Hilarisch dat mensen nog proberen te discussi?ren met iemand die niet weet wat argumenten zijn en argumenten weerleggen is. Wel zeer vermakelijk!
Ach, zo kom ik de kerstvakantie wel door...
Ben benieuwd of je deze vakantie nog antwoord op je vraag krijgt. mg:
JMD doet het allemaal voor de gasten die dit topic bezoeken.Hilarisch dat mensen nog proberen te discussi?ren met iemand die niet weet wat argumenten zijn en argumenten weerleggen is. Wel zeer vermakelijk!
Jij hebt nog andere rapporten dan degene die ik citeerde?
Verder reageer je dus weer niet op mijn post:
"En jij zegt letterlijk dat alleen de zaterdag teruglopende aantallen toeschouwers had, maar in het rapport gaat het over de hele 2e divisie.
Hilarisch dat mensen nog proberen te discussi?ren met iemand die niet weet wat argumenten zijn en argumenten weerleggen is. Wel zeer vermakelijk!
Gezien je continue leugens geloof ik je dus niet. Je leest in rapporten dingen die er niet zijn, je verzint ze erbij en zuigt ze uit je hele grote duim.Ja, en daarin staan enkele van die gegevens die ik zopas liet zien.
Believe it or not.
Ik ken je niet, maar heb jij verstand van de materie ?
Precies.JMD doet het allemaal voor de gasten die dit topic bezoeken.
Haha, gewoon een ElSimano'tje doen.
Kan lezen en mijn boerenverstand gebruiken (vrij naar professor Nuytinck, pa van). Verder is verstand van de materie op dit forum al jaren geen vereiste.
Game on!
Reinoud ouwe Rotterdammer. TeamZaterdag of TeamZondag?
mg:Precies.
Het is vakantie h?. Ik mis de discussies met mijn leerlingen, van die lekkere discussies met pubers die denken o zo streetwise te zijn, maar uiteindelijk veel verzinnen en gewoon een aai over de bol nodig hebben en een knuffel. Dat is met NO ook zo, hij doet zich heel groot voor, maar is net een pubertje van 13. Grote bek op het schoolplein, allemaal verzonnen dingen roepen, maar vraag je naar de feiten dan wordt hij heel klein en weet hij het niet en gaat hij iedereen overal van beschuldigen.
Het enige probleem is, dat je met pubers weet dat ze eroverheen groeien en in het algemeen slimme, aardige, weldenkende volwassenen worden. NO lijkt nooit uit die puberfase te komen, zit het liefst huilend in een hoek, 'ze pesten me'.
Alsof iemand stukjes van Ren? Waning serieus neemt. Dat is ook maar 1 van die onbekende meelezers hier.