Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Wie zouden jullie wel eens een keertje willen blaggen? Ik kies dan toch Shona denk ik.

Tja, die is toch wel erg streng hoor. Heeft zaterdag nog een vriend van mij de rode kaart gegeven. Als ze ook zo blagt, laat ik haar denk ik toch even passeren.
 

Unregistere

Well-known member
Tijd voor achterstallig onderhoud.

Alles op een rijtje voor de 'break' van komend weekend:

Speelronde 8

Blauw Geel '38 - HSC '21 3-2
DEM - OSS '20 1-3
Dongen - FC Lienden 4-1
EVV - ADO '20 1-0
Gemert - Hercules 2-1
Hoogland - UNA 3-3
Jong ADO Den Haag - Quick 2-1
OFC - Westlandia 3-1

STAND

1. HSC '21 8-16
2. OSS '20 7-15 (+14)
3. Groene Ster 7-15 (+6)
4. OFC 7-14
5. Blauw Geel '38 8-14
6. EVV 8-13
7. Gemert 8-12
8. ADO '20 8-10
9. Jong ADO Den Haag 7-9
10. Dongen 8-8
11. FC Lienden 7-7 (-4)
12. UNA 7-7 (-6)
13. Hoogland 8-7 (-3)
14. DEM 8-7 (-4)
15. Westlandia 8-7 (-6)
16. Hercules 7-6
17. Quick 7-3

Topscorers:

1. Jos Peltzer (OSS '20) 7
2. Thijs van Pol (Gemert) 6
3. Mart van de Gevel (UNA) 5
=. Oskar van Logtestijn (Hoogland) 5
=. Rick Polman (EVV) 5

DH74hQ4WAAACNTL.jpg

Hoogland-spits Oskar van Logtestijn maakte er twee tegen UNA en steeg met stip op de topscorerslijst
 

Unregistere

Well-known member
Wie heeft nou eigenlijk de eerste goal van Blauw Geel op zijn naam gekregen? Ik heb de BG-site gevolgd en die gaf hem aan Hellstern, maar HSC ging in hun verslag voor Wouters.
 

Fregge

Well-known member
Ja het is vaag. De actie komt sowieso op naam van Hellstern. Maar daarna kwam er een kleine schermutseling om de bal. Je hebt 3 opties: Hellstern (dan is de bal niet geraakt), Wouters of Edje. Hij is in voetbal.nl gegeven aan Afgeschermd.
 
Laatst bewerkt:

SC Heerenveen

Well-known member
Mijn ergernis zat hem eerst er altijd in dat grensrechters eerst keken naar de scheidsrechter en toen vlagde. Maar SC Heerenveen heeft dat ooit prima uitgelegd. Nu zit de ergernis er vooral in dat ze niet in ons voordeel vlaggen en daarna dat de scheids ons advies dan ook niet opvolgt ("Scheids, luister maar naar ons, wij snappen het beter dan die grensrechter").
Klopt, het is een kwestie van afspraken en oogcontact met de scheidsrechter. En uiteraard ga ik bij twijfel altijd met hem mee. Beter beide fout. Daarom vind ik het altijd wel grappig dat supporters roepen dat ASR's geen eigen mening hebben, gewoon omdat ze niet weten hoe die samenwerking loopt.


Ja, dat vond ik wel heel fijn inderdaad, dat SC Heerenveen uitlegde dat ze verplicht een fout van de scheids moeten overnemen. Daar krijgt hij weer een pluspuntje voor.

Maar de beste blagger in de divisies blijft toch echt Nicolet Bakker.
Nog nooit mee samen gewerkt, vlagt volgens mij ook op de zaterdag.

Ook de beste hoor. Nog nooit een fout zien maken. Al kan SC Heerenveen er uiteraard nog overheen, maar dan moet ik hem eerst in actie zien op de Westmaat de 30e. ;)

De slechtste vind ik die gozer met een halfbakken hippiebaardje, die er altijd half stoned bij loopt en die vermoedelijk in de rust kruidenthee drinkt met een inca-muts op zijn kneiter.
Ik zal m'n collega vlaggers de komende tijd in de gaten houden en kijken of ik iemand tref die aan jouw omschrijving voldoet, het zegt me zo niks.

Ik heb SC Heerenveen anders ook nog nooit een fout zien maken.
Dat is mooi, haha. Ikzelf jammer genoeg wel. Aantal weken geleden bij Jong ADO Den Haag tegen ADO '20 ging ik vlak voor tijd flink de fout in met een buitenspelsituatie. Nooit een keer buitenspel, maar ik blagde hem kort voor tijd wel af. Toen het spel hervat werd wist ik gelijk dat ik mis zat. Maar dat kan de beste overkomen. Niet dat ik de beste ben hoor, haha.

Tja, die is toch wel erg streng hoor. Heeft zaterdag nog een vriend van mij de rode kaart gegeven. Als ze ook zo blagt, laat ik haar denk ik toch even passeren.
Ik heb vorig seizoen genoten van haar leiding toen ik bij haar moest vlaggen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
In wedstrijd Hercules - EVV heeft de rapporteur mij het voordeel van de twijfel gelukkig gegeven, over de buitenspelsituatie waarbij het wel/geen buitenspel was omdat de bal van of via de tegenstander kwam. Dat maakt namelijk een groot verschil. Een bonus had ik op Fysieke conditie, dus dat was mooi. 's Ochtends nog zware benen van wedstrijd dag er voor, maar met de wedstrijd was ik gelukkig snel en explosief.

Woensdag 6 november in Zeist de A test proberen te halen. Dit is de test die vlaggers uit de tweede divisie moeten halen. Aangezien ik in derde divisie actief ben, zou het voor mij dus bonus zijn. Dus hoef hem niet ten koste van alles te halen, maar mocht het wel lukken dan is de kans groot dat dit seizoen mijn debuut in de tweede divisie volgt.

Oh ja, er is iemand die naar de kaasboer mag ...
 

SC Heerenveen

Well-known member
Zo, de kater weer te boven?
Ja,5 dagen zuipen hakt er wel in. Vooral bij mij, drink niet zo vaak meer. En als je dan half oktober in 5 dagen meer drinkt dan in de rest van het jaar ervoor ...

Feest was tot en met dinsdagnacht, maar de vrije dagen op donderdag en vrijdag had ik zeker nog nodig. Vrije tijd mooi besteed aan klusjes in m'n nieuwe huis en nog wat dingen die geregeld moesten worden. Afgelopen weekend weer 2 wedstrijden gefloten.
 

Fregge

Well-known member
Als ik het goed zag ben je ook nog eens geen eerste assistent. Dat betekent dat je voor onze neus staat tijdens de wedstrijd. Wel de leukste kant.
 

Unregistere

Well-known member
Ik zal m'n collega vlaggers de komende tijd in de gaten houden en kijken of ik iemand tref die aan jouw omschrijving voldoet, het zegt me zo niks.

Initialen zijn G.M. :p

Ik heb vorig seizoen genoten van haar leiding toen ik bij haar moest vlaggen.

Volgens mij fluit ze ook wel goed hoor. Maar het was wel grappig dat ik het er de dag voor de wedstrijd nog over had met die vriend van mij, toen ik zag dat Shona zijn wedstrijd floot. Zou wat zijn om rood te krijgen van een vrouw, zoiets. En prompt gebeurt het.

Oh ja, er is iemand die naar de kaasboer mag ...

Je mag een topscheids assisteren, zag ik. De Brito Roque. Dus je moet na afloop wel gezellig mee de kantine in, voor Fregge ook leuk! :duim:

Hij staat op de nominatie om de bekerwedstrijd tegen Spakenburg te vlaggen pb'de hij me afgelopen weekend.
Sjon de Wolluf zorgt voor een kaasplankje en Spakenburg is al door.

De KNVB heeft naar aanleiding van deze PB's besloten om toch twee andere assistenten naar Spakenburg te sturen. Dus De Wolf heeft voor niks een bezoekje gebracht aan Alexanderhoeve.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
De KNVB heeft naar aanleiding van deze PB's besloten om toch twee andere assistenten naar Spakenburg te sturen. Dus De Wolf heeft voor niks een bezoekje gebracht aan Alexanderhoeve.

Uitstel van executie...

SC Heerenveen zei:
Dus hoef hem niet ten koste van alles te halen, maar mocht het wel lukken dan is de kans groot dat dit seizoen mijn debuut in de tweede divisie volgt.
 

Unregistere

Well-known member
Zou leuk zijn. Dan leg ik een oud Ambachts kaasje voor hem klaar, als hij ooit bij ons komt. Maar dan moet hij wel op zaterdag gaan vlaggen en dat kon toch niet vanwege andere bezigheden?
 

SC Heerenveen

Well-known member
Als ik het goed zag ben je ook nog eens geen eerste assistent. Dat betekent dat je voor onze neus staat tijdens de wedstrijd. Wel de leukste kant.
Klopt. Andere 2 zijn normaal actief in groep van tweede divisie. Maar is wel een keer lekker als tweede assistent. Volgens mij stond daar vorig seizoen ook meer publiek, toen ik bij jullie vlagde. Is sowieso ook leuker, je vangt vaak toch wel op wat publiek roept. En soms lach ik even terug. Want ik doe het natuurlijk ook voor m'n plezier.

Je mag een topscheids assisteren, zag ik. De Brito Roque. Dus je moet na afloop wel gezellig mee de kantine in, voor Fregge ook leuk! :duim:
Eerste keer bij hem, maar hij is inderdaad ??n van de betere amateur scheidsrechters die er rond loopt. De andere ASR ken ik ook, leren kennen van toernooi in Zweden.

Zijn initialen G. v. M., bedoel je die misschien??

Mag De Brito Roque ook graag de kantine in bij jullie? Zelf na de wedstrijd nog nooit gedaan, maar wie weet is er een goede reden voor haha.

Zou ik weer eens forumlid in levende lijve ontmoeten, nadat hij vorig seizoen nog schitterde door afwezigheid. Maar wel veel jong belegen kaas geregeld had, dat dan weer wel!

Zou leuk zijn. Dan leg ik een oud Ambachts kaasje voor hem klaar, als hij ooit bij ons komt. Maar dan moet hij wel op zaterdag gaan vlaggen en dat kon toch niet vanwege andere bezigheden?
Oude kaas ben ik niet zo van, haha.

Eerst die test maar halen. Vorige was al op karakter, nu is hij nog moeilijker.
 

Unregistere

Well-known member
Eerste keer bij hem, maar hij is inderdaad ??n van de betere amateur scheidsrechters die er rond loopt. De andere ASR ken ik ook, leren kennen van toernooi in Zweden.

Zijn initialen G. v. M., bedoel je die misschien??

Mag De Brito Roque ook graag de kantine in bij jullie? Zelf na de wedstrijd nog nooit gedaan, maar wie weet is er een goede reden voor haha.

Zou ik weer eens forumlid in levende lijve ontmoeten, nadat hij vorig seizoen nog schitterde door afwezigheid. Maar wel veel jong belegen kaas geregeld had, dat dan weer wel!

Nee, degene die ik bedoel heet echt G.M., zonder 'van'. Is een andere, haha.

Bij ons kwam De Brito Roque nog gezellig even in de kantine, bleef nog een aardig tijdje. Luisterde zelfs heel serieus naar de vrouw met het hondje dat een shirt met handtekeningen draagt. En ook onze keukenbrigade vond het leuk dat hij er was: https://twitter.com/ASWH_Snacks/status/1165878314768244736

Succes met de test in elk geval! :duim:
 

De Groene Scout

Well-known member
De Brito Roque is een van de weinige scheidsrechters die altijd even komt buurten in de kantine. Scheids uit Middelburg en 1 uit Brabant (van beide weet ik de naam niet) doen het ook altijd.
Verder druipen ze inderdaad vaak zo snel mogelijk af met hun megakoffer op wieltjes.
 
Bovenaan