De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

JMD

Well-known member
Ach, dan moeten die Jongteams maar veel rijden, maar dat zijn toch fullprofs, die moeten dat maar voor hun werk over hebben. En voor alle andere ploegen is er dan 1x (of 2x) een extra ver uitduel naar een Jongploeg

Unregistere

Well-known member
Er zitten toch nog wel veel te veel mitsen en maren aan dus ik laat het even schieten. Het enige wat ik wel kan zeggen is dat ze maar eerst eens moeten wachten tot de p/d volledig is afgerond. Je kunt er nu nog gewoon veel te weinig over zeggen. ASWH bijvoorbeeld zou volgend seizoen best wel geisoleerd komen te liggen als zowel Spijkenisse als Capelle er uit vliegt. Maar aan de andere kant, stel een zuidelijke ploeg promoveert nog, dan heb je een prachtige Noord-Zuid Indeling met clubs uit Zuid Holland en Brabant plus EVV en Achilles 29. Al zitten dan wel alle beloften in Noord.

Klopt wel, als Capelle en / of Spijkenisse er niet meer bij zijn, hebben wij nauwelijks nog tegenstanders in de nabije omgeving. Misschien SteDoCo, als die promoveren. Persoonlijk zie ik Capelle toch wel graag blijven, is altijd wel een leuke derby. Maar inderdaad maar eens afwachten hoe het er na de nacompetitie uit zal zien.

noordooster

Well-known member
En vanavond dus, zoals unregistere eerder meldde , een bijeenkomst van vertegenwoordigers van de tweede en derde divisie met mensen van de KNVB.
Het zou mooi zijn als er iemand vanavond laat of morgenvroeg iets kan vertellen over wat er zoal wordt besproken en/of eventueel wordt besloten.

JMD

Well-known member
En vanavond dus, zoals unregistere eerder meldde , een bijeenkomst van vertegenwoordigers van de tweede en derde divisie met mensen van de KNVB.
Het zou mooi zijn als er iemand vanavond laat of morgenvroeg iets kan vertellen over wat er zoal wordt besproken en/of eventueel wordt besloten.

Jij bent toch fan van HHC? Is er niemand bij hen die je dat kan vertellen? Want ik ben ook wel benieuwd ja.

noordooster

Well-known member
Fuck de piramide en het hele divisie voetbal.
Het echte amateurvoetbal begint vanaf de hoofdklasse.:oops:

Zit wat in, Groene Scout.
De situatie van enkele jaren geleden met 3 + 3 hoofdklassen als hoogste amateurniveau was zo gek nog niet.
Ik heb in ieder geval goede herinneringen aan met name de hoofdklasse C op zaterdag.
Dat er 2 Topklassen boven kwamen, kon ook nog.
Maar die gemengde tweede divisie erboven met ook nog beloftenteams was en is waardeloos.
De KNVB heeft het er met valse argumenten doorgedrukt terwijl de topklasse clubs unaniem tegen de vorming van zo'n tweede divisie waren.

noordooster

Well-known member
Ik kan op internet helemaal niets terug vinden van de vergadering van vertegenwoordigers van de tweede en derde divisie met mensen van de KNVB, die gisteren plaatsvond.
Terwijl ik wel benieuwd ben naar wat er allemaal is besproken.
Iemand die er wel iets over kan vertellen ?

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik kan op internet helemaal niets terug vinden van de vergadering van vertegenwoordigers van de tweede en derde divisie met mensen van de KNVB, die gisteren plaatsvond.

Er is een meerderheid die voor het weekendvoetbal wil gaan :) Thuisploeg bepaald speeldag en tijdstip, veel zondagteams hebben aangegeven best op zaterdagavond te willen spelen

Deathprod

Well-known member
Opzich niets mis mee, uit eindelijk zal alles t/m de hoofdklasse in de nabije toekomst toch wel naar de zaterdag verhuizen. Wat de zaterdagclubs zijn zo beweeglijk als een zoutpilaar.

Joost

Well-known member

Ik ben toch nog wel verbaasd dat je verwacht dat de notulen hiervan direct op straat liggen. Dit zijn interne aangelegenheden die nog nooit openbaar zijn geworden, tenzij het echt nieuws betrof.

JMD

Well-known member
Er is een meerderheid die voor het weekendvoetbal wil gaan :) Thuisploeg bepaald speeldag en tijdstip, veel zondagteams hebben aangegeven best op zaterdagavond te willen spelen
Jammer, opnieuw proberen.
Zelfs ik zie dat je dit niet serieus meent... :p

Bovenaan