Derde divisie zondag 2019/2020

SanMark.

Well-known member
Je probeert er uiteraard op aan te sturen dat spelers in de 3 vrije weken op vakantie gaan, maar ik heb bij HSC'21 nog nooit een complete groep gezien in welke voorbereiding dan ook. Zal dit jaar niet anders zijn. Als we dat ook al gaan eisen van de spelers krijgen we de selectie echt niet rond.

Hahaha stelletje amateurs.
 

Unregistere

Well-known member
Jullie situatie is anders natuurlijk, door die voorbereiding in delen. Maar bij clubs die in het laatste weekend van mei al klaar waren en vervolgens pas medio juli iets gaan doen, kan je denk ik best wel vragen / eisen dat spelers de vakantie in de tussenliggende zeven weken plannen.
 
Jullie situatie is anders natuurlijk, door die voorbereiding in delen. Maar bij clubs die in het laatste weekend van mei al klaar waren en vervolgens pas medio juli iets gaan doen, kan je denk ik best wel vragen / eisen dat spelers de vakantie in de tussenliggende zeven weken plannen.

Dan moet daar wel iets tegenover staan lijkt me (contract). Bij clubs als HSC, Quick'20 lijkt me niet dat de clubs kunnen eisen dat je er de hele voorbereiding er bent. Natuurlijk heeft de speler zich er zelf natuurlijk mee.
 

Unregistere

Well-known member
Dan moet daar wel iets tegenover staan lijkt me (contract). Bij clubs als HSC, Quick'20 lijkt me niet dat de clubs kunnen eisen dat je er de hele voorbereiding er bent. Natuurlijk heeft de speler zich er zelf natuurlijk mee.

Dat zal inderdaad ook wel per club verschillen. Misschien zelfs wel per speler, want iemand die slechts een kleine vergoeding krijgt, is wellicht eerder geneigd om hierin zijn eigen gang te gaan dan spelers die beter betaald worden. En natuurlijk ontkom je er nooit helemaal aan dat er nog enkele spelers in de voorbereiding op vakantie zijn, maar als dat er meer dan drie of vier zijn, is dat in mijn beleving wel enigszins opmerkelijk.
 

Fregge

Well-known member
We kunnen koploper worden! Voor een dag dan. De eerste wedstrijd is verzet naar de zaterdagavond.

Overigens zag ik net dat het logo van DEM er uit ziet als een fidgetspinner.
 

Unregistere

Well-known member
In de Nationale Voetbal Gids van Elf zag ik dat Jawad Bellahsan, de man van de ruzie met Hans van de Haar bij FC Lienden, op de valreep kennelijk nog onderdak heeft gevonden bij Dongen. Mooi voor hem.

Wel echt veel nieuwe ploegen hoor, viel mij op bij het doornemen. Met helaas nog een oude selectiefoto van Blauw Geel. De mannen van HSC stonden er wel netjes op.

Zijn jullie het eens met de gekozen sterspelers, mannen? Bij Blauw Geel is dat Danny Verbakel, bij HSC is dat Cenk Uguz.

OFC wint de award voor de keepers met de meeste tattoos!
 

Unregistere

Well-known member
Okee. Volgende keer tipje meegeven aan Sander bij het aanleveren van de info, vindt hij zelf ook wel handig denk ik.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zijn jullie het eens met de gekozen sterspelers, mannen? Bij Blauw Geel is dat Danny Verbakel, bij HSC is dat Cenk Uguz.
!
Cenk is prima. Niet de beste HSC'er afgelopen seizoen, maar natuurlijk wel iemand met een mooi verhaal vanwege zijn ongeluk. Een echte sterspeler hebben we niet. Afgelopen seizoen vond ik Stef Ottink en Burak de meest opvallende spelers. Als Burak minder kaarten pakt zou die komend seizoen misschien uit kunnen groeien tot de 'sterspeler' voor de editie van volgend seizoen.
 

de waan

Well-known member
Vond het wel opvallend dat toch grote clubs als Kozakken Boys en Rijnsburgse Boys het niet voor elkaar kregen een elftalfoto te laten maken.
 

Unregistere

Well-known member
Eens. IJsselmeervogels trouwens ook niet, was de foto van vorig jaar.

Ook als er een aantal spelers ontbreekt moet je toch nog wel een foto kunnen regelen lijkt mij...
 

SC Heerenveen

Well-known member
Mijn eerste competitiewedstrijd die ik ga vlaggen wordt aanstaande zondag Hoogland - Westlandia.

Van alle clubs in de zondag derde divisie de dichtstbijzijnde.
 
Bovenaan