De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

Hankie

Well-known member
Nee hoor, hij zegt mixen is prima maar op voorwaarden. Ik zie jouw standpunt daar niet in terug. En ja die fundamentalisten zullen wel weigeren om op zondag te spelen, prima.

Satyr

Administrator
Forumleiding
NB, dat laatste citaal komt uit de nieuwjaarsrede van 2019!
Wanneer de voorzitter echt het standpunt verkondigt van de clubs van de mooiste hoofdklasse, za HB, dan komt dat standpunt dichter bij mijn mening dan wat ik ooit op dit nogal eenzijdig samengestelde forum heb gelezen.
En dan lijkt me het ook moeilijk een breed gedragen plan voor gemixte hoofdklassen te presenteren,( laat staan voor gemixte derde divisies )

Er zitten hier leden vanuit heel Nederland en Belgie en zelfs Schotland. En dan is dit een eenzijdig samengesteld forum? Toevallig is iedereen voor een goed idee en alleen jij niet.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Er zitten hier leden vanuit heel Nederland en Belgie en zelfs Schotland. En dan is dit een eenzijdig samengesteld forum? Toevallig is iedereen voor een goed idee en alleen jij niet.

En het mixen is zo'n beetje het enige op dit forum waar iedereen (behalve NO) het over eens is. Zelfs v.w.b. de piramide zijn er nog diverse meningsverschillen (verplichte promotie of niet, beloftenteams, licentie-eisen enz).

de waan

Well-known member
Met andere woorden: ze zijn niet per definitie tegen mixen. En aangezien in het laatste plan van Jonkers in alle opzichten tegemoet gekomen wordt aan de zaterdagclubs, zie ik niet in op welke grond ze het dan nog tegen willen houden.

Hankie

Well-known member
Met andere woorden: ze zijn niet per definitie tegen mixen. En aangezien in het laatste plan van Jonkers in alle opzichten tegemoet gekomen wordt aan de zaterdagclubs, zie ik niet in op welke grond ze het dan nog tegen willen houden.

Uitwedstrijd op zondag?

de waan

Well-known member
Niet per definitie, maar als uitwijkmogelijkheid. Als die ene mini-concessie al te veel van het goede is weet je dus ook meteen dat je daarna wel direct kan stoppen met nog verder polderen.

SanMark.

Well-known member
Niet per definitie, maar als uitwijkmogelijkheid. Als die ene mini-concessie al te veel van het goede is weet je dus ook meteen dat je daarna wel direct kan stoppen met nog verder polderen.

Precies dan moet de KNVB gewoon de regels opstellen en dan is het aan of afhaken. En dan hebben ze niets meer te vertellen.

de waan

Well-known member
Als iets duidelijk is geworden de laatste jaren is het wel dat je nergens een breed draagvlak voor krijgt. Ook voor niks doen is geen breed draagvlak, dus dat is dan ook geen goede optie.

SanMark.

Well-known member
Nou ja, hoe dan ook, ik vind de voorgestelde mix in de hoofdklassen een slecht idee, omdat de zaterdagverenigingen daarvan eenzijdig zowel sportief als financieel de nadelen zullen ondervinden.
En je vervolgens moet afwachten wat daarna nog aan ellende op hen afkomt, omdat dat dan een "logisch vervolg is"

Dat is dus niet waar. Zowel zaterdag als zondag gaat er op vooruit alleen de zondag meer dan de zaterdag.

JMD

Well-known member
Er is lang genoeg gepolderd over de pensioenen " laat de regering eens doorpakken. "
En Koolmees verhoogt de AOW-leeftijd van JMD naar 75 jaar omdat de regering daarmee veel geld bespaart.
Slecht voorbeeld, ik ben het eens met de verhoging van de AOW-leeftijd, omdat ik snap dat dat voor het hele land beter is.

Ik kijk verder dan mijn eigen neus lang is, en denk ook aan medemensen.
Je hebt echter ook mensen die ego?stisch alleen aan zichzelf denken.

Bovenaan