De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
Je valt in de herhaling. Alzy.

Des te duidelijker dat het klopt, stalker.
Iedereen weet wat voor figuur je bent en waar je alleen maar op uit bent, maar het frustrerende is, dat jij zoveel vriendjes om je heen hebt verzameld, dat je hier alles onbestraft kunt zeggen en anderen een ban kunt aansmeren.

Pascallovic

Well-known member
Onsamenhangende onzinreactie.
Dat zou jou toch moeten aanspreken.

Ik heb maandag JL-clubs gehoord dat ze anderhalf miljoen per beloften elftal willen voor deelname aan de Jupiler League in het kader van opleidingsvergoedingen. Dezelfde clubs die een paar maanden eerder als argument tegen beloftenteams hebben aangegeven dat er toch geen sprake is van doorstroming van talent vanaf de beloften naar het eerste. Als dat laatste je argument een paar maanden eerder is, dan kun je niet om geld vragen voor een doorstroming die volgens jezelf niet bestaat.

noordooster

Well-known member

Ik heb maandag JL-clubs gehoord dat ze anderhalf miljoen per beloften elftal willen voor deelname aan de Jupiler League in het kader van opleidingsvergoedingen. Dezelfde clubs die een paar maanden eerder als argument tegen beloftenteams hebben aangegeven dat er toch geen sprake is van doorstroming van talent vanaf de beloften naar het eerste. Als dat laatste je argument een paar maanden eerder is, dan kun je niet om geld vragen voor een doorstroming die volgens jezelf niet bestaat.

Wat een gezwam.
Die BVO's geven aan dat ze per se met hun beloften in de JL willen blijven, omdat dat zo geweldig is voor hun weerstand, hun opleiding, weerbaarheid enz. enz. De andere clubs in de JL zeggen meer na- dan voordelen te hebben van die beloften.
Dan is het niet raar, dat de JL teams een opleidingsvergoeding vragen.

Forza AZ

Well-known member
" Dan ben je grotendeels van de ongelijkheid af. "
Ben je er dan ook voorstander van om ook de beloftenteams van de nog niet vertegenwoordigde BVO's toe te laten tot de piramide ?

Die clubs hebben zelf gekozen om niet toe te treden in 2016, dus ik zie niet waarom die nu nog een nieuwe kans moeten krijgen.

Pascallovic

Well-known member
Wat een gezwam.
Die BVO's geven aan dat ze per se met hun beloften in de JL willen blijven, omdat dat zo geweldig is voor hun weerstand, hun opleiding, weerbaarheid enz. enz. De andere clubs in de JL zeggen meer na- dan voordelen te hebben van die beloften.
Dan is het niet raar, dat de JL teams een opleidingsvergoeding vragen.

Die krijgen ze al door middel van televisiegelden, die zonder hulp van de BVO's uit de Eredivisie geen hond wil hebben. Dan moeten die clubs gaan betalen om op tv te komen.

SanMark.

Well-known member
Des te duidelijker dat het klopt, stalker.
Iedereen weet wat voor figuur je bent en waar je alleen maar op uit bent, maar het frustrerende is, dat jij zoveel vriendjes om je heen hebt verzameld, dat je hier alles onbestraft kunt zeggen en anderen een ban kunt aansmeren.

Meest lachwekkende is dan wel dat jij continue probeert om mij een ban aan te smeren. En i.t.t. jou kom ik op het hele forum. En als ik dan die fantasierijke stukjes van jou lees moet ik wel reageren.

SanMark.

Well-known member

En indirect krijgen ze al meer geld omdat de jong teams niet meedelen bij het tv geld.

JMD

Well-known member
Meest lachwekkende is dan wel dat jij continue probeert om mij een ban aan te smeren. En i.t.t. jou kom ik op het hele forum. En als ik dan die fantasierijke stukjes van jou lees moet ik wel reageren.

Sinds wanneer heb jij overigens zoveel vrienden op DVK?? ;)

noordooster

Well-known member
Toch is de ervaring die Guus Til heeft opgedaan bij de beloften in de tweede divisie maar heel erg beperkt geweest.

Hij speelde in totaal 14 duels in de 2e divisie waarvan slechts 2 keer bewust bij de beloften. In totaal maakte hij 1131 speelminuten bij de beloften (=12,5 wedstrijd) en 317 bij het eerste in de Eredivisie.

Terwijl ik een aantal keren las dat juist DIE jongen wordt opgevoerd als HET voorbeeld van een speler die er veel aan heeft gehad dat hij met jong AZ in de piramide heeft gespeeld.
Net als tot 4 jaar geleden komen zulke spelers toch wel bovendrijven, of ze nu wel of niet meedoen in de piramide.

noordooster

Well-known member

Een doorzichtig trucje . Weten dat een beschrijving volledig op jezelf past en dan de aandacht verplaatsen door anderen ervan te beschuldigen.
Al zou ik willen, ik probeer niet jou een ban aan te smeren. Al was het alleen maar omdat zoiets nooit zal lukken. Het is algemeen bekend dat jij hier zonder waarschuwing en onbestraft van alles tegen en over anderen mag zeggen.

SanMark.

Well-known member
Terwijl ik een aantal keren las dat juist DIE jongen wordt opgevoerd als HET voorbeeld van een speler die er veel aan heeft gehad dat hij met jong AZ in de piramide heeft gespeeld.
Net als tot 4 jaar geleden komen zulke spelers toch wel bovendrijven, of ze nu wel of niet meedoen in de piramide.

Normaal trek je alle cijfers van Joost in twijfel.

SanMark.

Well-known member
Een doorzichtig trucje . Weten dat een beschrijving volledig op jezelf past en dan de aandacht verplaatsen door anderen ervan te beschuldigen.
Al zou ik willen, ik probeer niet jou een ban aan te smeren. Al was het alleen maar omdat zoiets nooit zal lukken. Het is algemeen bekend dat jij hier zonder waarschuwing en onbestraft van alles tegen en over anderen mag zeggen.

De meeste mensen kotsen jou hier uit, en niet omdat je een (andere) mening hebt over het amateurvoetbal maar omdat je totaal niet leest wat een ander schrijft en continue in de herhaling valt. Gelukkig kan ik het wat genuanceerd brengen.

noordooster

Well-known member
De meeste mensen kotsen jou hier uit, en niet omdat je een (andere) mening hebt over het amateurvoetbal maar omdat je totaal niet leest wat een ander schrijft en continue in de herhaling valt. Gelukkig kan ik het wat genuanceerd brengen.

Je bewijst opnieuw wat ik net zei :
" Een doorzichtig trucje . Weten dat een beschrijving volledig op jezelf past en dan de aandacht verplaatsen door anderen ervan te beschuldigen. "

Het is wel zo dat velen hier graag zouden zien dat mijn mening hier niet verkondigd wordt.
Het wijkt nogal eens af van wat in dvk gebruikelijk is en het is velen vaak een doorn in het oog.
De reacties komen vaak niet veel verder dan wat onbeargumenteerde scheldwoorden, insinuaties, beschuldigingen of onzinnige overdrijvingen : " Dit zei je al 1000 keer eerder ".
Dit verklaart mede waarom de bekende stok niet moeilijk vindbaar is.

Laatst bewerkt:
Bovenaan