Unregistere
Well-known member
Ik niet, maar VoZ ook niet. Die namen gewoon een getalletje over dat iemand met een dronken kop in de kantine via de telefoon doorgaf.
Mwah, zo werkt het ook weer niet helemaal.
Ik niet, maar VoZ ook niet. Die namen gewoon een getalletje over dat iemand met een dronken kop in de kantine via de telefoon doorgaf.
Dank voor je uitleg, unregistere.
En voor de vergelijkende cijfers van vorig seizoen.
Ik had ook graag een soortgelijk overzicht willen zien van de zondagcompetities.
Inderdaad, over het bepalen van toeschouwersaantallen hebben we het hier al meermalen gehad.
Ik zie nu, dat de za. HB gemiddeld meer toeschouwers trekt dan vorig seizoen.
Wat dat betreft, lijkt een za-zo mix helemaal overbodig. :duim:
Verder is het al jarenlang zo, dat HB van vooral district noord en oost flink meer toeschouwers trekt dan HA met vooral clubs uit west-Nederland.
Dat is nogal een conclusie. En ik vraag me af of dat wel klopt en of dat de enige oorzaak is.
Dat is het ook. Er zijn bv beduidend meer voetbalclubs en die trekken allemaal hun supporters. Er is sprake van meerdere takken van sport op hoog niveau en die trekken bv. hockey ook veel kijkers.
Er zijn veel meer profclubs die een totaal ook een behoorlijke aantrekkingskracht hebben en mensen gaan veelal in de moderne tijd niet naar meerdere wedstrijden.
Maar in je eerdere reactie verschil toch niet zoveel van de mijne? Je wilt het altijd nog eens in je eigen woorden zeggen kennelijk.
Jullie hebben al internet?
Goed dat je ook nog even jouw beperkingen noemt.
Nouja, eigenlijk leef ik in het jaar 2175 en werk ik terug in de tijd. Dat kan nu sinds een jaar of 6.
Hoe is het met de publieke belangstelling voor het voetbal in 2175?
Er wonen daar ook veel meer mensen.
En overigens, aansluitend op de reactie van Joost, ook ik heb niet het idee hier in een achtergebleven gebied te wonen .
Jij denkt dat er in deze tijd nog werkelijk mensen in de open lucht tegen een bal aantrappen? Nee, dat is al een jaar of honderd geleden gestopt.
Je kunt van alles bedenken waarom de publieke belangstelling terug loopt....
We hebben het allemaal wel een keer gezien.
Persoonlijk denk ik dat de gebruikelijke bezoeker van amateurwedstrijden - 50 en misschien 40 plusser - ook een uitstervende soort is.....
Waarom zou het hier anders zijn dan in de Eerste en Eredivisie? Ook daar loopt het terug. Het is denk ik vooral een maatschappelijke trend.
Waarom zou het hier anders zijn dan in de Eerste en Eredivisie? Ook daar loopt het terug. Het is denk ik vooral een maatschappelijke trend.
Nee het ligt gewoon aan het mixen, punt!
Dat sowieso natuurlijk. Alle problemen in de hele voetbalwereld komt door het mixen. Dat we bv niet naar het EK2016 en WK2018 gingen was omdat de KNVB wilde mixen.