Ik heb uiteindelijk ruim een kwartier met hem aan de telefoon gehangen, maar hij heeft geen enkel punt genoemd dat Noordooster aanhaalt.
Maar dat zijn dat ook alleen de punten van NO en zijn denkbeeldige 'vrienden'.
Wat maakt dat een zaterdagclub uit? Dat is toch het probleem van die zondagclub als ze, om wat voor reden dan ook, hun thuiswedstrijd om 5 of 6 uur wil aftrappen?
Kan je nou echt niet lezen of is je zondaghaat zo groot dat je allerlei dingen verzint?Of dat een voorstel of een uitkomst wordt, of dat het ook met de thuiswedstrijd gebeurt valt nog te bezien.
Akkoord, dit zou idd kunnen gebeuren, maar verandert elk jaar. Dat kan ook gebeuren als je de HK gescheiden houdt, dan kan Urk, Genemuiden, Staphorst ed ook promoveren/degraderen.In het voorstel van begin dit jaar zou Putten in een gemengde hoofdklasse 240 km meer moeten afleggen dan in een niet-gemengde.
In de gemengde hoofdklasse raakt de club mooie wedstrijden tegen clubs als Urk, Genemuiden, Staphorst enz kwijt en krijgt men er wedstrijden tegen zondagverenigingen uit de regio Amsterdam voor terug, zoals Hollandia, SDO en Purmersteijn.
Huh, de zondag levert zijn speeldag al in? Wat levert zaterdag in hemelsnaam in?? Ja, er zullen een paar clubs idd meer moeten reizen, maar je hoeft geen groot verkeerskundige te zijn om te snappen dat als je het land in 4 verdeelt ipv in 2 dat in het algemeen de meeste clubs minder hoeven te reizen.Verder blijkt telkens weer een belangrijk argument voor het mixen te zijn, dat men de overstap van spelers en clubs naar het zaterdagvoetbal wil stoppen. Ik zie ook niet zo welk voordeel SDC Putten bij zoiets heeft.
Zoals ik eerder stelde, de problemen die het zondagvoetbal heeft, wil men vooral oplossen door het zaterdagvoetbal te laten inleveren.
In de 2e divisie in bijna alle duels van zaterdagclubs thuis inmiddels gewoon om 14.30/15.00/15.30. Dus helemaal niet eind van de middag. Dat verzin jij gewoon. Maar goed, feiten blijft lastig voor je.In een enquete in de tweede divisie gaf men bv ook al aan, dat de ervaringen daarvan ronduit negatief zijn en ik geloof er niets van dat zo'n maatregel na 2 jaar bijgesteld zal worden, want eventuele problemen die men nu noemt , zullen ook na 2 jaar genoemd worden.
Kan je nou echt niet lezen
Het lijkt me toch juist mooi om eens bij andere clubs te komen?
Het lijkt me toch juist mooi om eens bij andere clubs te komen? Of ben je bang dat je je mening over zondagploegen moet bijstellen?
Huh, de zondag levert zijn speeldag al in? Wat levert zaterdag in hemelsnaam in??
De zaterdag heeft er nu en op den duur het meeste baat bij, wanneer de zondag zijn speeldag niet inlevert en gewoon op zondag blijft voetballen.
Uiteraard moet overstappen van speeldag mogelijk blijven.
De mannen hadden er het meeste baat bij als de vrouwen achter het aanrecht bleven staan.
Toch is het vooruitgang om vrouwen ook te laten werken en mannen ook het huishouden te laten doen.
Dat noemen we vooruitgang.
Jij blijft dus het liefst hangen in het tijdperk van de vrouwen achter het aanrecht.
Leuk gevonden, maar erg ver gezocht.
Jij bent als een soort Albert Heijn die minder klanten trekt omdat ze naar de Jumbo gaan en die zijn omzet ziet dalen .
En die vervolgens aan Jumbo vraagt of die zijn winkels niet een paar dagen in de week kan sluiten en vervolgens om een financi?le bijdrage vraagt.
Met als argument dat dat voor zowel Jumbo als voor Albert Heijn beter is.
:duim:Jumbo is sowieso kut.
Leuk gevonden, maar erg ver gezocht.
Jij bent als een soort Albert Heijn die minder klanten trekt omdat ze naar de Jumbo gaan en die zijn omzet ziet dalen .
En die vervolgens aan Jumbo vraagt of die zijn winkels niet een paar dagen in de week kan sluiten en vervolgens om een financi?le bijdrage vraagt.
Met als argument dat dat voor zowel Jumbo als voor Albert Heijn beter is.