SC Heerenveen
Well-known member
Mijn voorkeur is allang bekend, ik neem aan dat Fregge daar rekening mee houdt haha.
Als ze dat doen kom ik niet meer bij van het lachen denk ik, haha. Zou natuurlijk heel erg leuk zijn zoiets.Ik hoorde dat het hele supportersvak van Blauw Geel van plan is om dit te gaan doen:
Zolang die hond maar in mijn broekje bijt en niet in m'n been vind ik alles best, haha.We hebben de hond al klaar staan om hetzelfde als ooit in Den Bosch is gedaan te doen. Tenminste, als SC Heerenveen niet naar ons genoegen staat te vlaggen.
Ik heb helemaal niet door gehad dat je mee liep naar de kleedkamers, haha. Halverwege de eerste helft vroeg ik mij al af of je er wel was, haha.Heeft hij toch eerder gereageerd dan ik haha. SC Heerenveen was inderdaad eerder op de club dan ik voor de avondwedstrijd (dat ik er die dag al een uur of 7 zat laten we even buiten kijf). Met hem nog meegelopen naar de kleedkamers en volgens mij had hij pas door dat ik met hem meeliep toen ik over het kaasplankje begon haha. De wedstrijd: Tja, jammer. Ik vond ons zeker niet minder dan OSS, ze scoren een werelddoelpunt waarvan ik vind dat SC Heerenveen hem makkelijk had af kunnen vlaggen (wat zeker niet terecht was geweest). Een hele leuke en (voor mij aparte) derde helft gehad. Werd zelfs door de Brito Roque de kantine in getrokken haha. Dat overkwam me tot nu toe nooit. Vond het gezellig, SC Heerenveen! Tot een volgende keer (waarschijnlijk niet zo'n uitgebreid schaaltje kaas haha)
Toevallig niet. Ik vlag derde divisie, heel soms hoofdklasse. Zondag ook, maar wel de nummers 1 (Unitas) en 2 (Halsteren), dus dat is wel leukDat valt me wel wat tegen van SC Heerenveen.
Volgende week toevallig BQ1887 - Quick'20 vlaggen?
Toevallig niet. Ik vlag derde divisie, heel soms hoofdklasse. Zondag ook, maar wel de nummers 1 (Unitas) en 2 (Halsteren), dus dat is wel leuk
Ben benieuwd of daar veel publiek op af komt.