De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

de Kok

Member
Maar al deze flauwekul van het vragen om antwoorden, rapporten en wat dies meer zei, die allemaal al lang bekend en gegeven zijn en het produceren van allerlei onzin om mij in een kwaad daglicht te stellen,omdat men hier liever niet leest wat ik schrijf, leiden alleen maar af waar het werkelijk om gaat.

Die gemixte hoofdklassen moeten er niet komen . Het is vooral slecht voor het zaterdagvoetbal en de toekomst van zaterdagclubs, vergeleken bij het alternatief. Daarom zouden de hoofdklassers en de derde divisionisten hier massaal tegen moeten zijn en moet de KNVB niet iets gaan invoeren wat zozeer het zaterdagvoetbal dupeert.
Er zal wel weer naar het waarom gevraagd worden . De argumenten zijn zo vaak genoemd, dat ik het nu maar achterwege laat.

Misschien dat ik maar eens net als Rene Waning een opini?rend, be?nvloedend stukje moet schrijven op voetbal 247 ofzo.
Hoewel ik betwijfel of dat op die site wel geplaatst wordt.

VOZ is misschien een beter platform voor een column NO?

JMD

Well-known member
Maar ja, dat weet je als je hier niet meedoet aan het bashen van het zaterdagvoetbal.
Als er in dit topic 1 iemand basht ben jij het, maar dan het bashen van zondagvoetbal.
Om dat te onderstrepen verzin je rapporten die niet bestaan (want je kan er geen link van geven), of voeg je eigen dingen toe aan wel bestaande rapporten, en steeds (hoe toevallig) nadelige dingen voor zondag.

JMD

Well-known member
Ja, want in een column hoef je geen feiten te geven en is alleen een mening genoeg, past helemaal in zijn straatje.

Overigens: als je de 2 woorden 'een column' weghaalt past het misschien nog beter voor NO. Die wil alleen maar mensen horen die het zaterdagvoetbal als de enige weg beschouwen, die zal hij veel vinden op VOZ.

noordooster

Well-known member

De kans, dat er daar meer belangstellenden het eens zijn met hoe ik erover denk , acht ik groter dan bij voetbal 247 of bij dvk.
Bovendien heb ik daar enkele malen stukken gelezen waar ik me heel goed in kan vinden.

Maar of VOZ daarom ook een beter platform zou zijn, is maar de vraag.

noordooster

Well-known member
Om dat te onderstrepen verzin je rapporten die niet bestaan (want je kan er geen link van geven)

Een link ga ik je niet geven. Dat is wat anders. Het KNVB rapport waaruit ik citeerde bestaat gewoon.
Verder verkondig je ook nu weer allemaal op de persoon gespeelde onzinnigheden.

JMD

Well-known member
Bladzijde 21 bovenaan: "Veel clubs geven een daling van het aantal toeschouwers en van de omzet van kaartverkoop en kantine
aan. Bij een aantal (voornamelijk zaterdagclubs) zijn deze juist gestegen."

Huh??? Er werd hier toch steeds gezegd dat de zaterdagclubs een afname van kaartverkoop/kantine zagen?

Joost

Well-known member
Kut, nu ligt het vast en kunnen we niet meer draaien. Topic kan nu wel op slot.

Het meest rare blijft toch dat we het allemaal al 487 pagina`s met elkaar eens zijn.

Het aansluiten de de Divisies op elkaar heeft een monster gecreeerd dat zichzelf maar al te graag in stand houdt en een volstrekt onbetrouwbare gesprekspartner blijkt.

De een bekijkt het probleem vanuit het monster, de ander probeert het weer in het gareel te krijgen. En in de tussentijd wordt de tijd vergooit met een totaal irrelevante discussie of we op zaterdag of zondag moeten voetballen.

noordooster

Well-known member
Het meest rare blijft toch dat we het allemaal al 487 pagina`s met elkaar eens zijn.

Het aansluiten de de Divisies op elkaar heeft een monster gecreeerd dat zichzelf maar al te graag in stand houdt en een volstrekt onbetrouwbare gesprekspartner blijkt.

De een bekijkt het probleem vanuit het monster, de ander probeert het weer in het gareel te krijgen. En in de tussentijd wordt de tijd vergooit met een totaal irrelevante discussie of we op zaterdag of zondag moeten voetballen.

Voor de goede orde.
Ik zou niets liever willen dan dat het monster van de KNVB-voetbalpiramide weer in het gareel komt.
De tweede en derde divisie terugbrengen naar 1 niveau met een topklasse zat. en en topklasse zondag.
Daaronder 3 hoofdklassen zondag en 3 hoofdklassen zaterdag.
En alle beloftenteams in een eigen beloftencompetitie.

Eventueel zonder die 2 topklassen mag ook.
Betekent ook meer derby's op zaterdagmiddag 14.30 uur voor de zaterdag en op zondagmiddag 14.00 uur voor de zondag.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Voor de goede orde.
Ik zou niets liever willen dan dat het monster van de KNVB-voetbalpiramide weer in het gareel komt.
De tweede en derde divisie terugbrengen naar 1 niveau met een topklasse zat. en en topklasse zondag.
Daaronder 3 hoofdklassen zondag en 3 hoofdklassen zaterdag.
En alle beloftenteams in een eigen beloftencompetitie.

Eventueel zonder die 2 topklassen mag ook.
Betekent ook meer derby's op zaterdagmiddag 14.30 uur voor de zaterdag en op zondagmiddag 14.00 uur voor de zondag.

Ja, als je dat nou 200 of 300 pagina's eerder had vermeld, dan waren we klaar geweest. Met jouw plan is ongetwijfeld iedereen het eens.

Bovenaan