De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

Max

Administrator
Forumleiding
Zolang de rechter nog geen faillisement heeft uitgesproken en de curator nog niet is benoemd, dan is een faillissement altijd ver weg. Jaarverslagen zijn wat dat betreft altijd super actueel en betrouwbaar.
 

gevegt

Well-known member
Zolang de rechter nog geen faillisement heeft uitgesproken en de curator nog niet is benoemd, dan is een faillissement altijd ver weg. Jaarverslagen zijn wat dat betreft altijd super actueel en betrouwbaar.

Haha, dat laatste is echt humor!:duim:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Harkemase Boys is al twee keer zo goed als failliet geweest. 2007/08 en dat jaar wat Joost aanhaalt met de link. Sowieso, Harkema is financieel altijd een tijdbom, met die koppige geldschieter daar. E?n keer verkeerd kijken en er is ellende. Kampers.
 

gevegt

Well-known member
Harkemase Boys is al twee keer zo goed als failliet geweest. 2007/08 en dat jaar wat Joost aanhaalt met de link. Sowieso, Harkema is financieel altijd een tijdbom, met die koppige geldschieter daar. E?n keer verkeerd kijken en er is ellende. Kampers.

Kun je die discussie die we toen hadden nog weer omhoog halen? Of is die, net als de zwarte jaarverslagen, verloren gegaan?
 

noordooster

Well-known member
Als spelers te veel zwart krijgen en de fiscus krijgt er lucht van, kan het heel snel gaan. Vooral als de geldschieter net doet alsof zijn neus bloed.

Uiteraard, maar moet ik nu begrijpen dat je Harkemase Boys van zwart geld betalingen beschuldigt ?
Ook dat is weer een vreselijke slag in de lucht.
Wanneer de fiscus daar bewijzen van had, dan zouden ze, net als bij WKE wel ingegrepen hebben en zou het volop in de publiciteit zijn gekomen.
Ik heb er niks over gelezen, alleen soms wat jaloerse verdenkingen.
 

noordooster

Well-known member
Harkemase Boys is al twee keer zo goed als failliet geweest. 2007/08 en dat jaar wat Joost aanhaalt met de link. Sowieso, Harkema is financieel altijd een tijdbom, met die koppige geldschieter daar. E?n keer verkeerd kijken en er is ellende. Kampers.

Zeg lullo, denk aan je woorden.
Twee keer zo goed als failliet. Bewijs ?
 

gevegt

Well-known member
NO doet vaak interessant maar zoals in meerdere discussies al is gebleken weet hij nauwelijks van de hoed en de rand.

Dat doet me denken aan de Satyr van die tijd. Die reageerde als een echte fries en heb ik toen 2 maand van het forum geflikkerd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Harkema betaald niet zwart, volgens NO. Nou, dan houdt het op h?. Net als bij IJsselmeervogels en Spakenburg, komen de spelers naar Harkema voor de lekkere koffie en het mooie sfeertje langs de zijkant :duim:
 

noordooster

Well-known member
Harkema betaald niet zwart, volgens NO. Nou, dan houdt het op h?. Net als bij IJsselmeervogels en Spakenburg, komen de spelers naar Harkema voor de lekkere koffie en het mooie sfeertje langs de zijkant :duim:

He lullo, hoe vaak is HB door de fiscus gepakt ?
Nooit.
En bij zwarte betalingen was dat allang gebeurd.
Kom met bewijzen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
He lullo, hoe vaak is HB door de fiscus gepakt ?
Nooit.
En bij zwarte betalingen was dat allang gebeurd.
Kom met bewijzen.

Hoe bewijs je zwarte betalingen dan? Niet. Maar goed, net als bij IJsselmeervogels en Spakenburg en elke andere grote zaterdagclub, komen de spelers naar Harkema voor de lekkere koffie en het mooie sfeertje langs de zijkant. Heeft niks met centjes te maken, want dat mag natuurlijk niet. Nou, Harkema is alleen maar hartstikkene lief, dus dan zullen ze inderdaad niet zwart betalen.
 

Joost

Well-known member
De SM , Joost, Satyr en al die anderen lullen zich weer vreselijk vast met jaloerse onbewezen verdachtmakingen.
Dus zal ons aller kralinger straks de hele discussie, of in ieder geval mijn bijdragen wel weer verwijderen, zodat Harkemase Boys toch nog failliet of bijna failliet is geweest. Hahaha

Wacht even.

Jij vraagt om bewijs dat er wel eens financi?le problemen zijn geweest in Harkema. Ik plaats een link naar nota bene het jaarverslag van de vereniging zelf waarin dat wordt bevestigd en nu lul ik mezelf vast?
 

SanMark.

Well-known member
He lullo, hoe vaak is HB door de fiscus gepakt ?
Nooit.
En bij zwarte betalingen was dat allang gebeurd.
Kom met bewijzen.


Als de BD het al niet kan bewijzen, hoe zou ik het dan kunnen bewijzen ?

Ben tegenwoordig niet meer zo thuis in het betaalde amateur voetbal maar van 20 jaar tot 10 jaar terug ben ik van zeer veel clubs aardig op de hoogte en dat zijn over het algemeen dan verhalen uit de eerste hand. Van spelers die bij des betreffende clubs hebben gevoetbald of op gesprek zijn geweest.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ze betalen hier bij NEC'92, vijfde Klasse in Zuid II, zelfs spelers. Het zijn twee tientjes de man per punt, maar toch. Ga me niet vertellen dat ons aller Harkema dat niet doet.
 
Bovenaan