De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

SanMark.

Well-known member
Zoals gewoonlijk zwam je weer raak.
En hoe groter je verwensingen, hoe machtelozer je overkomt.
Mijn posts gaan over diverse onderwerpen.

De dik 3000 andere posts bevatten grotendeels hetzelfde , andere, voorspelbare verhaal.
Vaak ook met verwijten of vragen aan mijn adres.
Een deel ervan probeer ik ook te beantwoorden.

Die 3000 bevatten vaak hetzelfde, namelijk dat klassen gemengd moeten worden, om de problemen van het zondagvoetbal te lijf te gaan, dat je in het stenen tijdperk leeft als je daarover net zo denkt als de clubs in de tweede en derde divisie en de situatie van 2 jaar geleden beter vond dan nu en de een probeert in stoere bewoordingen en verwensingen de ander te overtreffen enz enz
Daarbij spant JMD, maar dat is al vaker geconstateerd, de kroon.
De enige variabele in die 3000 is dat zaterdagclubs soms helemaal, en soms deels gedwongen moeten worden op zondag te spelen.

Overigens zou het een aardig idee zijn om de klassen t.e.m. de eerste klasse te mixen en de wedstrijden gewoon te spelen op zaterdag om 14.30 uur. :duim:

Wat praat je weer een onzin en wat ben je weer selectief bezig.

Want de meesten vinden niet dat er problemen zijn bij de zondag maar dat er een goede doorstroming moet zijn van laag tot hoog. Dat word continue gemeld en JIJ maakt er alle keren van dat er problemen zijn bij de zondag. En zo kan elk stukje onzin en leugens van je worden weerlegd.

SanMark.

Well-known member
De meerderheid wel, maar je houdt (net als in het bedrijfsleven/de politiek) altijd 1 fossiel dat niet mee wil in de vaart der volkeren. Het is hier niet anders...

Ik vermoed dat Henk Krol en Noord - ooster dezelfde persoon zijn.

JMD

Well-known member
Ik vermoed dat Henk Krol en Noord - ooster dezelfde persoon zijn.

Zou zo maar eens kunnen ja. Het merendeel wordt al gedaan zoals NO/Krol het wil, maar Rupsje Nooitgenoeg vindt nog steeds dat zij het zieligst zijn en willen meer meer meer.

noordooster

Well-known member

JMD

Well-known member
https://www.voetbal247.nl/rapport-enquete-over-tweede-divisie-derde-divisie-en-hoofdklasse/

Ik heb het idee dat ook de clubs in de tweede en derde divisie niet veel heil zien in die gemengde klassen. :eek:mg:

Wat praat je weer een onzin en wat ben je weer selectief bezig.

Want de meesten vinden niet dat er problemen zijn bij de zondag maar dat er een goede doorstroming moet zijn van laag tot hoog. Dat word continue gemeld en JIJ maakt er alle keren van dat er problemen zijn bij de zondag. En zo kan elk stukje onzin en leugens van je worden weerlegd.

Ja, NO heeft in 850 posts grotendeels hetzelfde , andere, voorspelbare verhaal gepost.

...

de waan

Well-known member
Dat agendapunt staat er ieder jaar vast op. Ik denk niet dat er heel veel spannends op het programma staat dit keer.

Unregistere

Well-known member
Komende dinsdagavond zit de projectgroep weer bij elkaar in Zeist, dus de afgevaardigden van de tweede en derde divisie met de bondsvertegenwoordigers. Onderwerp is de piramide, waarbij wordt meegenomen dat de BVO's er nog niet uit zijn met elkaar. Insteek zal dus worden om te bespreken hoe de tweede en derde divisie er uit zullen zien. De verdeling van de beloften zal wel het grootste agendapunt worden, vermoed ik.

noordooster

Well-known member
Komende dinsdagavond zit de projectgroep weer bij elkaar in Zeist, dus de afgevaardigden van de tweede en derde divisie met de bondsvertegenwoordigers. Onderwerp is de piramide, waarbij wordt meegenomen dat de BVO's er nog niet uit zijn met elkaar. Insteek zal dus worden om te bespreken hoe de tweede en derde divisie er uit zullen zien. De verdeling van de beloften zal wel het grootste agendapunt worden, vermoed ik.

En een za - zo mix van de derde divisie ?
Of is dat alleen maar onderwerp van gesprek in dvk ? :eek:mg:

Unregistere

Well-known member
Weet ik niet, misschien ook wel. Maar daar heeft de vertegenwoordiger van de zaterdagafdeling nog niets over gezegd. Kan me wel voorstellen dat het op de agenda komt, want de kans op 'scheefgroei' is groot.

Joost

Well-known member
Dat is altijd interessant!

Er zitten toch nog wel veel te veel mitsen en maren aan dus ik laat het even schieten. Het enige wat ik wel kan zeggen is dat ze maar eerst eens moeten wachten tot de p/d volledig is afgerond. Je kunt er nu nog gewoon veel te weinig over zeggen. ASWH bijvoorbeeld zou volgend seizoen best wel geisoleerd komen te liggen als zowel Spijkenisse als Capelle er uit vliegt. Maar aan de andere kant, stel een zuidelijke ploeg promoveert nog, dan heb je een prachtige Noord-Zuid Indeling met clubs uit Zuid Holland en Brabant plus EVV en Achilles 29. Al zitten dan wel alle beloften in Noord.

Bovenaan