Unregistere
Well-known member
Dat is voor de hoofdklasse een onwenselijk tijdstip. Ik ga dan uit van een aftrap om 20:00, dan zit je als bezoekende club al snel middenin de avondspits.
Regionale indeling, dan kan bijna alles op de fiets toch?
Dat is voor de hoofdklasse een onwenselijk tijdstip. Ik ga dan uit van een aftrap om 20:00, dan zit je als bezoekende club al snel middenin de avondspits.
Zoals ik idd al zei: 'mits de afstand behapbaar is voor het bezoekende team'. Maar als er een derby is kan dat toch best om 20.00?? (als beide ploegen dat willen)Dat is voor de hoofdklasse een onwenselijk tijdstip. Ik ga dan uit van een aftrap om 20:00, dan zit je als bezoekende club al snel middenin de avondspits.
Zoals ik idd al zei: 'mits de afstand behapbaar is voor het bezoekende team'. Maar als er een derby is kan dat toch best om 20.00?? (als beide ploegen dat willen)
Dat laatste lijkt me ook ja, omdat de KNVB eindelijk snapt dat er vooruitgang nodig is en dat we niet door kunnen blijven modderen en hangen in oude dingen die een overblijfsel zijn uit tijden dat de kerk nog de basis van het bestaan was in het grootste deel van Nederland.
Als de hoofdklasse gaat mengen, dan krijg je weer gezeik met promotie/degradatie zoals we eerder ook bij de 3e Divisie hebben gezien. KNVB zal wel snel tot de conclusie komen dat je gewoon alles t/m de 5e klasse moet gaan mengen, anders gaat het nooit werken.
Dat was geen oplossing, dat was terug naar de steentijd. Lekker onder de tafel betalen met enveloppen vol met zwart geld, geleverd door de lokale middenstand. Zaterdag bij zaterdag, zondag bij zondag.Hoe e.e.a. beter opgelost kan worden heb ik al menigmaal aangegeven.
Hoe lang doe jij over het typen van 4 regels tekst dan?Heb je tijd over of zo?
Hoe lang doe jij over het typen van 4 regels tekst dan?
Je opmerking over problemen met speelvelden slaan nergens op.
.
De hier onlangs gepubliceerde uitkomsten van die vragenlijst van west 2 zeggen me meer.
Net zoals dat Jonkers aangaf dat er iets veranderd wordt aan de oorspronkelijke plannen van wedstrijddagen en aanvangstijden, maar daarover van te voren geen openheid wil geven.
In het oorspronkelijke plan stond:
" Thuisspelende clubs bepalen speeldag en aanvangstijd, maar
- Zaterdagclubs spelen altijd op zaterdag, uit en thuis
- Aanvangstijden liggen bij voorkeur tussen 14.00 en 17.00 uur "