Op dit moment wel. Als je met vaste selecties wilt gaan werken, lijkt mij dat het niet kan, anders los je het probleem dat je met het introduceren van vaste selecties wilt aanpakken niet op.Mogen jeugdspelertjes eigenlijk nog steeds hoger voetballen dan hun leeftijd aangeeft?
Op dit moment wel. Als je met vaste selecties wilt gaan werken, lijkt mij dat het niet kan, anders los je het probleem dat je met het introduceren van vaste selecties wilt aanpakken niet op.
Het kan op dit moment ook. Ajax heeft gedurende dit seizoen verschillende spelers van onder 19 naar jong Ajax laten gaan en spelers van onder 17 naar onder 19.Ik vraag het omdat het in mijn jeugd wel kon. Zo ken ik een paar spelers die al vanaf de D jeugd een klasse hoger speelden omdat ze te goed waren voor hun leeftijdsgenoten.
Ik vraag het omdat het in mijn jeugd wel kon. Zo ken ik een paar spelers die al vanaf de D jeugd een klasse hoger speelden omdat ze te goed waren voor hun leeftijdsgenoten.
Op dit moment wel. Als je met vaste selecties wilt gaan werken, lijkt mij dat het niet kan, anders los je het probleem dat je met het introduceren van vaste selecties wilt aanpakken niet op.
De amateurverenigingen doen het dus ook nog steeds?
Tuurlijk, waarom niet?De amateurverenigingen doen het dus ook nog steeds?
Ja, nog steeds komen spelers enkele wedstrijden of een heel seizoen uit in een hogere leeftijdsgroep.
Ook komt het voor dat A- of B-junioren meedoen bij de senioren.
Tuurlijk, waarom niet?
Ik zie het probleem dan ook niet.
Dat hoeft niet, want dat mag gewoon. Geen instantie houdt het tegen als PSV volgende week vier B-junioren opstelt.
Ok?, Ajax dan.
Dat schijnt hij gezegd te hebben op die bijeenkomst in Huizen van de hoofdklassers. Laten we het op een voornemen houden. Ik was er zelf niet bij natuurlijk.Toezegging om de beloften eruit te wippen? Dat heb ik dan gemist kennelijk.