De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

de waan

Well-known member
Volgens mij heeft hij in de kern van de zaak volkomen gelijk.
Ik ben benieuwd naar de uitleg. Ik zie vooral verongelijkt calimerogejank van iemand die in het verleden blijft hangen en dat is dan ook nog een supporter van een club met de duurste selectie van alle 'amateurclubs'.

Unregistere

Well-known member
Ik ben benieuwd naar de uitleg. Ik zie vooral verongelijkt calimerogejank van iemand die in het verleden blijft hangen en dat is dan ook nog een supporter van een club met de duurste selectie van alle 'amateurclubs'.

Dat laatste klopt niet. Bij AFC speelt iedereen vanwege de uitdaging. :p

Verder wel benieuwd welke optie uiteindelijk uit de hoge hoed zal rollen. De oudere jeugd op vrijdagavond, misschien nog niet eens zo'n gek idee.

JMD

Well-known member
Dat laatste klopt niet. Bij AFC speelt iedereen vanwege de uitdaging. :p

Verder wel benieuwd welke optie uiteindelijk uit de hoge hoed zal rollen. De oudere jeugd op vrijdagavond, misschien nog niet eens zo'n gek idee.

Nee, dat laatste is idd best een goed plan eigenlijk. Kunnen ze daarna uit, of zaterdag werken en dan zaterdagavond uit.

Deathprod

Well-known member
https://www.knvb.nl/info/50925/column-jan-dirk-vd-zee-discussies-over-het-zondagvoetbal

Dreigt Van der Zee nu dat de KNVB eindelijk eens een verandering erdoor gaat drukken?

Zou tijd worden. Ik snap ook werkelijk niet dat ze dachten er ooit uit te komen met een stuk of 2000 verschillende verenigingen met hun eigen belangen. Ze hebben nu lang genoeg gehad om een plan te smeden waar zoveel mogelijk clubs zich in kunnen vinden. Dat dan gewoon doordrukken, dat is de enige oplossing.

Hier is overigens dat stuk uit het AD:

Mhj1kEE.png

Joost

Well-known member
Als ik sommige reacties lees, vraag ik me af of die clujb er ?berhaupt wel iets van snappen.

Volgens mij duidelijk van niet.

'We zijn de KNVB voor geweest en hebben zowel op zaterdag en zondag prestatief voetbal. Bij de introductie van weekendvoetbal moeten wij ons afvragen of het nog wel mogelijk is om met zowel een zaterdag als zondaghoofdmacht actief te zijn'

'Wij zijn een fusieclub die zowel op zaterdag als zondag speelt. De optie weekendvoetbal stuit op een praktisch probleem vanwege de drukke bezetting op het sportpark'

Bovenaan