Voor wat betreft de indeling van de twee derde divisies komen we steeds dichter bij het punt dat alle deelnemende teams bekend zijn.
FC Lisse degradeert via de nacompetitie en komt normaal gesproken in de zaterdagafdeling. UNA en Quick promoveren niet en blijven op de zondag.
Als ik dan even nu inventariseer dan heb ik de volgende verdeling. Waarbij ik Achilles '29 nog even als zondag heb aangemerkt, maar daar ben ik niet zeker van.
ZATERDAG
1 DVS '33 Ermelo
2 Quick Boys
3 ODIN '59
4 DOVO
5 ASWH
6 Harkemase Boys
7 VVOG
8 ONS Sneek
9 FC Lisse
10 Noordwijk
11 Eemdijk
12, 13 en 14 komen uit het rijtje Capelle, SteDoCo, Ajax Amateurs, Hoek
ZONDAG
1 UNA
2 Quick
3 Dongen
4 Westlandia
5 OFC
6 ADO '20
7 Hercules
8 Blauw Geel '38
9 OJC Rosmalen
10 HBS
11 EVV
12 HSC '21
13 Achilles '29
14 De Dijk
15 SJC
16 OSS '20
17 en 18 komen uit de nacompetitie, daar zijn nu nog 8 kanshebbers (en na vanmiddag nog 4)
BELOFTEN
1 Jong FC Groningen
2 Jong FC Volendam
Het lijkt er dus wel op dat ze ergens moeten schuiven, afhankelijk van de uitkomst van de nacompetitie om promotie naar de tweede divisie. Als TEC zich handhaaft en JVC Cuijk promoveert, is dat voor de KNVB denk ik het makkelijkst. Dan wordt Scheveningen deelnemer 15 op zaterdag en zet je daar drie beloften neer. Maar dan nog, als ze die echt willen verdelen, moet er geschoven worden. De Dijk lijkt dan de meest logische optie, geruchten zijn wel sterk dat die op zaterdag willen voetballen.
Of zie ik iets over het hoofd?