Bonehead
Well-known member
Slechts 49% is tegen. De rest is voor of maakt het niet uit.
Slechts 16% is voor. Dat is geen basis om mee verder te gaan. Om de groep die het niet uitmaakt te gebruiken om je zin door te drijven lijkt mij geen wijs idee
Slechts 49% is tegen. De rest is voor of maakt het niet uit.
(...)
De KNVB moet niet in een situatie komen als met de voetbalpiramide, die met leugen en list en bedrog is ingevoerd, waarbij de topamateurs beloftenteams in de maag werden gesplitst, waarbij een onnodige tweede divisie werd ingevoerd, waarbij op een vijfde niveau , de hoofdklassen, er met name op zondag enkele oninteressante competities ontstonden, die de roep om te mixen nog luider maakte en waarbij met name zondagclubs massaal te hoop liepen tegen contractvoorwaarden.
(...)
Een gebruikelijke zwakke reflex van iemand die de uitkomst van een enqu?te tegenvallend en ongewenst vindt: Zeggen dat de enqu?te niet deugt.
Zoiets gebeurt ook in sommige landen waar de verliezer bij verkiezingen beweert dat de verkiezingen niet eerlijk verliepen.
Toch was er bij de BAV en de KNVB wel overeenstemming over de legitimiteit van de enqu?te :
"Een delegatie van de Belangenorganisatie Amateur Voetbalverenigingen (BAV) heeft op basis van de uitslagen van de enqu?te inmiddels een gesprek gehad met de directie van de KNVB.
Ten eerste was er overeenstemming over de legitimiteit van de enqu?te"
De clubs willen dat zogenaamde weekendvoetbal niet.
Een gebruikelijke zwakke reflex van iemand die de uitkomst van een enqu?te tegenvallend en ongewenst vindt: Zeggen dat de enqu?te niet deugt.
Een roadtrip door Zuidoost Drenthe? Dan ben je met 15 minuten klaar... Wat moet NO dan gaan doen?![]()
[...]
Overigens zien we ook in Noord voor komend alweer diverse verenigingen overstappen naar de zaterdag en dat lijkt me een goede ontwikkeling.
Omdat er dan meer 'verhevenen' komen en minder duivelse clubs.Waarom zou dat een goede ontwikkeling zijn?
Ik dacht dat het geen goede ontwikkeling zou zijn omdat dan de zaterdagafdeling vervuild zou worden met de niet-interessante zondagclubs.Omdat er dan meer 'verhevenen' komen en minder duivelse clubs.
Iemand die zich bekeert tot het enig ware geloof wordt door fanatici als NO blind in de armen gesloten.Ik dacht dat het geen goede ontwikkeling zou zijn omdat dan de zaterdagafdeling vervuild zou worden met de niet-interessante zondagclubs.
Nog een keer dat rondje en dan nog een keer en dan nog een keer. De kracht van herhalingen zeg maar