Misschien kan de Kok nog eens zijn plannen uitleggen voor gescheiden za en zo competities op de zaterdag en over het toelaten van ladingen 2e elftallen tot de piramide.
Valt er weer eens iets te lachen.
Ik blijf mijn idee?n niet herhalen zoals jij je hier voortdurend manifesteert als een oude plaat die in de groef blijft hangen.
Maar 1 ding wil nog even herhalen omdat je altijd selectief leest.
Dat is het feit dat de basis van de in jouw ogen grote piramide ellende voor een groot deel is doorgedrukt door een groot aantal kapitaalkrachtige zaterdagclubs met een paar van dat soort zondagsclubs. Ik had het genoegen bij die discussies aanwezig te mogen zijn.
Ook voor mij had er niets veranderd moeten worden toen er 6 hoofdklassen waren. dat was prima.
Om mij gaan we terug naar voor 1973 met de 1e klassen als hoogste niveau per district. Was wel zo mooi.
Maar de situatie is nu eenmaal zo en dus zal men naar verwachting door ontwikkelen, maar voor jou gelukkig loopt er in Zeist nogal wat volk rond met een zaterdag verleden.
Gelukkig kunnen die naar mijn gevoel objectief beoordelen wat het beste zal zijn voor het totale AV.
Zo, ik hoop dat je nu weer een lach op je verzuurde gezicht kunt zien..............