Derde divisie zondag 2019/2020

SC Heerenveen

Well-known member
Ik kom een maandje later dezelfde afstand gewoon even op een avondje doen hoor ;)

Maar wel een beetje onhandig dat je een dag eerder in het noorden nog actief moet zijn anders had je nog een dagje mee kunnen pikken hier.
Als je toch eerder komt en nog overnachts/eetgelegenheden zoekt dan hoor ik het wel.

Wel jammer dat ze PSV v Heerenveen niet op zaterdag hebben gezet.
Ik moet zaterdag 23 november om 13:15 uur fluiten in Haren (Groningen). Hier maak ik mijn debuut in de derde divisie O19. Afhankelijk van of het handig is ga ik na de wedstrijd direct door naar het zuiden, of ga ik eerst langs huis.

Voor overnacht gelegenheid houd ik mij graag aanbevolen, want ik ga niet zondagochtend de reis maken. Eetgelegenheid ook wel. Zolang het maar goed betaalbaar is, moet wel uit kunnen haha.
 

Unregistere

Well-known member
Om de hoek voor je joh!

We hebben een nieuwtje overigens: Ger Demin van UNA stapt op.

Zonde. Dat was nou een trainer die er ook gewoon uitzag als een volkszanger die op 100% NL voorbij zou komen en dan een liedje zingt waar Abubakari van zou gruwelen. Een beetje de Django Wagner van de derde divisie zondag.

c794440f-63a0-4e10-8b0d-9bd4d4a72422_thumb840.jpg
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
De 0-2 nederlaag van UNA tegen HSC'21 was voor UNA-trainer Ger Demin de reden om er maar direct mee te stoppen. Hij mist de chemie met de rest van de technische staf en dat zou de prestaties van de groep niet bevorderen. Ook wel een fraaie uitleg.
 

Fregge

Well-known member
Zonde. Dat was nou een trainer die er ook gewoon uitzag als een volkszanger die op 100% NL voorbij zou komen en dan een liedje zingt waar Abubakari van zou gruwelen. Een beetje de Django Wagner van de derde divisie zondag.

c794440f-63a0-4e10-8b0d-9bd4d4a72422_thumb840.jpg

Ik heb echt medelijden met je dat de schrijver van Uitgesproken niet op dit forum kijkt en deze stukjes tekst gebruikt. Zou er even een tweet van maken.
 

Unregistere

Well-known member
Is ook zo'n liedje toch van zo'n ouwe hippie? "Ben ik Demin?"

Ja, Armand! :duim:

Ik heb echt medelijden met je dat de schrijver van Uitgesproken niet op dit forum kijkt en deze stukjes tekst gebruikt. Zou er even een tweet van maken.

Mwah, als tweet is het denk ik niet voor iedereen helder hoor. Moeten ze eerst weten wie Abubakari is en dan ook nog snappen waarom hij niet van volksmuziek houdt. ;)

Maar jij kent die persoon toch goed? Nodig hem gerust uit om ook mee te lezen of te posten hier. Misschien ook wel goed voor het tegengeluid!! :heinz:
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Moeten ze eerst weten wie Abubakari is en dan ook nog snappen waarom hij niet van volksmuziek houdt.
Ik neem aan dat iedereen mij kent en ik neem ook aan dat iedereen snapt waarom ik bij Nederlandstalige feestmuziek brakend op de vlucht sla.

Armand is natuurlijk weer een compleet andere categorie. Ouwe superhelden hippie. Daar staat hier gewoon een plaat van in de kast.

1. Wat het klootjesvolk wil weten.
2. Ma, je had gelijk
3. Nooit, ik ben benieuwd
 

Abubakari

Well-known member
Zo lang we ons riedeltje niet in 36 verschillende topics continu af gaan draaien mag een beetje off topic op dit forum best.

Wat is jouw Armand , top 3 eigenlijk Noord-Ooster ?
 

Unregistere

Well-known member
Prima top 3 hoor, Abu. En de optie van Groene ook.

Ik had er nog wel een paar willen kiezen, maar top 5 leek me offtopic.
 

Fregge

Well-known member
Maar jij kent die persoon toch goed? Nodig hem gerust uit om ook mee te lezen of te posten hier. Misschien ook wel goed voor het tegengeluid!! :heinz:

Het is wel een Katwijker en hoorde laatst de geschiedenis van dit forum. Dat het een beetje Oost vs West was. Weet dus niet of het een heel goed idee is.
 
Bovenaan