De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

De Groene Scout

Well-known member
Nee, als Volendam degradeert, omdat ze play-offs verliezen tegen de zaterdagkampioen, dan speelt Volendam de thuiswedstrijden op zaterdag in de Zaterdagtopklasse, het liefst 's middags. Lekker duidelijk en star. Ook goed voor mensen met autisme, die weten waar ze aan toe zijn.

OK, ga ik nog even een stapje verder. Die zaterdag club promoveert dus en het jaar erop verliezen ze de play-offs tegen de zondagkampioen. Moet dan ook die van oorsprong zaterdag-club instromen in de Zondagtopklasse. Volgens jou theorie dus wel.
 

Maasveld

Well-known member
Oke, verklaar je nader dat ik een hypocriete lul ben. Jij bent zeker ook wiskundedocent met die logica? Als je zaterdagtopklasse speelt, speel je op zaterdag, sukkel.

Ja, sorry hoor. Maar logischer dan dit kan gewoon niet. Gaat nu een beetje op doordrammerij (wat een mooi zelfbedacht woord) van seculiere, extreem progressieve lui lijken. Niet meer serieus te nemen.

Word ondertussen weer blij van het feit dat er capabele mensen bij de KNVB zitten aan die tekentafel en niet jij.

Dacht dat ik eens een goede discussie kon voeren hier, het ging de goede kant op. Heeft vast met Kerst te maken, dan heeft iedereen weer goede voornemens.
Je wilt een club die op zondag wil spelen wel verplichten om op zaterdag te spelen, maar als een zaterdagploeg verplicht op zondag moet spelen is Holland in nood. Dan ben je dus inderdaad gewoon een hypocriete lul. Dat jij wat traag van begrip bent, kan ik niks doen. Jij overigens ook niet hoor, aangezien je pas net van het VWO afkomt.
 

Maasveld

Well-known member
Spakenburg wordt kampioen, promoveren. Club X degradeert uit de Jupiler League en nemen de zaterdagplek in. Jaar later degradeert Spakenburg en de zondagafdeling levert de amateurkampioen die promoveert. Gaat Spakenburg dan wel ineens op zondag spelen?
Dan zal er wel weer gewisseld moeten worden met club X.
 

Mug

Member
Dat weet ik. Staphorst heeft voor mij geen geheimen.
Buiten het geloof van de meeste zaterdagclubs, wat is hun reden om zo stringent aan de zaterdag te houden? Alleen de inkomsten?

De vv. Staphorst is geen christelijke voetbalvereniging. Ze spelen op zaterdag omdat dat bij de oprichting met de gemeente is afgesproken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind het wel heel vervelend dat iedereen Niels met feiten, oplossingen en logica bestookt. Kap daar mee.
 

JMD

Well-known member
Ja, sorry hoor. Maar logischer dan dit kan gewoon niet. Gaat nu een beetje op doordrammerij (wat een mooi zelfbedacht woord) van seculiere, extreem progressieve lui lijken. Niet meer serieus te nemen.
Dat uitgerekend jij anderen van doordrammerij beschuldigd is toch wel heel erg mooi...
 

Mug

Member
Dat weet ik. En toch doen ze het.

In Staphorst gebeurt wel meer wat niet mag . Maar of Staphorst voor een gemixte indeling is kan ik niet beoordelen, wel dat zij de afstanden en kosten niet prettig vinden. Ook daar discussies over eventueel promoveren wat een groot gedeelte van de achterban niet ziet zitten.
 

gevegt

Well-known member
In Staphorst gebeurt wel meer wat niet mag . Maar of Staphorst voor een gemixte indeling is kan ik niet beoordelen, wel dat zij de afstanden en kosten niet prettig vinden. Ook daar discussies over eventueel promoveren wat een groot gedeelte van de achterban niet ziet zitten.
Leer mij Staphorst kennen. Als het voor de gemeente is, doen de ouderen hun duitje in het zakje, als het aan de jeugd ligt, doen ze het op de dijk of aan het spoor.
 

Mug

Member
Ben heel benieuwd of het plan van MSC over de gemixte hoofdklasse serieuze kans van slagen heeft. Voor noord en oost zou het geweldig zijn. De rest van Nederland daar heb ik mijn twijfels bij.
 

SanMark.

Well-known member
Nou en? Die spelers voetballen ook voor de ambiance hoor. Bij VVIJV voetballen is toch veel mooier dan bij FC Oss? En dan heb je bepaalde wedstrijden waar geen 1500 man op afkomt, maar 800 door een wedstrijd op zondag. Echt voor iedereen een verbetering, maar niet heus.

Een mix is alleen voor zondag een verbetering, voor zaterdag niet.

Al die spelers die bij de koop clubs zitten , zitten daar niet om de ambiance of omdat ze de club zo mooi vinden maar omdat ze daar kruiwagens vol met geld kunnen verdienen.
 
N

Niels5596

Guest
Je wilt een club die op zondag wil spelen wel verplichten om op zaterdag te spelen, maar als een zaterdagploeg verplicht op zondag moet spelen is Holland in nood. Dan ben je dus inderdaad gewoon een hypocriete lul. Dat jij wat traag van begrip bent, kan ik niks doen. Jij overigens ook niet hoor, aangezien je pas net van het VWO afkomt.

Haha, gekkie, grapjas. Let even op je woorden brutale snotneus. Traag van begrip? Ik? Dan ben jij blijkbaar nog trager. Ik zal het dan nog even uitleggen...

Als de zondagkampioen in het jaar erna de kampioen levert, dan komt Spakenburg in theorie in de Zondagtopklasse. Maar laat nu net die profclub (laten we zeggen FC Volendam weer) in de zaterdagafdeling spelen. Dan wisselt Volendam met Spakenburg. In Volendam maakt hen dat geen malle moer uit en in Spakenburg wil men alleen op zaterdag.

Ga geen problemen cre?ren in mijn mooie voorstel die er niet zijn. Die "discussietruc" ken ik ook al wel.

O ja, over jouw woorden van hypocriete lul. Het is Kerst, even dimmen. "Ik [zelf] was mijn handen in onschuld."

Och jee, nee toch, dat is een tekst voor Goede Vrijdag...:eek:mg:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan