noordooster
Well-known member
Dit wordt verwijderd
Dit wordt verwijderd
De KNVB overweegt om in de zomer enkele veranderingen aan te brengen in de voetbalpiramide
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=330161
Schijnt dat noord-ooster daar ook zit.
In het lastigste geval (TEC en JVC verliezen de nacompetitie) heb je dus 20 zondagclubs, 14 zaterdagclubs en 2 beloftes.
Ook dan is het niet heel lastig volgens mij. Achilles'29 zal niet heel veel problemen hebben met spelen op zaterdag, aangezien ze toch al jaren niet meer op zondag spelen. En De Dijk wordt dan ook op zaterdag geplaatst. Ik neem even aan dat er geen vrijwilligers zijn onder de andere zondagclubs.
De beloftes zijn dan niet eerlijk verdeeld, maar met slechts 2 elftallen lijkt het me niet zo'n punt om die beide op zaterdag in te delen.
Er zijn in totaal 3 spelers geweest die in seizoen 16/17 voor Jong Groningen hebben gespeeld die minuten hebben gemaakt bij het eerste in het afgelopen seizoen.
Absalem 8 duels, 550 minuten
Hrustic 18 duels, 1099 minuten
Breij, 3 duels, 41 minuten
Potjandorie wat een succes is het.
Er zijn in totaal 3 spelers geweest die in seizoen 16/17 voor Jong Groningen hebben gespeeld die minuten hebben gemaakt bij het eerste in het afgelopen seizoen.
Absalem 8 duels, 550 minuten
Hrustic 18 duels, 1099 minuten
Breij, 3 duels, 41 minuten
Potjandorie wat een succes is het.
Tom van de Looi en Ludovit Reis braken dit seizoen wel door via Jong FC Groningen.
En later mocht ook Tim Freriks nog debuteren.