De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

SanMark.

Well-known member
Nee, die zie ik bij jou nooit.

Overigens lijkt het me ook niet zo'n goed idee als er bij bv De Treffers vrijelijk spelers zowel kunnen meedoen in hun za2 team in de za hoofdklasse als ( bv de volgende dag ) in hun eerste team op zondag.
Wat is er op tegen om hen gewoon te laten meedoen in zo 2 of zo 3 ?

Je hebt als club zijn de maar 1 standaard team meer. Dus bovenstaande gaat niet op. Moeilijk he lezen.

noordooster

Well-known member
Overigens lijkt het me ook niet zo'n goed idee als er bij bv De Treffers vrijelijk spelers zowel kunnen meedoen in hun za2 team in de za hoofdklasse als ( bv de volgende dag ) in hun eerste team op zondag.
Wat is er op tegen om hen gewoon te laten meedoen in zo 2 of zo 3 ?

Sorry.
Een kleine verschrijving van mij:
Ik bedoelde res. zat. hoofdklasse.
Heeft verder niks met goed lezen te maken.
Ik snap ook wel, dat je geen za2-team kunt inschrijven in een standaard hoofdklasse.

Bonehead

Well-known member
En anders niet mixen , wat tweede en derde divisieclubs eigenlijk het liefste bleken te willen.

Ik heb dit al een paar keer mogen lezen. Maar is er ook een linkje van waaruit dit blijkt dat het merendeel van deze clubs dit niet wil?

Er zijn clubjes die van twee walletjes willen eten en de restricties hier op verwijderd willen zien worden. Dat lijkt mij een onzalig idee. Het zou namelijk een voordeel zijn van die clubs en dat lijk mij niet de bedoeling. Ik snap dat het steeds lastiger wordt om de jeugd te porren om op zondag om 10:00 uur een wedstrijdje te ballen en dat die mensen dan kiezen voor zaterdagvoetbal als die mogelijkheid daar is. Wellicht om lagere senioren teams op zondag op een later tijdstip te laten voetballen?

noordooster

Well-known member
Ik heb dit al een paar keer mogen lezen. Maar is er ook een linkje van waaruit dit blijkt dat het merendeel van deze clubs dit niet wil?

https://www.voetbal247.nl/rapport-enquete-over-tweede-divisie-derde-divisie-en-hoofdklasse/

En eind juni 2017 werd een voorstel van HSC '21 om de derde divisies te mixen verworpen door de clubs uit de derde divisies, dit ondanks de scheve verdeling van de beloftenteams over de beide derde divisies.
Hierover kun je vast wel e.e.a. terug vinden op internet.
Bijv. een column van Rene Waning waarin hij moeite heeft zijn teleurstelling over het verwerpen van het voorstel te verbergen.

Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Bedankt voor de link. Ik vond het interessant om te lezen. Ik heb er wel een mening over, maar die kon wel eens vooringenomen zijn. Die houd ik dus voor mij. Wel ben ik benieuwd naar de mening van anderen hierover die zeer waarschijnlijk meer in deze materie zitten dan ondergetekende.

Ik heb behoorlijk goed gevolgd wat je over dit onderwerp te zeggen had en ik denk redelijk in te kunnen schatten hoe je over deze zaken denkt. :eek:mg:

Unregistere

Well-known member
Bedankt voor de link. Ik vond het interessant om te lezen. Ik heb er wel een mening over, maar die kon wel eens vooringenomen zijn. Die houd ik dus voor mij. Wel ben ik benieuwd naar de mening van anderen hierover die zeer waarschijnlijk meer in deze materie zitten dan ondergetekende.

Als er concreet nieuws is, zoals op 4 mei, zal ik dat hier nog wel melden. Maar verder niet.

noordooster

Well-known member

Nog opvallend weinig die reageren op de uitkomsten van die enqu?te, he bonehead.
De uitkomsten ervan passen vermoedelijk niet erg in het straatje van de meeste dvk-piramide-reageerders. :eek:mg:

JMD

Well-known member
Nog opvallend weinig die reageren op de uitkomsten van die enqu?te, he bonehead.
Dat jij er nou van houdt om elke keer hetzelfde riedeltje te herhalen...
Dit is oud nieuws (van vorig jaar), en is toen hier uitgebreid besproken. Voel er weinig voor om weer hetzelfde te posten.

noordooster

Well-known member
Dat jij er nou van houdt om elke keer hetzelfde riedeltje te herhalen...
Dit is oud nieuws (van vorig jaar), en is toen hier uitgebreid besproken. Voel er weinig voor om weer hetzelfde te posten.

Ach hetgeen jij te vertellen hebt valt hier nog veel vaker te lezen, vaak van verschillende leden precies hetzelfde verhaal.

JMD

Well-known member
Ach hetgeen jij te vertellen hebt valt hier nog veel vaker te lezen, vaak van verschillende leden precies hetzelfde verhaal.
Onzin.
Dit topic heeft 4000 posts (ongeveer), jij hebt meer dan 850 van die posts op je naam staan. Daarna dewaan met iets van 400, mijn persoontje rond de 250.
Jij bent dus verantwoordelijk voor meer dan 20% van de posts, dus meer dan 1 op de 5 berichten zijn van jouw hand... Wie post hier nou veel?
Goed, het is wel elke keer hetzelfde riedeltje dat je post met je nostalgische geleuter, je bord voor je kop, je totaal niet willen meedenken en rekening houden met anderen en je mening van beton, maar toch.

noordooster

Well-known member
Onzin.
Dit topic heeft 4000 posts (ongeveer), jij hebt meer dan 850 van die posts op je naam staan. Daarna dewaan met iets van 400, mijn persoontje rond de 250.
Jij bent dus verantwoordelijk voor meer dan 20% van de posts, dus meer dan 1 op de 5 berichten zijn van jouw hand... Wie post hier nou veel?
Goed, het is wel elke keer hetzelfde riedeltje dat je post met je nostalgische geleuter, je bord voor je kop, je totaal niet willen meedenken en rekening houden met anderen en je mening van beton, maar toch.

Zoals gewoonlijk zwam je weer raak.
En hoe groter je verwensingen, hoe machtelozer je overkomt.
Mijn posts gaan over diverse onderwerpen.

De dik 3000 andere posts bevatten grotendeels hetzelfde , andere, voorspelbare verhaal.
Vaak ook met verwijten of vragen aan mijn adres.
Een deel ervan probeer ik ook te beantwoorden.

Die 3000 bevatten vaak hetzelfde, namelijk dat klassen gemengd moeten worden, om de problemen van het zondagvoetbal te lijf te gaan, dat je in het stenen tijdperk leeft als je daarover net zo denkt als de clubs in de tweede en derde divisie en de situatie van 2 jaar geleden beter vond dan nu en de een probeert in stoere bewoordingen en verwensingen de ander te overtreffen enz enz
Daarbij spant JMD, maar dat is al vaker geconstateerd, de kroon.
De enige variabele in die 3000 is dat zaterdagclubs soms helemaal, en soms deels gedwongen moeten worden op zondag te spelen.

Overigens zou het een aardig idee zijn om de klassen t.e.m. de eerste klasse te mixen en de wedstrijden gewoon te spelen op zaterdag om 14.30 uur. :duim:

Bovenaan