Derde divisie zondag 2019/2020

de waan

Well-known member
Vanmiddag denk ik. Maar ik heb eerlijk gezegd nu al geen idee meer wat ik allemaal heb zitten wauwelen. Ik ben toch meer van het geschreven woord geloof ik.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bijna weekend en de 1e speelronde staat dus voor de deur. Dit zijn de wedstijden. 2 duels op zaterdag; de rest op zondag.
Ik heb er wel weer zin in.


Zaterdag

Gemert - sv OSS 1920
Blauw Geel '38 - UNA

Zondag
ADO'20 - Hercules
Hoogland - Westlandia
Dongen - EVV
Groene Ster - OFC

Jong ADO Den Haag is vrij.
HSC'21 - Quick
FC Lienden - DEM
 

Fregge

Well-known member
Je bedoelt die ze nu hebben? Hij is juist kleiner geworden. Eerst stonden er banken op en liep deze helemaal door. De verbouwing zorgde voor een gat in het midden dat de spelers daar doorheen kunnen lopen. En de kleedkamers zijn daar groter gemaakt. Dat hebben ze mede gedaan doordat de weg van veld naar kleedkamers vorig jaar net te groot was voor de Derde Divisie, en we zagen in 1 wedstrijd dat het goed was dat deze verbouwing er aan kwam. Na OJC thuis vorig jaar werd de scheidsrechter 'opgewacht' door supporters.

De tribune gaat overigens van:

tribune1.jpg


naar:

7daa0c1f-0b5d-4aa0-971e-6fc6239b86d2_thumb840.jpg
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Podcast beluisterd. Duidelijk dat Waan de beste indruk maakte. Tenminste de feiten op orde. :duim:

Wel mooi dat de enige echte Voetbalprof ook nog even voorbij komt. :heinz:
 

de waan

Well-known member
Podcast beluisterd. Duidelijk dat Waan de beste indruk maakte. Tenminste de feiten op orde. :duim:

Wel mooi dat de enige echte Voetbalprof ook nog even voorbij komt. :heinz:
Ik kon me er niet toe zetten om het terug te luisteren eerlijk gezegd. Zo heb ik ook nog altijd onbekeken filmpjes van rollenspellen op cursussen op de pc staan. Trek ik ook niet.
 

Unregistere

Well-known member
Ik kon me er niet toe zetten om het terug te luisteren eerlijk gezegd. Zo heb ik ook nog altijd onbekeken filmpjes van rollenspellen op cursussen op de pc staan. Trek ik ook niet.

Snap ik wel ja. Maar verhaal was gewoon goed hoor. Tenminste ook eerlijk. Jij zei gewoon dat je van Jong ADO Den Haag niet zo gek veel wist. Heb ik liever dan dat het toch maar geprobeerd wordt en er vervolgens dingen worden gezegd die niet echt kloppen. Hadden ze bij de tweede divisie en bij derde divisie zaterdag wel een beetje een handje van. Al is dat ergens logisch, je kunt nooit van iedere club iets weten.

Maar kennelijk had er dus ??n medewerker een Twitter-ruzietje gehad met de Voetbalprof over FC Lisse, was wel een aardige anekdote.
 

de waan

Well-known member
Die moet ik dan toch nog maar even terug luisteren. Quick Boys had ook een perspasje gemaakt voor de heer B. Joren van Voetbal247.
 

Unregistere

Well-known member
Haha, toptransfer dan. ;)

Zit die Limburger ook nog bij de redactie of is die al bedankt voor bewezen diensten?
 
Bovenaan