Jammer NO, net als bv SanMark heb ik net zoveel met de zaterdag- als de zondagclubs. Alleen ben jij zo extreem fanatiek in je pro-zaterdag en anti-zondag dat eenieder die wel een beetje meegaat in de toekomstplannen door jou direct al als 'antizaterdag' neergezet wordt.En zulke mensen als JMD willen juist met valse argumenten graag de zaterdagclubs inpalmen om ten koste van hen te proberen de neergang van het zondagvoetbal te stoppen.
Zoiets zal het zaterdagvoetbal alleen maar meer wantrouwend maken. Open je ogen !!
Net dat artikel in de VI gelezen. Mijn conclusie is (hoe verrassend ook) dat de KNVB volstrekt incompetent is.
Dat principi?le kringetje wordt steeds kleiner. Volg het nieuws de laatste dagen. Uitstervende soort...............
Maar ze worden wel steeds principi?ler stond in datzelfde bericht te lezen. Het gaat allemaal langzaam. Erg langzaam.
Eerdere infiltratiepogingen van Speelziek (ook wel Mister Hercules, nadat hij daar drie jaar trainer is geweest) bij DTS Ede en Bennekom mislukten helaas, maar nu heeft het zondagvoetbal hem dan toch als mol weten te plaatsen bij Sparta Nijkerk, om het systeem van binnenuit kapot te maken.
Beetje toejuichen dat het ze leuk lijkt om tegen een club die op een steenworp afstand is gelegen te spelen. Bah. Zijn missie is dus wel duidelijk.
Hoeveel meer bewijs wil je hebben.Wij hebben ook eens tegen DTS Ede gespeeld toen hij daar trainer was en toen liep Speelziek naar het terrein van IFC. Destijds dacht men aan een vergissing, maar nu kijk ik daar toch heel anders tegenaan.
Als er 1 iemand niet objectief en niet waardenvrij is ben jij het. Maar goed, doe je oogkleppen maar weer op, doe muziek in je oren en sluit je maar af. Ik raad je het nummer 'iedereen is gek behalve ik' aan.Je opmerkingen in het algemeen en bv ook jouw fantasieuitspraken over het zaterdagvoetbal n.a.v. het artikel in vi over de piramide op 4565 laten meestal het tegenovergestelde zien.
Ondanks, dat men het hier niet graag ziet :
Ik benader de problematiek juist waardenvrij door puur objectief te kijken naar de voor- en nadelen, waarbij ik ook beargumenteerd aangeef welke voor- en nadelen er zijn en voor wie ze gelden.
Verder komt het nogal eens voor dat ik hier uitspraken en stellingen zie , die kennelijk vanuit een bepaalde vooringenomenheid worden geponeerd, waarop ik het niet kan nalaten de juiste keerzijde te vermelden.
Dat uitgerekend jij dit zegt...niet op argumenten ingaan , .
Gesteld werd door stc, dat het een aantal clubs niet uitmaakt of ze op zaterdag of zondag voetballen.
Ik heb juist het idee, dat er een trend waarneembaar is , dat steeds meer clubs op zaterdag willen voetballen.
En niet alleen maar om geloofsredenen, waar jij op lijkt te doelen.
Het is niet voor niets, dat de zondag steeds wanhopiger zijn toevlucht zoekt tot de zaterdag om te redden wat er te redden valt.
Zelfs zondagmannen als van der Zee en Jonkers van MSC zien bovengenoemde trend.
De laatste stelt daarom logischerwijze voor op de competities op zaterdagmiddag af te werken.
Gesteld werd door stc, dat het een aantal clubs niet uitmaakt of ze op zaterdag of zondag voetballen.
Ik heb juist het idee, dat er een trend waarneembaar is , dat steeds meer clubs op zaterdag willen voetballen.
En niet alleen maar om geloofsredenen, waar jij op lijkt te doelen.
Het is niet voor niets, dat de zondag steeds wanhopiger zijn toevlucht zoekt tot de zaterdag om te redden wat er te redden valt.
Zelfs zondagmannen als van der Zee en Jonkers van MSC zien bovengenoemde trend.
De laatste stelt daarom logischerwijze voor op de competities op zaterdagmiddag af te werken.
Of zouden ze stiekem noord-ooster uit de mailinglijst hebben gehaald?