gevegt
Well-known member
Volgens mij was het ook in de tijd dat 11 spelers niet meer wilden spelen voor HB.
Er was een boel hommeles in de selectie en ik meen dat de supporters er zich ook mee gingen bemoeien.
Volgens mij was het ook in de tijd dat 11 spelers niet meer wilden spelen voor HB.
Dit heb je ook al een paar keer gecopy paste.
Wat is er nieuw aan ?
En dan ben je opeens zomaar failliet, of bijna failliet ?Er was een boel hommeles in de selectie en ik meen dat de supporters er zich ook mee gingen bemoeien.
Zolang de rechter nog geen faillisement heeft uitgesproken en de curator nog niet is benoemd, dan is een faillissement altijd ver weg. Jaarverslagen zijn wat dat betreft altijd super actueel en betrouwbaar.
En dan ben je opeens zomaar failliet, of bijna failliet ?
Harkemase Boys is al twee keer zo goed als failliet geweest. 2007/08 en dat jaar wat Joost aanhaalt met de link. Sowieso, Harkema is financieel altijd een tijdbom, met die koppige geldschieter daar. E?n keer verkeerd kijken en er is ellende. Kampers.
En dan ben je opeens zomaar failliet, of bijna failliet ?
Kun je die discussie die we toen hadden nog weer omhoog halen? Of is die, net als de zwarte jaarverslagen, verloren gegaan?
Als spelers te veel zwart krijgen en de fiscus krijgt er lucht van, kan het heel snel gaan. Vooral als de geldschieter net doet alsof zijn neus bloed.
Helaas, alles is n?t kwijt geraakt, maar feiten helpen toch niet tegen NO.
Harkemase Boys is al twee keer zo goed als failliet geweest. 2007/08 en dat jaar wat Joost aanhaalt met de link. Sowieso, Harkema is financieel altijd een tijdbom, met die koppige geldschieter daar. E?n keer verkeerd kijken en er is ellende. Kampers.
NO doet vaak interessant maar zoals in meerdere discussies al is gebleken weet hij nauwelijks van de hoed en de rand.
Harkema betaald niet zwart, volgens NO. Nou, dan houdt het op h?. Net als bij IJsselmeervogels en Spakenburg, komen de spelers naar Harkema voor de lekkere koffie en het mooie sfeertje langs de zijkant :duim:
He lullo, hoe vaak is HB door de fiscus gepakt ?
Nooit.
En bij zwarte betalingen was dat allang gebeurd.
Kom met bewijzen.
De SM , Joost, Satyr en al die anderen lullen zich weer vreselijk vast met jaloerse onbewezen verdachtmakingen.
Dus zal ons aller kralinger straks de hele discussie, of in ieder geval mijn bijdragen wel weer verwijderen, zodat Harkemase Boys toch nog failliet of bijna failliet is geweest. Hahaha
He lullo, hoe vaak is HB door de fiscus gepakt ?
Nooit.
En bij zwarte betalingen was dat allang gebeurd.
Kom met bewijzen.