SanMark.
Well-known member
Zoals gewoonlijk zwam je weer raak.
En hoe groter je verwensingen, hoe machtelozer je overkomt.
Mijn posts gaan over diverse onderwerpen.
De dik 3000 andere posts bevatten grotendeels hetzelfde , andere, voorspelbare verhaal.
Vaak ook met verwijten of vragen aan mijn adres.
Een deel ervan probeer ik ook te beantwoorden.
Die 3000 bevatten vaak hetzelfde, namelijk dat klassen gemengd moeten worden, om de problemen van het zondagvoetbal te lijf te gaan, dat je in het stenen tijdperk leeft als je daarover net zo denkt als de clubs in de tweede en derde divisie en de situatie van 2 jaar geleden beter vond dan nu en de een probeert in stoere bewoordingen en verwensingen de ander te overtreffen enz enz
Daarbij spant JMD, maar dat is al vaker geconstateerd, de kroon.
De enige variabele in die 3000 is dat zaterdagclubs soms helemaal, en soms deels gedwongen moeten worden op zondag te spelen.
Overigens zou het een aardig idee zijn om de klassen t.e.m. de eerste klasse te mixen en de wedstrijden gewoon te spelen op zaterdag om 14.30 uur. :duim:
Wat praat je weer een onzin en wat ben je weer selectief bezig.
Want de meesten vinden niet dat er problemen zijn bij de zondag maar dat er een goede doorstroming moet zijn van laag tot hoog. Dat word continue gemeld en JIJ maakt er alle keren van dat er problemen zijn bij de zondag. En zo kan elk stukje onzin en leugens van je worden weerlegd.