Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
De hoogste tijd om nog even alles op een rijtje te zetten:

Speelronde 10

ADO '20 – Groene Ster 2-0
Blauw Geel '38 – OSS '20 0-1
EVV – UNA 0-0
Hoogland – Quick 1-1
HSC '21 – Hercules 3-4
Jong ADO Den Haag – Gemert 4-2
OFC – FC Lienden 0-1
Westlandia – DEM 0-2

STAND

1. OSS '20 9-21
2. HSC '21 10-16
3. OFC 9-15 (+3, 13 goals voor)
4. Groene Ster 9-15 (+3, 12 goals voor)
5. Blauw Geel '38 10-15 (0)
6. Gemert 10-15 (-2)
7. EVV 9-14
8. ADO '20 10-14
9. FC Lienden 9-13
10. Jong ADO Den Haag 9-12 (0, 18 goals voor)
11. Hercules 9-12 (0, 17 goals voor)
12. UNA 9-11
13. DEM 10-10 (-3)
14. Westlandia 10-10 (-7)
15. Dongen 9-8
16. Hoogland 10-8
17. Quick 9-5

Topscorers:

1. Jos Peltzer (OSS '20) 8
2. Lance Duijvestijn (Jong ADO Den Haag) 6
=. Thijs van Pol (Gemert) 6
4. Desney Bruinink (HSC '21) 5
=. Mart van de Gevel (UNA) 5
=. Oskar van Logtestijn (Hoogland) 5
=. Tijjani Noslin (Hercules) 5
=. Stef Ottink (HSC '21) 5
=. Rick Polman (EVV) 5
=. Tim Waterink (OSS '20) 5

lr190829ab16253.jpg

Lance Duijvestijn leefde zich namens Jong ADO Den Haag uit tegen Gemert door alle vier de doelpunten te maken
 

SC Heerenveen

Well-known member
Doen we een spelletje: "Zoek de kaas". Moet alleen in het scheidsrechtershokje sneaken hehe.
Zoek de kaas? Ja hallo zeg, niks zoeken. Het moet gewoon op een kaasplankje gelegd worden voor m'n neus.

Dan kan je voorafgaand mooi even een bezoekje brengen aan De Bazaar. Misschien ligt er nog wel een mooie vlag, kaasplank of grensrechterstenue op de zwarte markt. :duim:
Voor een vlag zorgt de scheidsrechter maar voor en alle tenues van de huidige lijn heb ik al. Alleen voor een kaasplankje zou ik kunnen gaan, maar ik hoop dat ze in Beverwijk inmiddels ook op de hoogte zijn van mijn kaaswensen, haha.

Klopt. BQ1887 scoort zelden in mijn aanwezigheid.
Volgens mij ook toen je mij daar zag vlaggen bij mijn hoofdklasse debuut. Is al aardig wat jaren geleden. Toen scoorde ik nog m'n slechtste cijfer tot nu toe bij een rapporteur.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik heb jou toch bij BQ1887 tegen HSC’21 gezien? Toen scoorden ze wel, werd 2-4 voor HSC’21
Zou ik in m'n statistieken moeten nakijken, maar weet bijna zeker dat ik HSC '21 enkel in thuiswedstrijden (2x) heb gehad en Be Quick 1887 na die ene wedstrijd waar jij bij was niet meer gehad heb. Tegenwoordig spelen ze ook in een te laag niveau wil ik ze tegen komen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Overigens gisteravond de FIFA conditietest gelopen die hoort bij assistent scheidsrechters in de Tweede Divisie, ??n niveau hoger dan ik nu dus vlag. Mocht ik hem halen zou ik in aanmerking komen voor aanstellingen in Tweede Divisie.

Helaas gaat dat dit seizoen niet zover komen. Oefening 1, de makkelijkste, ging prima en haalde ik. Daarna 5 sprints van 30 meter in maximaal 4.80 seconden. Bij de eerste al 4.83, gelijk al te langzaam dus en ook extra druk omdat je maar 1 over mag doen. Daarna toch 5x tussen de 4.62 en 4.73 gelopen. Het laatste onderdeel is echter de zwaarste, 40 keer 75 meter in 15 seconden en dan 22 seconden rust (wandelen). De eerste 10 keer gingen wel, daarna kreeg ik telkens meer last van m'n maag. Dat terwijl ik om 16:30 uur m'n pasta ophad en de test 19:15 uur begon. Nog een aantal keren volgehouden, maar het gevoel in m'n maag werd telkens ondraaglijker. Daarom ook na 24 keer uitgestapt. De benen wilden wel, het weer was perfect maar de maag deed het verpesten. Volgende keer dan misschien toch beter wat lichts eten, zodat m'n maag niet weer parten kan spelen.
 

Abubakari

Well-known member
Zou ik in m'n statistieken moeten nakijken, maar weet bijna zeker dat ik HSC '21 enkel in thuiswedstrijden (2x) heb gehad en Be Quick 1887 na die ene wedstrijd waar jij bij was niet meer gehad heb. Tegenwoordig spelen ze ook in een te laag niveau wil ik ze tegen komen.

Kijk maar na, weet wel zeker dat het BQ1887 - HSC'21 was, derde divisie. Twee seizoenen geleden denk ik, het jaar dat BQ1887 degradeerde.
 

Unregistere

Well-known member
Straks maar eens bekijken welke toppers er in de komende speelronde zijn. Groene zal wel doorkomen met het programma.
 
Bovenaan