De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

de waan

Well-known member
Mag Barendrecht niet meedoen met de grote jongens? Die spelen toch wel op hoog niveau met de jeugd?

En bij Kozakken Boys is het vertrouwen in de Werkendamse jeugd groot zie ik. :duim:

Unregistere

Well-known member
Mag Barendrecht niet meedoen met de grote jongens? Die spelen toch wel op hoog niveau met de jeugd?

A1 speelt derde divisie volgens mij. Dus dan komen ze niet in aanmerking voor de Onder 21 competitie, als het goed is. Dat is in de - breed getrokken - regio Rijnmond alleen voorbehouden aan Alexandria '66, Excelsior Maassluis, Spartaan '20 en Westlandia. Uiteraard is daarbij alleen gekeken naar de ingeschreven verenigingen.

De Groene Scout

Well-known member
Ook bij HSC'21 schiet de invulling van het nieuwe O23 team mooi op. Aantal spelers van huidige 2e blijft; handvol spelers van de JO19-1 schuift door en inmiddels ook diverse jeugdige talenten uit de buurt die zich hebben gemeld. Namen hou ik nog even voor mij; maar ziet er al prima uit.:duim:

Unregistere

Well-known member
Klinkt goed Groene! Wie wordt trainer van het team?

Bij ons is het idee om rond de 14 vaste spelers te selecteren, uit het huidige 2e, de JO19-1 en wat van buitenaf. Bij wedstrijden is er ook ruimte om vier spelers uit de eerste selectie (de nummers 19-22, die wel alles meetrainen met de selectie) in te zetten.

De Groene Scout

Well-known member
Klinkt goed Groene! Wie wordt trainer van het team?
Trainer van ons huidige 2e Bas Groot Wesseldijk.
Wilde na enkele jaren 2e van HSC'21 eigenlijk door naar een 1e elftal op redelijk niveau, maar wilde dit nieuwe avontuur toch ook wel meemaken.
Prima trainer; zijn we blij mee bij de club!!

Unregistere

Well-known member
Trainer van ons huidige 2e Bas Groot Wesseldijk.
Wilde na enkele jaren 2e van HSC'21 eigenlijk door naar een 1e elftal op redelijk niveau, maar wilde dit nieuwe avontuur toch ook wel meemaken.
Prima trainer; zijn we blij mee bij de club!!

Snap ik! Is ook ideaal, iemand die de club kent. Hebben wij ook bewust voor gekozen.

Unregistere

Well-known member
Almere City FC heeft de KNVB laten weten de derde divisie te verruilen voor de Onder 21 competitie.

Mogelijk slecht nieuws voor ADO Den Haag, want de bond zal nu waarschijnlijk het oorspronkelijke plan door willen voeren. Dus 32 clubs in de derde divisie, geen beloften meer.

bqandy

Well-known member
Almere City FC heeft de KNVB laten weten de derde divisie te verruilen voor de Onder 21 competitie.

Mogelijk slecht nieuws voor ADO Den Haag, want de bond zal nu waarschijnlijk het oorspronkelijke plan door willen voeren. Dus 32 clubs in de derde divisie, geen beloften meer.

Volgens Omroep Flevoland is het andersom en heeft de KNVB het besluit genomen. Zal dan ook voor ADO gelden neem ik aan.

Jong Almere City uit de voetbalpiramide

Het elftal U21 van trainer Hedwiges Maduro zal komend seizoen gaan spelen in de nieuwe competitie voor spelers onder de 21 jaar. De Almeerders zullen worden ingedeeld in de hoogste afdeling. Afgelopen seizoen kwam het beloftenelftal van Almere City FC uit in de Derde Divisie. De Almeerders kregen vandaag van de KNVB te horen dat ze niet meer in de voetbalpiramide kunnen blijven.

Unregistere

Well-known member
Ah, kijk aan. Dan heeft de KNVB dus het oorspronkelijke plan zelf doorgezet nu. Was even onzeker door het wegvallen van de promotie en degradatie.

Mogelijk dat ADO Den Haag nu wel een protest zal indienen. Of ze vinden de Onder 21 competitie ook wel best....

SanMark.

Well-known member
Maar het lijkt mij dat de neuzen tegenwoordig aardig dezelfde kant op staan.

Kunnen we het nu dan eens even eens worden over hoe de piramide eruit moet zien ?

Unregistere

Well-known member
En met de totaal onervaren Dirk Kuyt als trainer, lijkt me ook niet direct een garantie voor succes.

Dirkie heeft besloten dat dit inderdaad weinig perspectief biedt. Hij heeft de functie van trainer van Onder 21 geweigerd, omdat het niet past binnen zijn ontwikkeling als trainer. Ben benieuwd wie het dan mag gaan doen!

Unregistere

Well-known member
Zo zo, Feyenoord gaat ook modern doen?

Hebben ze altijd wel gedaan op zich. Gingen ook al als een van de eerste Nederlandse clubs met van die tennisdoeltjes trainen in de jeugd. Alleen niet alle trainers stonden daar achter. Nu is er natuurlijk weer de hand van Dickie bij 1 en is het nog maar de vraag hoe dat doorwerkt naar beneden.

Bovenaan