Derde divisie zondag 2019/2020

De Groene Scout

Well-known member
Groene zal wel doorkomen met het programma.

Zeker was een dagje vrij en dus vooral hard gewerkt thuis (deuren en kozijnen schilderen en de tuin gedaan). Best kapot nu, dus even rust achter de laptop.
Het programma speelt zich compleet op zondag af; dit zijn de wedstrijden:

Quick - Westlandia
Gemert - Groene Ster
Hercules - Dongen
DEM - Blauw Geel'38
sv OSS 1920 - ADO'20
UNA - HSC'21
EVV - OFC
FC Lienden - Jong ADO Den Haag

Hoogland heeft een vrij weekend.
 

Unregistere

Well-known member
Ik reken wel op winst voor Blauw Geel. Hopelijk HSC ook, liefst door een laat en stiekem doelpunt. Quick - Westlandia is wel een leuke derby.
 

JMD

Well-known member
Lienden - Jong ADO is gestaakt wegens een blessure bij een assistent scheids.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Koploper sv OSS 1920 speelde gelijk tegen ADO'20. We lopen dus weer 2 punten in. Verder lijkt het er wel op dat iedereen van iedereen kan winnen en is ook Quick weer aangesloten bij de onderkant van de middenmoot door een overwinning op Westlandia.
FC Lienden - Jong ADO werd gestaakt na 72 minuten om dat de assistent-scheidsrechter geblesseerd raakte en er geen vervanger gevonden kon worden.
 

Unregistere

Well-known member
Prima voorspeld dus, die zeges van Blauw Geel en HSC. Gefeliciteerd mannen!

OFC won met 2-3 bij EVV. Niet heel bijzonder, al was er nog wel iets opvallends. Bilal El Amrani mocht een strafschop nemen voor OFC, maar de voormalig ASWH'er miste. De keeper was echter te vroeg van de lijn gekomen en dus mocht de strafschop overgenomen worden. Nu een andere schutter, Tim Freriks, en die scoorde wel. Jammer voor Bilal, die zakt nu op de penaltylijst natuurlijk.

Gemert verslaat Groene Ster met 3-1 in het duel tussen twee teams die elkaar vorig seizoen in de hoofdklasse B troffen.
 

Fregge

Well-known member
Vooral een prima tweede helft! En weer boze supporters in de mentions. De opmerking dat ik vond dat het logo leek op een fidget spinner viel niet in goede aard.
 

de Kok

Member
Ik was zondag bezoeker van Quick tegen Westlandia, Beiden in degradatie zone en beide in voorgaande jaren mee boven in.
Eerste helft slecht om te zien en 2e helft wat mij betreft toch wel boeiend met een opvallende aanvaller Asanto.
 

Unregistere

Well-known member
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Maar hoe ziet het er dan uit, hoor ik jullie denken? Nou, zo dus.

Speelronde 11

DEM - Blauw Geel '38 1-4
EVV - OFC 2-3
Gemert - Groene Ster 3-1
Hercules - Dongen 0-1
OSS '20 - ADO '20 1-1
Quick - Westlandia 3-1
UNA - HSC '21 0-2

FC Lienden - Jong ADO Den Haag werd bij een 1-1 stand na 72 minuten gestaakt wegens een blessure bij de assistent-scheidsrechter

STAND

1. OSS '20 10-22
2. HSC '21 11-19
3. OFC 10-18
4. Blauw Geel '38 11-18 (+3)
5. Gemert 11-18 (0)
6. Groene Ster 10-15
7. ADO '20 11-15
8. EVV 10-14
9. FC Lienden 9-13
10. Jong ADO Den Haag 9-12
11. Hercules 10-12
12. Dongen 10-11 (+1)
13. UNA 10-11 (-7)
14. DEM 11-10 (-6)
15. Westlandia 11-10 (-9)
16. Hoogland 10-8 (-4)
17. Quick 10-8 (-6)

Topscorers:

1. Jos Peltzer (OSS '20) 8
=. Thijs van Pol (Gemert) 8
3. Lance Duijvestijn (Jong ADO Den Haag) 6
4. Desney Bruinink (HSC '21) 5
=. Tim Freriks (OFC) 5
=. Mart van de Gevel (UNA) 5
=. Oskar van Logtestijn (Hoogland) 5
=. Tijjani Noslin (Hercules) 5
=. Stef Ottink (HSC '21) 5
=. Rick Polman (EVV) 5
=. Rob van Sonsbeek (OSS '20) 5
=. Tim Waterink (OSS '20) 5
=. Diego van der Weide (HSC '21) 5

Orange-Pictures-DOVO-OFC-Tim-Freriks-scoort-1-2-660x330.jpg

OFC-spits Tim Freriks (18) ontpopte zich met drie treffers tot de kwelgeest van EVV
 

SC Heerenveen

Well-known member
De KNVB heeft goed rekening gehouden met klagende forumleden en heeft daar passende maatregelen op genomen wat betreft mijn aanstelling van zondag 24 november.
 

Joost

Well-known member
De KNVB heeft goed rekening gehouden met klagende forumleden en heeft daar passende maatregelen op genomen wat betreft mijn aanstelling van zondag 24 november.

Ik kom een maandje later dezelfde afstand gewoon even op een avondje doen hoor ;)

Maar wel een beetje onhandig dat je een dag eerder in het noorden nog actief moet zijn anders had je nog een dagje mee kunnen pikken hier.
Als je toch eerder komt en nog overnachts/eetgelegenheden zoekt dan hoor ik het wel.

Wel jammer dat ze PSV v Heerenveen niet op zaterdag hebben gezet.
 
Bovenaan