De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
Ik ben toch nog wel verbaasd dat je verwacht dat de notulen hiervan direct op straat liggen. Dit zijn interne aangelegenheden die nog nooit openbaar zijn geworden, tenzij het echt nieuws betrof.

Dan mogen we kennelijk aannemen, dat er geen "echt nieuws" is.
Terwijl er naar mijn idee wel het een en ander te bespreken was: beloften, mixen, verplichte promotie, licentievoorwaarden enz.
Het zou mij overigens inderdaad niet verbazen, wanneer er wel iets naar buiten komt...

de waan

Well-known member
Ik kan op internet helemaal niets terug vinden van de vergadering van vertegenwoordigers van de tweede en derde divisie met mensen van de KNVB, die gisteren plaatsvond.
Terwijl ik wel benieuwd ben naar wat er allemaal is besproken.
Iemand die er wel iets over kan vertellen ?

Niet zo gek dat je daar niks over vindt, niet elke bijeenkomst is bedoeld om uitgebreid over te rapporteren. Zeker niet, als het "proces" nog gaande is.

Maar goed, deze samenvatting van vijf woorden zal ik je niet onthouden: "Geen spannende dingen, weinig opgeschoten"

En verder weet ik ook (nog) niks.

Bonehead

Well-known member
Ik heb behoorlijk goed gevolgd wat je over dit onderwerp te zeggen had en ik denk redelijk in te kunnen schatten hoe je over deze zaken denkt. :eek:mg:

Het is de eerste keer dat ik dit stuk lees, dus het lijkt me sterk tenzij je helderziend bent.

Dat jij er nou van houdt om elke keer hetzelfde riedeltje te herhalen...
Dit is oud nieuws (van vorig jaar), en is toen hier uitgebreid besproken. Voel er weinig voor om weer hetzelfde te posten.

Nou, dan heb ik dat klaarblijkelijk gemist. Zal wel komen omdat het ondergesneeuwd is, door de herhaling van zetten wat hier doorgaans te bewonderen valt. Om eerlijk te wezen hebben geen zin om alles weer uit te gaan spitten. Is het ergens nog met 1 zin samen te vatten?

SanMark.

Well-known member
Terwijl er naar mijn idee wel het een en ander te bespreken was: beloften, mixen, verplichte promotie, licentievoorwaarden enz.
Het zou mij overigens inderdaad niet verbazen, wanneer er wel iets naar buiten komt...

Wat een gelul Noord-Ooster.

SanMark.

Well-known member

SanMark.

Well-known member

SanMark.

Well-known member

SanMark.

Well-known member

SanMark.

Well-known member

SanMark.

Well-known member

Unregistere

Well-known member
Heb van de mensen die namens ons kunnen meelezen in de befaamde 'appgroep' ook geen berichten ontvangen. Zal dus inderdaad een rustige bijeenkomst zijn geweest.

noordooster

Well-known member
Heb van de mensen die namens ons kunnen meelezen in de befaamde 'appgroep' ook geen berichten ontvangen. Zal dus inderdaad een rustige bijeenkomst zijn geweest.

Daaruit concludeer ik , nogmaals, dat er geen echt nieuws te melden is.
Niet iets wat we al wisten en verder geen (grote) veranderingen of gezamenlijke afspraken t.a.v. beloften, licentievoorwaarden, gemixte klassen of verplichte promotie.

Unregistere

Well-known member
Nee, maar dat was ook niet direct de insteek volgens mij. Meer 'voorwerk' voor de grote vergadering. Clubs zullen via de CVTD bericht ontvangen over de uitkomst. Dat is nog niet gebeurd.

noordooster

Well-known member
Nee, maar dat was ook niet direct de insteek volgens mij. Meer 'voorwerk' voor de grote vergadering. Clubs zullen via de CVTD bericht ontvangen over de uitkomst. Dat is nog niet gebeurd.

Ik neem aan, dat er i.v.m. dat voorwerk toch wel gezamenlijk gepraat is over genoemde onderwerpen.
Zeker als aan de clubs vervolgens ook nog iets gemeld moet worden over de uitkomsten.
Zou wel aardig zijn te weten wat er in dat bericht aan de clubs komt te staan.
Mede op grond daarvan zullen clubs toch ook hun standpunt moeten bepalen, lijkt mij.

Joost

Well-known member
Ik neem aan, dat er i.v.m. dat voorwerk toch wel gezamenlijk gepraat is over genoemde onderwerpen.
Zeker als aan de clubs vervolgens ook nog iets gemeld moet worden over de uitkomsten.
Zou wel aardig zijn te weten wat er in dat bericht aan de clubs komt te staan.
Mede op grond daarvan zullen clubs toch ook hun standpunt moeten bepalen, lijkt mij.

Hoe bedoel je standpunt? Het is geen discussie, ze moeten tot een oplossing komen.

noordooster

Well-known member
Hoe bedoel je standpunt? Het is geen discussie, ze moeten tot een oplossing komen.

Ik mag toch hopen dat die 30 districtsvertegenwoordigers ook gevoed ( willen ) worden door de clubs uit hun district .
En / of dat ze gevoed worden door een afvaardiging van de topamateurs.
Maar ook dan zal zo'n afvaardiging goed moeten weten wat er leeft.
Het lijkt me in dat verband wel handig , dat je als club een mening hebt over de punten die ik al enkele keren noemde.

Het is erg belangrijk, dat er erg een breed draagvlak is voor toekomstige besluiten en dat we voorkomen dat er opnieuw een massale opstand komt omdat de topclubs onvoldoende gehoord en vertegenwoordigd waren.

Bovenaan