JMD
Well-known member
Ik heb nog steeds geen steekhoudend argument gelezen van jou om de huidige situatie zo te laten.Ik heb nog steeds geen steekhoudend argument gelezen waarom men zou moeten mixen.
En verder: ga eens in op wat ik post (zie onder bij*) in plaats van als je in een hoek wordt gedrukt weer met je riedeltje te komen.
*: Maar dat kan ook in een mixcompetitie nog steeds gebeuren. Als club A om 14.30 wil thuisspelen omdat ze dan een goede recette hebben en/of een goed aantal toeschouwers dan staat ze dat helemaal vrij. Als club B om dezelfde redenen om 18.00 wil thuisspelen kan dat ook, want eerder vandaag is in dit topic al aangetoond dat dat qua aantal uitsupporters nou niet heel veel zal uitmaken.
Jij doet steeds alsof bij een mixcompetitie iedereen ineens bv om 18.00 moet spelen, dat was idd in het eerste seizoen 2e divisie zo, maar daar is men inmiddels van teruggekomen. Zo speelt bv dit weekend Rijnsburgse Boys als enige 'zaterdagploeg' niet om 14.30 of 15.00 op zaterdagmiddag. Er komt vrijheid van aanvangstijdstip, dus kan een club hun thuisduel gewoon zaterdagmiddag om 14.30 aftrappen.
Het enige waar naar gekeken moet worden is de laatste speelronde, wanneer laat je die spelen. Dan spelen er dus een aantal clubs 1x niet thuis op het door hun gewenste tijdstip. Jammer dan.