallig BQ1887 - Quick'20 vlaggen?
Toevallig niet. Ik vlag derde divisie, heel soms hoofdklasse. Zondag ook, maar wel de nummers 1 (Unitas) en 2 (Halsteren), dus dat is wel leuk

Ben benieuwd of daar veel publiek op af komt.

Voor nu ... welterusten.
 

Unregistere

Well-known member
Toevallig niet. Ik vlag derde divisie, heel soms hoofdklasse. Zondag ook, maar wel de nummers 1 (Unitas) en 2 (Halsteren), dus dat is wel leuk

Ben benieuwd of daar veel publiek op af komt.

Maximaal 350 man, schat ik in. En dan zit ik vermoedelijk al enigszins aan de hoge kant, maar ik heb niet goed in beeld hoeveel supporters Halsteren doorgaans meeneemt.

Verder top om de verhalen van jou en Fregge te lezen. :duim:

Wel zonde dat je hem niet direct had herkend, haha. En ik heb volgens mij niet overdreven toen ik hier schreef dat De Brito Roque graag nog even de kantine opzoekt toch?
 
Bovenaan