Derde divisie zondag 2019/2020

Fregge

Well-known member
Ik hoop het, want dan kom ik naar Haaksbergen. En dit jaar wil ik hem wel meemaken haha. Als die wedstrijd op zaterdag is, heb ik met m'n eigen team een competitiewedstrijd.

*edit* Ik lees iets over de bekerfinale, maar afgelopen seizoen was er ook een speelronde op de dag van de bekerfinale.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Jong ADO Den Haag mag nog even rustig inkomen, zie ik. Zijn de eerste ploeg die vrij is.

Blauw Geel mag gelijk tegen een van de titelkandidaten, kun je gelijk de eerste tik uitdelen.
 

de waan

Well-known member
*edit* Ik lees iets over de bekerfinale, maar afgelopen seizoen was er ook een speelronde op de dag van de bekerfinale.

Dat zou wel helemaal onzin zijn. Die begint toch sowieso altijd pas om een uur of zes?

Wij trouwens vrij op 15 december. Dat is wel lekker, hoor.
 

De Groene Scout

Well-known member
8-0 bevalt ons wel. Ook het 2e oefenduel werd met 8-0 gewonnen.
Verdeling tussen potenti?le basis en tweede keus was nu iets meer verdeeld, daardoor over de hele wedstrijd overtuigend de betere met fraaie aanvallen en prima goals.
O.a. de jonge Jules Stokkers en Robin Katier maakten er beide 2. Overige treffers van Uguz, v.d. Weide, Ottink en Postma.
 

de waan

Well-known member
Het was vooral een re?nie van ex-spelers als ik de samenstelling van het regioteam zo zag.
 

Deathprod

Active member
Jong ADO Den Haag mag nog even rustig inkomen, zie ik. Zijn de eerste ploeg die vrij is.

Blauw Geel mag gelijk tegen een van de titelkandidaten, kun je gelijk de eerste tik uitdelen.

Ik zag de selectie van Jong ADO voor komend seizoen langskomen.

Doel: Luuk Brand en Youri Schoonderwaldt;
Verdediging: Nadir Achahbar, Jamal Amofa, Quinzairo Boasman, Jean Fritz Boom, Hidde van den Ende, Simon Loshi en Feng Zihao;
Middenveld: Lance Duijvensteijn, Lorenzo van Kleef, Benjamin Reemst en Niels van Wetten;
Aanval: Hugo Botermans, Killian van Mil, Segun Owobowale, Cain Seedorf en Bram Wennekers.

Eerste selectie spelers als Thijmen Goppel, Robin Polley, Mats van Kins, Yahya Boussakou, Maarten Rieder, Shaquille Pinas, Hennos Asmelash, Delano Ladan, Dehninio Muringen, Milan van Ewijk en de doelverdedigers Indy Groothuizen en Mike Havekotte kunnen eventueel ook nog -conform de reglementen- voor het beloftenteam uitkomen.
 

Unregistere

Well-known member
Simon Loshi is overgekomen van Feyenoord dus. Verder zouden jullie Killian van Mil kunnen kennen, omdat hij nog kortstondig met Westlandia in de derde divisie zondag speelde. Na zijn doorbraak op jonge leeftijd naar ADO gegaan. Nadir Achahbar is een broertje van Anass Achahbar.

Robin Polley is ook ex-Feyenoord, de zoon van voormalig spits Prince Polley. Die zal wel vooral bij de beloften spelen, vermoed ik. Van Ewijk komt van Excelsior Maassluis en mikt op een basisplaats in het eerste. Dat is ook het doel van Goppel, die naar eigen zeggen een assist of 15 zou kunnen geven als hij basisspeler wordt.

Shaquille Pinas is oud-speler van FC Dordrecht. Die gaven ze geen contract uit zuinigheid en toen ging hij naar ADO en was Dordt boos.
 

de waan

Well-known member
Ik bedoelde ook eigenlijk de vaste selectie. Van die invalkrachten hebben er wel een paar een bekende naam.

Maar de zoon van Prince Polley, dat is wel skitterend natuurlijk. :duim:
 
Bovenaan