Ik vond ook een aantal reacties in deze kamer, zeker van " het andere kamp" te ver gaan.
Maar tegelijkertijd heb ik op DVK heel vaak dingen gezien die minstens zover gaan, vaak nog verder.
Terwijl die niet worden verwijderd.
Ik vind ik het jammer dat je tegelijkertijd allemaal fatsoenlijke, niet-kwetsende, niet-godslasterlijke, goed beargumenteerde meningen weg hebt gedaan.
Persoonlijk weet ik niet in welk opzicht mijn reacties niet door de beugel zouden kunnen.
Wellicht kun je me dat aangeven opdat ik er rekening mee kan houden.
Want ik vind het vrij zinloos allemaal eigen meningen, overtuigingen en argumenten weer te geven, reacties te citeren, daarop te reageren enz als ze even later toch verwijderd worden.
Ik heb zo'n 100 posts verwijderd, dus ik ga niet alles doorzoeken om specifiek iedereen te vertellen waarom bepaalde posts verwijderd zijn, dan blijf ik bezig. Als mensen bepaalde termen gebruikt hebben die ik te ver vond gaan, of te veel op anderen inhakken e.d. heb ik het verwijderd. Als mensen onnodig als "zaterdaghater", "refo-..." e.d. bestempeld worden is dat een reden voor verwijdering.
Een beetje felle discussie moet kunnen, dit is nu eenmaal een onderwerp waar veel mensen een sterke mening over hebben en vaak nogal wat passie. Dit was aan het escaleren, dus om dat te stoppen, moest ik ingrijpen. Er waren ook posts die ik verwijderd heb en normaal zou laten staan als de escalatie er niet geweest was. Overigens heb ik ook een aantal posts van jou verwijderd omdat het een reactie was op andere posts die ik te ver vond gaan. Als ik de eerste post uit een heftige discussie verwijder, is het vaak nogal nutteloos om de rest te laten staan omdat mensen dan het begin van de discussie missen. En zoals SanMark. zeer terecht aangaf, alles is tig keer herhaald, ik had nog veel meer kunnen verwijderen en dan wordt er nog steeds niks gemist.
En ik heb mijn mening over de piramide hier duidelijk neergezet, alleen vond ik het niet nodig het tientallen keren te herhalen.
Edit: verdere reacties graag via PB of het "vragen en antwoorden" topic. Hier weer ontopic aub.