De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

de Kok

Member
Dat laatste klopt niet. Bij AFC speelt iedereen vanwege de uitdaging. :p

Verder wel benieuwd welke optie uiteindelijk uit de hoge hoed zal rollen. De oudere jeugd op vrijdagavond, misschien nog niet eens zo'n gek idee.

En als je dan oudere jeugd hebt die landelijk in de divisies voetbalt?
Dat likt dus niet op een vrijdag.

Misschien moet je t/m O15 op de zondagen ;aten spelen en oudere jeugd en senioren in principe op de zaterdagen.
Dan heb je ook bij grote verenigingen een belangrijk deel van het bezettingsprobleem opgelost.
Wanneer er zaterdagclubs zijn die dat met hun jeugd niet zien zitten plaats je die in aparte zaterdag competities.
Dit allemaal als uitgangspunt en dus in de senioren - zeker op standaardniveau - dan dus gemengde klassen.

En.......... als de zaterdagclubs dat niet willen dan regelen we dat gewoon alleen zo met alle zondagsclubs.

de waan

Well-known member
En in West II komt de KNVB een dezer weken met een toekomstvisie op het standaardvoetbal. We zijn benieuwd.

Deze stemming die onlangs naar buiten kwam stemde mij wel weer een beetje droevig:

Dr1e2oZWkAA7btr.jpg

de waan

Well-known member
Ik had eigenlijk verwacht dat de hakken een beetje uit het zand waren gehaald afgaande op de berichten.

noordooster

Well-known member
Zoals beloofd heeft de KNVB de wensen in West II ge?nventariseerd.
Mede op basis daarvan komt de KNVB in december met een "breed gedragen" visie voor de lange termijn.
Het valt te hopen, dat de KNVB inderdaad rekening houdt met de wensen van spelers en clubs, zoals in het verleden te vaak niet is gebeurd.
Gezien de gedachtenkronkels van amateur-opperhoofd en vriend van der Zee, die ook wel e.e.a. over West II heeft gezegd, heb ik daar niet veel vertrouwen in.

Unregistere

Well-known member
Zo erg zal het toch niet zijn. Verandering is eng, dat vooral denk ik.

Ja, kennelijk. Nu heb ik verder helemaal niemand gehoord over die enqu?te, dus ben toch wel benieuwd wie al die voetballers waren die hem ingevuld hebben. Ook 'via via' geen enkele naam of iets dergelijks vernomen.

Overigens vind ik het ook redelijk opvallend dat er meer bereidheid bestaat om op vrijdag te voetballen dan op zaterdag om 17.00 / 18.00 uur.

Bovenaan