SanMark.
Well-known member
Even een dagje terug gelezen, maar we zijn er dus bijna uit begrijp ik.
Yes, we gaan gewoon mixen.
Even een dagje terug gelezen, maar we zijn er dus bijna uit begrijp ik.
Yes, we gaan gewoon mixen.
Top; ik heb mijn lenzen al uit gedaan en mijn zondagbril opgezet.
Hosternokke!!!
Die word beslecht tijdens de derde helft.
Afschaffen. Beker is geen prijs.
En nu willen de clubs zonder kunstgras er vanaf om allerlei sentimentele redenen.
Of omdat het gewoon ruk is, daar is weinig sentimenteels aan.
Jarenlang had niemand er een probleem mee. Sterker nog, het zou de toekomst zijn omdat je onder alle omstandigheden kon voetballen.
Ondanks de verbeteringen is het nu opeens de reden dat we niet meer kunnen aanhaken met de top en er veel meer blessures door zouden komen.
Over emoties gesproken.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er altijd al aversie tegen is geweest en alleen maar is gegroeid naarmate de ene na de andere club op plastic is gaan spelen dus dat jarenlang niemand hier problemen mee heeft gehad herken ik niet.
Daar zit wat in, de Kok, hoewel dan natuurlijk ook de aanvangstijd van belang wordt.
Als men uitsluitend zou kiezen voor een afspraak van 14.30 uur, zou een mix misschien niet eens onwaarschijnlijk zijn.
De belangrijkste reden waarom de KNVB en de zondagclubs willen mixen is inderdaad het massaal overstappen van clubs en spelers naar de zaterdag, lees ik in allerlei analyses.
Iets waar de zaterdag voordeel van heeft en nadeel van krijgt als dat verandert.
Maar wat unregistere ook zegt, niet alleen de speeldag an sich is bepalend voor een overstap zo - za.
Ik wel. Pas toen Oranje slecht presteerde kwam de aversie in de media echt opgang. Kunstgras werd toen heel snel als zondebok benoemd. Nog nooit heb ik een goed rapport gelezen dan kunstgras daar mede de oorzaak van is.
Ja hallo, toen werd dat er bijgehaald door een paar roeptoeters maar dat het op dat plastic kut voetballen is hoor ik al tig jaar.
Terwijl veel clubs over gaan naar een hybride versie en veel clubs met echt gras trainen op kunstgras. Doen ze dat vanuit hun emotie?
De hybride versie is een voorloper.En nog meer clubs doen dat niet. Is dat dan uit emotie?
Edit, En die hybride versie lijkt me nou weer net iets anders de plastic matten.
Mark my words.
Ik heb 'm opgeschreven in mijn boekje, o wee als het er niet van komt.
Ik heb 'm opgeschreven in mijn boekje, o wee als het er niet van komt.
Als je alles van gevegt hebt opgeschreven wat onzin is, dan heb je inmiddels geen boekje maar een dik boek.
Sowieso moet je die hele piramide alleen samenvoegen voor de eerste elftallen. De 'bierteams' kunnen inderdaad gewoon lekker spelen op het moment dat ze dat willen. Misschien is er wel een markt om doordeweeks te spelen? In veel andere sporten is dat heel gewoon.
Maar zaterdag is de mooiste dag van de week.
Of omdat het gewoon ruk is, daar is weinig sentimenteels aan.
Jarenlang had niemand er een probleem mee. Sterker nog, het zou de toekomst zijn omdat je onder alle omstandigheden kon voetballen.
Ondanks de verbeteringen is het nu opeens de reden dat we niet meer kunnen aanhaken met de top en er veel meer blessures door zouden komen.
Over emoties gesproken.
Waarde Kip. Je bevestigt alleen maar wat ik zeg. Kom nu eens met feiten behalve iets sentimenteels dat het ruk is.
maar dat sinds dat er een behoorlijk gedeelte kunstgras in de ArenA ligt en dat er sinds die tijd geen problemen met de grasmat meer is, is een goed bewaard gebleken.
Er werd ook een fabeltje opgehangen dat over een paar jaar echt gras niet te onderscheiden was van kunstgras. Of alle kunstgrasclubs in Nederland hebben verkeerde matten liggen, of men is niet in staat om kunstgras zo te maken dat het niet van echt gras te onderscheiden is.Jarenlang had niemand er een probleem mee. Sterker nog, het zou de toekomst zijn omdat je onder alle omstandigheden kon voetballen.
Over emoties gesproken.