DEM - EVV dus 1-1. Vooral veel strijd gezien en weinig kansen. Eerste 10 minuten al een aantal stevige overtredingen. Eerste helft vrij gelijkwaardig. 5 minuten voor rust mocht DEM aanleggen voor een strafschop, dit nadat de Belgische goalie van EVV een speler oliedom en onnodig ondersteboven liep. 1-0 en het duurde nog tot de rust dat die keeper zichtbaar baalde van zichzelf.
In de tweede helft EVV meer ten aanval, wat na 10 minuten de gelijkmaker opleverde. Na een net niet buitenspelsituatie trouwens, goed gezien van de ASR haha. Bevestigde mijn coach, waarmee ik gezellig maar Beverwijk ben gereden, ook na afloop. Daarna probeerde EVV door te zetten naar meer. Ze waren meer in de aanval maar echt gevaar leverde dat niet op. DEM was nog tweemaal gevaarlijk, met een scrimmage in het doelgebied en een vergeefse schreeuw om een strafschop. Verdediger nam risico, ging hard het duel aan maar speelde keurig de bal. 5 gele kaarten uiteindelijk.
Het ging best goed bij mij, 2 keer buitenspel gevlagd in de beginfase. Maar de hamstring is een serieus probleem, 90 minuten lang een vervelende steek in m'n linker hamstring gevoeld. Waarschijnlijk opgelopen bij ??n van de 5 sprints met de FIFA test op 6 november. Ondanks fysiotherapie, masseur en zelf veel masseren met massageolie nog niet het gewenste resultaat. Grote kans dus dat ik mijn derde divisie O19 debuut zaterdag afzeggen, zodat ik volledige focus kan leggen op de wedstrijd van zondag in Limburg. Al helemaal omdat ik ook een rapporteur heb.