De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

de Kok

Member
De zaterdaghaters willen maar wat graag samen met zaterdagploegen in 1 competitie .
Hoe zou dat toch komen ?
Om er zelf beter van te worden en het zaterdagvoetbal een kopje kleiner te maken.
Bezint eer ge begint.

Als iemand of iets haat wil je er toch niets mee te maken hebben?
De zondagclubs willen wel een mix maar MO is de felste tegenstander, dus wie haat nu wie?

de Kok

Member
"Nog niet zo lang gelden werd het zaterdagvoetbal met de nek aangekeken , maar nu heeft men de zaterdag nodig om het geschonden blazoen op te poetsen ten koste van het zaterdagvoetbal".
Weet je NO, Het was nog niet zo heel lang geleden dat er zaterdagclubs waren die kandidaat leden weigerden omdat ze niet kerks (lees gereformeerd) waren. De mannenbroeders vonden het ook niet goed dat hun gemeenteleden in aanraking kwamen met de goddelozen.
Daarom toch maar een zaterdagbond.
Dus hoezo zatardaghaters?
De zondagmensen, de founders van het voetbal in dit land staan overal open voor. Niet vanuit een eigen belang,maar gewoon om goede regionale competities te organiseren.
Maar met mensen die reageren zoals jij kom je natuurlijk geen steek verder.

Bonehead

Well-known member
Ach Bonehead. Revanche nemen omdat je er duidelijk op gewezen bent dat je niet goed kan lezen ? Zielig.

Nee, joh. Geen revanche. Ik reageer verder niet meer op je omdat ik dat wijs vind. Herhaling van zetten. Daar zit niemand op te wachten.

Weet je NO, Het was nog niet zo heel lang geleden dat er zaterdagclubs waren die kandidaat leden weigerden omdat ze niet kerks (lees gereformeerd) waren. De mannenbroeders vonden het ook niet goed dat hun gemeenteleden in aanraking kwamen met de goddelozen.

Dat deden uitgesproken katholieke clubs in een heel ver verleden ook.

de waan

Well-known member
Voor de volledigheid: de bijeenkomst van hoofdklasseclubs is dus niet doorgegaan gisteren. Nieuwe datum is nu nog niet bekend.

SanMark.

Well-known member
Mee of uit de knvb. Prima alternatief lijkt mij dat.

Jeugd van die clubs er dan ook uit. Laten ze zich zelf maar redden.

de waan

Well-known member
Ik ben heel erg van het polderen, maar zo langzamerhand ga je er toch stilletjes aan denken dat het misschien een aardig alternatief is. De hoogmoedswaanzin bij sommige van die clubs doet namelijk een beetje denken aan de harde Brexiteers.

Hmm, misschien binnenkort toch maar weer eens een een opiniestuk dan. :D

Bovenaan