De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

Reinoud

Well-known member
Hilarisch dat mensen nog proberen te discussi?ren met iemand die niet weet wat argumenten zijn en argumenten weerleggen is. Wel zeer vermakelijk!

JMD

Well-known member
Ben benieuwd of je deze vakantie nog antwoord op je vraag krijgt. :eek:mg:

Ik heb nog wel even. En anders wordt het de voorjaarsvakantie, of de meivakantie, of de zomervakantie, of de herfstvakantie of de volgende kerstvakantie...
Maar goed, tegen die tijd is de 3ediv en HK gemixt en zit NO waarschijnlijk stil in een hoekje te huilen, want hij komt allemaal enge mensen langs de velden tegen die 'niet bij ons' horen.

noordooster

Well-known member
Jij hebt nog andere rapporten dan degene die ik citeerde?

Ja, en daarin staan enkele van die gegevens die ik zopas liet zien.
Believe it or not.

Verder reageer je dus weer niet op mijn post:
"En jij zegt letterlijk dat alleen de zaterdag teruglopende aantallen toeschouwers had, maar in het rapport gaat het over de hele 2e divisie.

Je leest dus gewoon domweg niet wat ik daarover zonet zei, met die aantallen.
Hoe die lage aantallen bij de zondagclubs zijn samengesteld, of dat meer toeschouwers zijn dan een jaar eerder en wat de invloed is van bezoeken van beloften- en van zaterdagploegen is dus niet vast te stellen.

Ik ken ook geen cijfers van bezoekers die met zaterdagploegen meekomen om een wedstrijd bij een zondag team te bezoeken, om 18.00, 17.00 16.00 of 15.00 uur. Kan me ook niet herinneren daarover iets gemeld te hebben.

Verder bedien je je opnieuw op het irritante af van allerlei beschuldigingen en nergens op gebaseerde ongezonde insinuaties.

Dat er daarnaast vele andere leden op dvk zijn die niet graag lezen wat ik schrijf en daarom domme ongemotiveerde en onbeargumenteerde oneliners produceren is een bekend gegeven.

JMD

Well-known member
Ja, en daarin staan enkele van die gegevens die ik zopas liet zien.
Believe it or not.
Gezien je continue leugens geloof ik je dus niet. Je leest in rapporten dingen die er niet zijn, je verzint ze erbij en zuigt ze uit je hele grote duim.
En je hebt het over rapporten die helemaal niet bestaan, want anders had je me die gegevens gewoon kunnen laten zien.

Verder krabbel je nu ineens terug over het aantal mensen die zaterdagploegen mee zou nemen 'dat weet je niet'. Maar je maakt wel stennis als zaterdagploegen om 18.00 moeten spelen, 'want dat is zo onhandig voor de bezoekende uitsupporters'. Terwijl je geen idee hebt hoeveel de zaterdagploegen meenemen naar uitduels. Wat is het nou? Je lult jezelf dus compleet vast, dat krijg je als je maar blijft fantaseren, dan weet je op een gegeven niet meer wat waar is en wat niet.

JMD

Well-known member
JMD doet het allemaal voor de gasten die dit topic bezoeken.
Precies.
Het is vakantie h?. Ik mis de discussies met mijn leerlingen, van die lekkere discussies met pubers die denken o zo streetwise te zijn, maar uiteindelijk veel verzinnen en gewoon een aai over de bol nodig hebben en een knuffel. Dat is met NO ook zo, hij doet zich heel groot voor, maar is net een pubertje van 13. Grote bek op het schoolplein, allemaal verzonnen dingen roepen, maar vraag je naar de feiten dan wordt hij heel klein en weet hij het niet en gaat hij iedereen overal van beschuldigen.
Het enige probleem is, dat je met pubers weet dat ze eroverheen groeien en in het algemeen slimme, aardige, weldenkende volwassenen worden. NO lijkt nooit uit die puberfase te komen, zit het liefst huilend in een hoek, 'ze pesten me'.

Max

Administrator
Forumleiding
Haha, gewoon een ElSimano'tje doen.

Kan lezen en mijn boerenverstand gebruiken (vrij naar professor Nuytinck, pa van). Verder is verstand van de materie op dit forum al jaren geen vereiste.

Game on!

Beetje respect voor De noord-ooster. Wie ben jij eigenlijk?

Reinoud

Well-known member
Zelf op beide gesport, gezien de derde helft heeft mijn voorkeur zaterdag. Al is zondag MTB dag. Lastig, ik zeg thuisploeg bepaald.

noordooster

Well-known member
Maar al deze flauwekul van het vragen om antwoorden, rapporten en wat dies meer zei, die allemaal al lang bekend en gegeven zijn en het produceren van allerlei onzin om mij in een kwaad daglicht te stellen,omdat men hier liever niet leest wat ik schrijf, leiden alleen maar af waar het werkelijk om gaat.

Die gemixte hoofdklassen moeten er niet komen . Het is vooral slecht voor het zaterdagvoetbal en de toekomst van zaterdagclubs, vergeleken bij het alternatief. Daarom zouden de hoofdklassers en de derde divisionisten hier massaal tegen moeten zijn en moet de KNVB niet iets gaan invoeren wat zozeer het zaterdagvoetbal dupeert.
Er zal wel weer naar het waarom gevraagd worden . De argumenten zijn zo vaak genoemd, dat ik het nu maar achterwege laat.

Misschien dat ik maar eens net als Rene Waning een opini?rend, be?nvloedend stukje moet schrijven op voetbal 247 ofzo.
Hoewel ik betwijfel of dat op die site wel geplaatst wordt.

gevegt

Well-known member
Precies.
Het is vakantie h?. Ik mis de discussies met mijn leerlingen, van die lekkere discussies met pubers die denken o zo streetwise te zijn, maar uiteindelijk veel verzinnen en gewoon een aai over de bol nodig hebben en een knuffel. Dat is met NO ook zo, hij doet zich heel groot voor, maar is net een pubertje van 13. Grote bek op het schoolplein, allemaal verzonnen dingen roepen, maar vraag je naar de feiten dan wordt hij heel klein en weet hij het niet en gaat hij iedereen overal van beschuldigen.
Het enige probleem is, dat je met pubers weet dat ze eroverheen groeien en in het algemeen slimme, aardige, weldenkende volwassenen worden. NO lijkt nooit uit die puberfase te komen, zit het liefst huilend in een hoek, 'ze pesten me'.
:eek:mg:

noordooster

Well-known member
JMD probeert mij en mijn bijdragen constant belachelijk te maken met allerlei onzin waar ik niet meer op in wens te gaan.
Het is kennelijk zijn onfatsoenlijke stijl.
Waarom ik niet opnieuw links geef naar rapporten ( van de KNVB ) heb ik verteld. Zoek het zelf maar op.

Dat ik door een aantal word uitgemaakt voor leugenaar, fantast of allerlei andere diskwalificaties was te voorspellen.
Maar ja, dat weet je als je hier niet meedoet aan het bashen van het zaterdagvoetbal.
Ook in de toekomst is het voor mij onmogelijk om op alle tegen en aan mij gerichte reacties, onfatsoenljk of niet, te reageren.

Edit : Ook mij zou het geen moeite kosten om iemand van bijvoorbeeld een geestesziekte te betichten, maar dat is me allemaal net wat te gemakkelijk en daartoe wil ik me ook niet verlagen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan