SanMark.
Well-known member
De wensen van de zaterdagclubs bedoel je?
Zijn er nog andere leden dan die er toe doen ?
De wensen van de zaterdagclubs bedoel je?
Plan van de hoofdklasseclubs om te mixen en tot weekendvoetbal te komen wordt definitief uitgewerkt en bij goedkeuring bij de KNVB neergelegd. Gesprekken starten deze maand.
https://www.tweenul.nl/nieuws/hoofdklasseclubs-gaan-voorstel-maken-over-weekendvoetbal
Plan van de hoofdklasseclubs om te mixen en tot weekendvoetbal te komen wordt definitief uitgewerkt en bij goedkeuring bij de KNVB neergelegd. Gesprekken starten deze maand.
https://www.tweenul.nl/nieuws/hoofdklasseclubs-gaan-voorstel-maken-over-weekendvoetbal
Het is zaak, dat de KNVB, cq van der Zee, zich niet laat leiden door emoties of afkeer, maar juist goed luistert naar de wensen van degenen door wie hij wordt betaald, namelijk de clubs en de leden.
En dat is dus de misvatting. Dat luisteren wordt al jaren gedaan, daardoor is er al zo ontzettend lang gepolderd omdat de KNVB iedereen te vriend wilde houden.Het is zaak, dat de KNVB, cq van der Zee, zich niet laat leiden door emoties of afkeer, maar juist goed luistert naar de wensen van degenen door wie hij wordt betaald, namelijk de clubs en de leden.
Maar dat doet de KNVB al jaren, en daar is helemaal niks uitgekomen.Ik vind juist, dat van der Zee moet luisteren naar de leden en de clubs door wie hij wordt betaald .
En dat hij voldoende rekening moet houden met hun wensen.
Stel dat de KNVB bedenkt, dat de competities vanaf pakweg de derde klasse tot en met de derde divisie gemengd moeten worden en alle wedstrijden gelijktijdig plaats moeten vinden op zaterdag om 14.30 of 15.00 uur, zou dan iedereen hier zich neerleggen bij de door de KNVB doorgehakte knoop ?
Ik lees hier continu, al maanden- zo niet jarenlang, dat de KNVB "knopen moet doorhakken " en moet stoppen met polderen.
De belangrijkste reden om knopen te willen doorhakken lijken de problemen met het zondagvoetbal, lees ik regelmatig.
Nooit lees ik erbij welke knopen de KNVB moet doorhakken en hoe. Alsof alles wat de KNVB dan bedenkt hier dan opeens goed valt.
Stel dat de KNVB bedenkt, dat de competities vanaf pakweg de derde klasse tot en met de derde divisie gemengd moeten worden en alle wedstrijden gelijktijdig plaats moeten vinden op zaterdag om 14.30 of 15.00 uur, zou dan iedereen hier zich neerleggen bij de door de KNVB doorgehakte knoop ?
Overigens was de aanleiding van dit alles het initiatief van Jonkers van MSC om de hoofdklassen te mixen waarbij belangrijke zaken als de aanvangstijden nog niet exact duidelijk zijn.
Ik ben daarvan op voorhand geen voorstander, zoals ik al meermalen heb uitgelegd
Maar als de clubs het daarover in meerderheid wel eens zijn, is er voor de KNVB uiteraard een prima reden om het in te voeren.
Nee, net zomin als dat iemand zich neer zou moeten leggen bij alles op zondag om 15.00 uur. Gewoon gemengd op zaterdag ?n op zondag, geven en nemen.
Ik sprak vandaag een bestuurslid van HZVV. Die noemde ook nog de vrijdag als mogelijke speeldag.
Vrijdagavond dan neem ik aan...
Op zich zou dat ook niet eens zo'n gek idee zijn, mits de afstand natuurlijk behapbaar is voor het bezoekende team.