Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Het is wel een Katwijker en hoorde laatst de geschiedenis van dit forum. Dat het een beetje Oost vs West was. Weet dus niet of het een heel goed idee is.

Nou, waarom niet? We hebben hier toch alle delen van het land aan boord, ook noord en zuid? Soms zelfs noord ?n oost in ??n persoon!

Voor hem een mooie kans om ons te tonen dat Katwijkers niet allemaal zijn zoals Cor Hansse.
 

Abubakari

Well-known member
Dit begon als het forum van Voetbal International en had in het begin niks met amateurvoetbal te maken.
 

Fregge

Well-known member
Terug naar de Derde Divisie met vooruitblikken. Wel weer fijn zo, 2 weekenden achter elkaar zonder puntverlies.
 

De Groene Scout

Well-known member
Terug naar de Derde Divisie met vooruitblikken.

Juist, het programma dus maar. Complete ronde op zondag:

Quick - sv OSS 1920
Wetlandia - Hercules
DEM - EVV
Hoogland - Gemert
Dongen - ADO'20
Groene Ster - Jong ADO Den Haag
HSC'21 - FC Lienden
OFC - UNA

Blauw Geel '38 is vrij.
 

Fregge

Well-known member
Jazeker! Al lijkt me dat logisch als je vorig jaar een contract van 2 extra jaar hebt getekend.
 

Fregge

Well-known member
Er was een afspraak dat er tussendoor ge?valueerd werd. Of doorgaan of toch uit elkaar. Maar tevreden tot dusver.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Zondag gezellig met m'n coach van het vlaggen naar Beverwijk voor de wedstrijd DEM - EVV.

Hamstring nog steeds niet pijnvrij helaas, dus niet al te intensief getraind deze week.

Ik wens jullie weer veel succes met je favoriete club!
 

Unregistere

Well-known member
Dan is het denk ik toch onverstandig om eerst over de markt in Beverwijk te struinen.

En veel oefenen vandaag:


Succes! :duim:
 

De Groene Scout

Well-known member
Opnieuw dezelfde 11 namen bij HSC'21 in de basis vanmiddag. Volgens mij de 8e keer in dezelfde basisformatie achter elkaar.
HUP HSC!!!
 

Unregistere

Well-known member
Diezelfde elf hielden het uiteindelijk op 1-1 tegen het onberekenbare Lienden.

OSS '20 won bij Quick en blijft koploper. OFC nam de tweede plek over van HSC door een zege op UNA.

Groene Ster kwam naast het Blauw Geel van Fregge door een zege op Jong ADO Den Haag (3-2).

Verder ook remises bij Hoogland - Gemert (3-3) en DEM - EVV (1-1), die laatste pot onder toeziend oog van SC Heerenveen.

Onderin deden Dongen (3-2 tegen ADO '20) en Westlandia (2-0 tegen Hercules) goede zaken.
 

De Groene Scout

Well-known member
1-1 was ook het maximaal haalbare vandaag.. FC Lienden heeft gewoon een hele sterke ploeg, vooral fysiek.
Voor rust redelijk in balans met vooral de laatste 20 minuten voor rust een sterker HSC'21, echter tot echte kansen kwamen het nauwelijks. Na de thee eerst Lienden beter en ook op voorsprong komend, daarna mede door de wissels wel meer initiatief van HSC en ook de terechte 1-1. HSC'21 wilde even doordrukken voor meer, maar dat lukte niet echt, zodat de het laatste kwartier Lienden misschien wel dichter in de buurt kwam van de 3 punten dan HSC. Al met al een terechte puntendeling tegen een prima ploeg.
 

Fregge

Well-known member
Wat een heerlijke competitie is het ook he. Bij maar 1 wedstrijd een doelpuntenverschil van 2. De rest is gelijk of een minimaal verschil.
 

SC Heerenveen

Well-known member
DEM - EVV dus 1-1. Vooral veel strijd gezien en weinig kansen. Eerste 10 minuten al een aantal stevige overtredingen. Eerste helft vrij gelijkwaardig. 5 minuten voor rust mocht DEM aanleggen voor een strafschop, dit nadat de Belgische goalie van EVV een speler oliedom en onnodig ondersteboven liep. 1-0 en het duurde nog tot de rust dat die keeper zichtbaar baalde van zichzelf.

In de tweede helft EVV meer ten aanval, wat na 10 minuten de gelijkmaker opleverde. Na een net niet buitenspelsituatie trouwens, goed gezien van de ASR haha. Bevestigde mijn coach, waarmee ik gezellig maar Beverwijk ben gereden, ook na afloop. Daarna probeerde EVV door te zetten naar meer. Ze waren meer in de aanval maar echt gevaar leverde dat niet op. DEM was nog tweemaal gevaarlijk, met een scrimmage in het doelgebied en een vergeefse schreeuw om een strafschop. Verdediger nam risico, ging hard het duel aan maar speelde keurig de bal. 5 gele kaarten uiteindelijk.

Het ging best goed bij mij, 2 keer buitenspel gevlagd in de beginfase. Maar de hamstring is een serieus probleem, 90 minuten lang een vervelende steek in m'n linker hamstring gevoeld. Waarschijnlijk opgelopen bij ??n van de 5 sprints met de FIFA test op 6 november. Ondanks fysiotherapie, masseur en zelf veel masseren met massageolie nog niet het gewenste resultaat. Grote kans dus dat ik mijn derde divisie O19 debuut zaterdag afzeggen, zodat ik volledige focus kan leggen op de wedstrijd van zondag in Limburg. Al helemaal omdat ik ook een rapporteur heb.
 
Bovenaan