Derde divisie zondag 2019/2020

Fregge

Well-known member
De Brito Roque bleef nog tot ongeveer 12 uur zoiets. De voorzitter zei steeds: "Ik ga pas weg als de scheids weg is". Ik zei steeds dat het dan een laat avondje voor hem werd haha.
 

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 treedt zo opnieuw aan met de vertrouwde 11 namen waarin het de laatste 5 tot 8 duels al aantrad. Burak wordt dus ook nu nog altijd op de bank gehouden.
Pak de fiets en op naar het Scholtenhagen; HUP HSC!!!!
 

SC Heerenveen

Well-known member
Maximaal 350 man, schat ik in. En dan zit ik vermoedelijk al enigszins aan de hoge kant, maar ik heb niet goed in beeld hoeveel supporters Halsteren doorgaans meeneemt.

Verder top om de verhalen van jou en Fregge te lezen. :duim:

Wel zonde dat je hem niet direct had herkend, haha. En ik heb volgens mij niet overdreven toen ik hier schreef dat De Brito Roque graag nog even de kantine opzoekt toch?
Maar jij bent zondag van de partij toch?

Haha klopt, hij kwam ook met het voorstel. Was gewoon erg gezellig. Voorzitter vond het ook erg leuk, bleef maar met bier komen haha.

De Brito Roque bleef nog tot ongeveer 12 uur zoiets. De voorzitter zei steeds: "Ik ga pas weg als de scheids weg is". Ik zei steeds dat het dan een laat avondje voor hem werd haha.
Ah ok?, half langer dus dan zijn assistenten. Voorzitter vond het ook vast prachtig, gebeurd hem toch zelden op zondag verwacht ik met al die serieuze scheidsrechters haha.

De Groene Scout heeft een hele grote uitdaging om deze gezelligheid na de wedstrijd te doen overtreffen, maar ik mag aannemen dat hij dat de volgende keer toch proberen gaat.
 

SC Heerenveen

Well-known member
HSC'21 treedt zo opnieuw aan met de vertrouwde 11 namen waarin het de laatste 5 tot 8 duels al aantrad. Burak wordt dus ook nu nog altijd op de bank gehouden.
Pak de fiets en op naar het Scholtenhagen; HUP HSC!!!!
Dan ben ik blij voor je dat je de fiets gepakt hebt, kun je het verdriet na afloop tenminste verdrinken.

2-4 tegen het niet al te sterke Hercules, oeps ...
 

Unregistere

Well-known member
Helaas voor Waan en Groene laten hun favorieten zich verrassen door Hercules: 3-4. Dat zou toch eigenlijk niet mogen!

OSS '20 doet dus inderdaad goede zaken, zoals SC Heerenveen al stelde. Want OFC (0-1 tegen FC Lienden), de bekerstunters van Groene Ster (2-0 bij ADO '20) en Gemert (4-2 bij Jong ADO Den Haag) verliezen ook.

DEM wint bij Westlandia, Hoogland en Quick pakken allebei een puntje. De verschillen worden dus nog kleiner, waarbij OSS '20 een gaatje heeft bovenaan en Quick onderin nog een gaatje heeft te dichten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Helaas voor Waan en Groene laten hun favorieten zich verrassen door Hercules: 3-4. Dat zou toch eigenlijk niet mogen!
Klopt, dat had ook niet gemogen. Vooral verloren van onszelf, met name het eerste half uur. Vrijwel alles ging fout. Eenvoudige passes kwamen niet aan, duels werden niet gewonnen en lopende mensen bij Hercules werden niet overgenomen. 2 grote fouten zorgden ook voor de 0-2 achterstand. Na de thee werd het iets beter en kwam HSC'21 terug op 2-2. De drang naar meer was toen te groot waardoor het kort daarna weer mis ging 2-3 en 2-4. Slotfase nog wel druk en beleving in de ploeg, maar toen was het te laat.

Na afloop nog het meest ge?rgerd aan enkele mensen die blij waren dat de nummers 3 t/m 7 ook allemaal verloren hadden en wij dus nog steeds 2e staan. Die zijn de realiteit volgens mij een beetje kwijt; want na 3 nederlagen op rij staan we nog maar 6 punten boven de beruchte streep. Handhaving is ons doel niets meer en niets minder.
 

Unregistere

Well-known member
Zo'n beetje de hele derde divisie is ondertussen weer ??n grote middenmoot.

Zeg dat! Daar zou een kenner als de Voetbalprof zijn licht eens over moeten laten schijnen. Maar die heeft het te druk met andere zaken: https://twitter.com/VoetbalprofCom/status/1191018255978250240 :jerry:

Helaas geen spelers van 'onze' clubs genomineerd als speler van de week.

6ivv1hn.gif
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Helaas geen spelers van 'onze' clubs genomineerd als speler van de week.

Zag wel dat de ze een speler van Hercules genomineerd hebben. Geen idee waarom, want ook daar zat niet echt iets in dat speler van de week waardig was (hooguit ervaren middenvelder Jeffrey Vlug).
Zal wel weer gekozen zijn omdat hij 2x op het wedstrijdformulier stond met een treffer.
1e goal mocht hij binnenlopen omdat onze doelman vergat de bal weg te stompen, 2e hoefde hij ook niets voor te doen en kreeg hij na een verdedigingsfout ook op een presenteerblaadje voor een leeg doel.
De pupil van de week had deze ook beide binnen getikt.

Dus vooral niet stemmen op de Hercules-speler!!
 

Unregistere

Well-known member
Nee, daar stem ik niet op. Ik heb op die keeper van Lienden gestemd, want dat is het neefje van de buurman van een ASWH'er. Kleine link met Ambacht dus. :p

Was Vlug weer wat fitter of voor het mooie nog altijd wat te zwaar?
 

SC Heerenveen

Well-known member
17 november de wedstrijd DEM - EVV voor mij, natuurlijk weer vertrouwd als eerste assistent. Wordt mijn eerste ervaring in Beverwijk.
 

Unregistere

Well-known member
17 november de wedstrijd DEM - EVV voor mij, natuurlijk weer vertrouwd als eerste assistent. Wordt mijn eerste ervaring in Beverwijk.

Dan kan je voorafgaand mooi even een bezoekje brengen aan De Bazaar. Misschien ligt er nog wel een mooie vlag, kaasplank of grensrechterstenue op de zwarte markt. :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Jij komt toch wel, Abubakari?
Er was toch een verband tussen jouw aanwezigheid en slecht resultaat van BeQuick?

Klopt. BQ1887 scoort zelden in mijn aanwezigheid.

Ik weet nog niet zeker of ik ga. Dus er is nog hoop voor BQ1887.
 
Bovenaan