Derde divisie zondag 2019/2020

Joost

Well-known member
Erg mooi voor Groene Ster dat ze met een overwinning zij begonnen. Ik las in de verslagen dat OFC voetballend de betere ploeg was maar er weinig kansen mee kreeg. Groene Ster daarentegen kreeg wat hulp van OFC want bij de spaarzame aanvallen kwam het tweemaal tot een strafschop. In de slotfase kreeg Groene Ster alle ruimte om het te beslissen maar verzuimde dat waardoor het nog spannend bleef.

EVV bleef steken op een puntje in Dongen. Eijer lijkt met EVV meer de aanval te kiezen en ze waren oppermachtig in Dongen maar vergaten de voorsprong uit te breiden.
 

Unregistere

Well-known member
Is al te laat, Groene. Ik zag dat hij al voor Ben heeft gestemd. Terecht overigens.

Kan ik nog wijzigen uiteraard. Het gaat er vooral om wie van jullie het beste pleidooi houdt en tot nu toe is Groene dan toch overtuigender. :p

Dat OFC verloor is hun eigen schuld, had die trainer Bilal El Amrani maar moeten opstellen. ;)
 

Fregge

Well-known member
16 jaar, tegen een topclub uit de zondagtak. Plus je ziet dat Blauw Geel daadwerkelijk invloed heeft. Ook op spelers van andere clubs.
 

Unregistere

Well-known member
16 jaar, tegen een topclub uit de zondagtak. Plus je ziet dat Blauw Geel daadwerkelijk invloed heeft. Ook op spelers van andere clubs.

Kijk, dat wordt al een stuk beter. En op zaterdagavond gespeeld natuurlijk, bedenk ik me nu. Ook een voordeel, zelfs al was het een ongunstig tijdstip. ;)
 

Abubakari

Well-known member
Stemmen kan zeker alleen met een Facebook account?
Wilde Fregge als Ajacieden voor Ajacieden aan een stem helpen, maar ik ga geen Facebook nemen om dat te kunnen doen.
Die Twente fans uit Haaksbergen hebben dus geluk gehad.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik zal eerlijk zijn, ook onze MOTM-commissie kwam na de wedstrijd niet unaniem met 1 naam naar voren. De echte uitblinker was er niet gisteren.
Doelman, rechtsback, centrale duo, hele middenveld en spits zaten qua niveau dicht bij elkaar met een ruime voldoende. Misschien heeft de gehele voorbereiding van Hidde de doorslag wel gegeven, want daarin was hij de beste.
 

Unregistere

Well-known member
Dat is wel eerlijk en ook een goede reden om nu dan Fregges pupil te steunen. HSC wint zondag weer dik, dus dan kies ik dan wel voor de HSC-speler. :duim:
 

Fregge

Well-known member
Zeg dat nou niet. Er zijn een best wat verrassende uitslagen in de Derde Divisie Zondag.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Het wordt weer een spannend seizoen, met hopelijk weer veel clubs die tot het einde moeten bibberen voor eventuele degradatie!
 

Unregistere

Well-known member
Zal je altijd zien, gaat het er hier om of de keuze moest vallen op de HSC-speler of de Blauw Geel-speler, wint die nietszeggende knul van Hercules... En naar die tegoedbon van 10 euro die ze sinds dit seizoen onder de stemmers verdelen, kunnen we dus ook allemaal fluiten. :heinz:
 

Unregistere

Well-known member
En nog even alles op een rijtje:

Speelronde 1

ADO '20 - Hercules 0-3
Blauw Geel '38 - UNA 3-0
Dongen - EVV 1-1
Gemert - OSS '20 2-4
Groene Ster - OFC 2-1
Hoogland - Westlandia 1-0
HSC '21 - Quick 4-1
FC Lienden - DEM 0-0

STAND

1. HSC '21 1-3 (+3, 4 goals voor)
2. Blauw Geel '38 1-3 (+3, 3 goals voor)
=. Hercules 1-3 (+3, 3 goals voor)
4. OSS '20 1-3 (+2)
5. Groene Ster 1-3 (+1, 2 goals voor)
6. Hoogland 1-3 (+1, 1 goal voor)
7. Dongen 1-1 (0, 1 goal voor)
=. EVV 1-1 (0, 1 goal voor)
9. DEM 1-0 (0, 0 goals voor)
=. FC Lienden 1-0 (0, 0 goals voor)
11. Jong ADO Den Haag 0-0
12. OFC 1-0 (-1, 1 goal voor)
13. Westlandia 1-0 (-1, 0 goals voor)
14. Gemert 1-0 (-2)
15. Quick 1-0 (-3, 1 goal voor)
16. ADO '20 1-0 (-3, 0 goals voor)
17. UNA 1-0 (-3, 0 goals voor)

Topscorers:

1. Tijani Noslin (Hercules) 2
=. Rob van Sonsbeek (OSS '20) 2
=. Joep van de Velden (OSS '20) 2

8ba7deca-4284-4f77-bbbd-285c072e8af9_thumb840.jpg

Rob van Sonsbeek maakte twee goals voor OSS '20 tegen Gemert en is daarmee een van de drie topscorers na de eerste speelronde
 

De Groene Scout

Well-known member
Al weer bijna weekend en dus weer vooruit kijken. Dit is het programma met alleen wedstrijden op zondag!!

Quick - Blauw Geel '38
Hercules - Groene Ster
Westlandia - HSC'21
DEM - Dongen
sv OSS 1920 - Jong ADO Den Haag
UNA - ADO'20
EVV - Hoogland
OFC - Gemert

FC Lienden is vrij
Ben benieuwd wat HSC'21 doet na de goede start van vorige week en of ze nogmaals met een soortgelijke (noodgedwongen) aangepaste opstelling / speelwijze voor de dag komen.
 

Unregistere

Well-known member
Westlandia moeten ze kunnen hebben hoor. Best een ploeg die verzorgd wil voetballen, maar ook - op een uitzondering na - redelijk jong en dus niet altijd even stabiel. Wel hopen dat Duplan het niet op zijn heupen krijgt. En wellicht is Serbony fit genoeg om te starten, dat scheelt wel voor de Naaldwijkers.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik verwacht een gelijkspelletje. Voor mij een vrije zondag. M'n cluppie bestaat 90 jaar, dat wordt groots gevierd dus ben ik erbij. Ben er toch sinds m'n zesde lid en heb er 13 seizoenen gespeeld.
 
Bovenaan