Maar jij bent zondag van de partij toch?Maximaal 350 man, schat ik in. En dan zit ik vermoedelijk al enigszins aan de hoge kant, maar ik heb niet goed in beeld hoeveel supporters Halsteren doorgaans meeneemt.
Verder top om de verhalen van jou en Fregge te lezen. :duim:
Wel zonde dat je hem niet direct had herkend, haha. En ik heb volgens mij niet overdreven toen ik hier schreef dat De Brito Roque graag nog even de kantine opzoekt toch?
Ah ok?, half langer dus dan zijn assistenten. Voorzitter vond het ook vast prachtig, gebeurd hem toch zelden op zondag verwacht ik met al die serieuze scheidsrechters haha.De Brito Roque bleef nog tot ongeveer 12 uur zoiets. De voorzitter zei steeds: "Ik ga pas weg als de scheids weg is". Ik zei steeds dat het dan een laat avondje voor hem werd haha.
Dan ben ik blij voor je dat je de fiets gepakt hebt, kun je het verdriet na afloop tenminste verdrinken.HSC'21 treedt zo opnieuw aan met de vertrouwde 11 namen waarin het de laatste 5 tot 8 duels al aantrad. Burak wordt dus ook nu nog altijd op de bank gehouden.
Pak de fiets en op naar het Scholtenhagen; HUP HSC!!!!
Maar jij bent zondag van de partij toch?
Klopt, dat had ook niet gemogen. Vooral verloren van onszelf, met name het eerste half uur. Vrijwel alles ging fout. Eenvoudige passes kwamen niet aan, duels werden niet gewonnen en lopende mensen bij Hercules werden niet overgenomen. 2 grote fouten zorgden ook voor de 0-2 achterstand. Na de thee werd het iets beter en kwam HSC'21 terug op 2-2. De drang naar meer was toen te groot waardoor het kort daarna weer mis ging 2-3 en 2-4. Slotfase nog wel druk en beleving in de ploeg, maar toen was het te laat.Helaas voor Waan en Groene laten hun favorieten zich verrassen door Hercules: 3-4. Dat zou toch eigenlijk niet mogen!
Zo'n beetje de hele derde divisie is ondertussen weer ??n grote middenmoot.
Helaas geen spelers van 'onze' clubs genomineerd als speler van de week.
Dat valt me wel wat tegen van SC Heerenveen.
Volgende week toevallig BQ1887 - Quick'20 vlaggen?
17 november de wedstrijd DEM - EVV voor mij, natuurlijk weer vertrouwd als eerste assistent. Wordt mijn eerste ervaring in Beverwijk.
17 november de wedstrijd DEM - EVV voor mij, natuurlijk weer vertrouwd als eerste assistent. Wordt mijn eerste ervaring in Beverwijk.
Jij komt toch wel, Abubakari?
Er was toch een verband tussen jouw aanwezigheid en slecht resultaat van BeQuick?