De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

Unregistere

Well-known member
Dat worden een hoop kilometers voor de sommige clubs in die O23 competitie.

In de 3e Divisie zijn er 32 clubs waarvan 25 is alles in de Randstad behalve;
AWC (Wychen)
EVV (Echt)
NEO (Borne)
Roden
SDC Putten
SWZ Sneek
Theole (Tiel)

Ik geloof dat ze alle divisies regionaal verdelen in poules van 8, maar dat is voor deze ploegen nog niet echt een voordeel qua reiskilometers uiteraard.

Unregistere

Well-known member
Dat is zeker een mooie poule. En je hebt al zes punten binnen, want ONS Sneek speelt niet om te presteren. :p

Overigens ook wel opmerkelijk in de indeling van de Onder 21 competitie dat sommige amateurclubs hoger instromen dan BVO's.

De Groene Scout

Well-known member
Mijn gevoel zegt dat er zich nog wel een paar terug trekken, bijv. NEO. Spelers van die club konden tot nu toe zelfs meestal op de fiets naar uitwedstrijden. Als die te horen krijgen dat ze nu het hele land door moeten gaan die spelers nog wel tegenstribbelen of afhaken.

de Kok

Member
NO heeft het over broodje aap verhaal. Maar ook over zondagmannetje van der Zee. Maar wel eens afgevraagd waarom ondanks vd Zee dat hele o21 en23 op zaterdag speelt?
Waarom zijn zondagclubs het daar mee eens?
Misschien toch voor wat hoort wat?
Broodje aap wordt dus wel degelijk besproken.

Unregistere

Well-known member
Ik heb ze op kaart gezet.

https://www.google.com/maps/d/drive..."userId":"101165467772883545328"}&usp=sharing

Vooral die 3e & 4e divisie wordt leuk indelen.

Handig! :duim:

Divisie 3 oogt op zich niet lastig, tot die paar teams in totaal andere regio's in beeld komen, haha.

Gisteren kreeg ik van iemand van Leonidas deze mogelijkheid voorgeschoteld:

ASWH
DCV
Hillegersberg
Leonidas
Oliveo
Olympia
VOC
Wateringse Veld Kranenburg

Het zou kunnen, al denk ik dat hij Olympia Gouda had ingeschat... En dat is Haarlem op jouw kaart, dus dan lijkt VCS logischer. Of EVV, want die moeten toch ergens bij.

Fregge

Well-known member
Haha, nee het mengen gaat niet gebeuren. Ik begreep wel dat er een stemming / peiling is geweest voor 16 of 18 clubs. Dat werd 14 vs 14.

Unregistere

Well-known member
Als ze slim zijn, gaan ze voor 16. Dan hoef je ook niet zo enorm te schuiven.

Maar de uitslag van een stemming maakt voor de KNVB toch nooit zo veel uit..

De Groene Scout

Well-known member
Het lijkt er inderdaad op dat het 18 om 18 wordt; snap die keuze alleen niet. Er moet hierdoor veel meer gepuzzeld worden en worden te veel 'cadeautjes' uitgedeeld.

Bovenaan