Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Verrassende wederopstanding van Blauw Geel '38 met liefst twee strafschoppen. We zullen van de betrokkenen later wel lezen of ze terecht waren, op basis van Twitter kreeg ik het idee dat men er in Haaksbergen nogal verbaasd over was.

HSC blijft wel koploper, maar virtueel staan OSS '20 (1-3 bij DEM), Groene Ster (was vrij) en OFC (3-1 winst tegen Westlandia met de openingsgoal van Bilal El Amrani :duim: ) er nu beter voor.

EVV boekte een 'ouderwetse' 1-0 zege op ADO '20 en staat er ook netjes bij in de subtop. Net als Gemert, dat Hercules met 2-1 klopte.

Dongen steeg met stip door een ruime 4-1 zege op FC Lienden, dat we wel mogen afschrijven als titelkandidaat. Dat geldt ook wel voor UNA, want die bleven bij Hoogland ook weer steken op 3-3.
 

Fregge

Well-known member
De tweede was 100% terecht. De eerste heb ik zelf twijfels over, maar hij scheen wel vastgehouden te zijn. Hele mooie comeback in ieder geval! En eindelijk weer eens winst en een doelpunt!
 

De Groene Scout

Well-known member
Bah, vervelende 3-2 nederlaag.
Na een aftastend kwartiertje eerst enkele kleine kansjes voor Blauw Geel, daarna kwam HSC'21 op 0-1 en had het ook de sneller de 0-2 kunnen maken (Diego en Desney beiden 1op 1 met de keeper mis) en een afgekeurd treffer van Diego (onterecht?). Toch HSC'21 nog voor rust op 0-2 via van Dijk. Na rust dus 2 pingels tegen, waarvan er zeker 1 dubieus was. Tja, dan moet je even een nederlaag slikken. Maar goed ook na vandaag nog steeds 9 punten boven de streep; en daar is het uiteindelijk om te doen dit seizoen.

Fregge proficiat met de gelukkige winst.
 

Fregge

Well-known member
Ik kan me dat afgekeurde doelpunt niet meer herinneren of dat dubieus was of niet. Ik geloofde dat hij steeds goed stond te vlaggen aan die kant en wij stonden steeds ongeveer gelijk op de lijn van de grensrechter (in ieder geval aan die kant).

Dank voor de felicitatie.
 

Fregge

Well-known member
Er is wel een samenvatting waar de penaltysituaties te zien zijn, maar niet de afgekeurde goal.
 

Unregistere

Well-known member
Dat is dubieus natuurlijk. :p

Geen spelers van HSC of Blauw Geel genomineerd als speler van de week trouwens, maar een paar onbekende spelers van vage clubs.
 

Fregge

Well-known member
De samenvatting is van HSC zelf, dus dan denk ik dat dat afgekeurde doelpunt wel mee zal vallen.
 

Joost

Well-known member
Ik heb het idee dat EVV dit seizoen ook wel eens echt mee zou kunnen doen bovenin. Ze scoren nog te lastig maar voetballend heeft Eier het daar wel voor elkaar.
 

Fregge

Well-known member
Ik heb het idee dat iedereen zomaar bovenin echt mee zou kunnen doen na een goede reeks.
 

de waan

Well-known member
Zoiets vermoed ik. Al gefloten voordat de bal ?berhaupt in het doel lag. Dat kunnen we moeilijk een afgekeurd doelpunt noemen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Gezellig feestje geweest, sc Heerenveen?
Jazeker! 4 avonden met veel bier gehad, nog eentje te gaan. Wolter Kroes zal nog optreden vanavond. Maar eerst nog meedoen aan trekkerbehendigheid, waar ik ongetwijfeld torenhoog favoriet ben voor de poedelprijs.
 
Bovenaan