N
Niels5596
Guest
Goed zo :duim:
Hee, bedrog!! Fraude! Een 1 geef ik je!!
Opgelost.1 Eredivisie
2 Jupiler League
3 2e divisie
4 3e divisie Noord/Zuid (of Oost/West)
5 Hoofdklasse A t/m D
6 Enzovoort
Thuisclub bepaalt de speeldag
Dat is jouw conclusie... Het bord voor je kop blijft continu aanwezig, daar heb je de afgelopen pagina alweer genoeg voorbeelden van gegeven...
Maar dat je heel veel clubs in een benarde positie wringt, in een soort spagaat.
Iemand die zijn geloof oplegt aan anderen (en niet accepteert dat er ook mensen zijn met een andere religie (of helemaal geen)) is een fundamentalist. Simpel.Och och, wat verneder je je toch weer tot het niveau van een vmbo-puber die met moeite een wiskundetoets stil kan afmaken. Bah. Zo medelijden met die leerlingen van je. Er zal vast ergens een christenfundamentalist tussen hebben gezeten. Of een moslimfundamentalist. We zijn gewoon mensen, hoor. En jij hebt een badge van twee tegenstanders die hand in hand lopen? Ga toch skeeleren, joh.
Ik heb met je te doen.
Geloofsfundamentalisten hebben geen normalemensenwereld. Die eisen dat anderen zich aan hun religie aanpassen. Religie hoort achter de voordeur. Dat geldt voor moslims, katholieken, boeddhisten en dus ook voor de gereformeerden.
Er zijn al pagina's lang argumenten aangedragen, maar die lees je niet (of wil je niet lezen).Jij kan op geen enkele, maar ook geen enkele manier uitleggen waarom een mix goed zou zijn, behalve dat de kwaliteit een klein beetje stijgt. Maar dat je heel veel clubs in een benarde positie wringt, in een soort spagaat.
Ga je wiskundetoetsen nakijken. Je vergeet vast ergens een getalletje en dan komen die leerlingen weer aan je bureau zeiken dat ze toch een punt extra moeten krijgen.
Iemand die zijn geloof oplegt aan anderen (en niet accepteert dat er ook mensen zijn met een andere religie (of helemaal geen)) is een fundamentalist. Simpel.
Er zullen ongetwijfeld fundamentalisten tussen hebben gezeten (alhoewel: is daar sprake van bij kinderen van 12 t/m 16?), maar die hielden wijselijk hun mond. Simpelweg omdat je in mijn (wiskunde)les niet aan moet komen met het opdringen van je geloof aan mij of klasgenoten.
Dan ga ik een gesprek met ze aan. Stuur zelden mensen de klas uit, als dat er 2 per schooljaar zijn, is dat veel.En dan? Stuur je ze dan de klas uit? Of word je dan boos? Wat ben jij triest.
Als je op zondag dan wel mag TV kijken en computeren, waarom dan niet voetballen? Dat is toch ook ontspanning?Valt me mee dat je niet zegt dat 12- tot 16-jarigen niet ge?ndoctrineerd zijn en dus als nog fundamentalistisch zijn. En zoals je kunt zien, zit ik gewoon achter de laptop op zondag in het zicht van mijn ouders en kijk ik gewoon (amateur)voetbal op tv. Dus verbreed je denkwereld eens. En dat moet een gristenfundi zeggen.
Dan ga ik een gesprek met ze aan. Stuur zelden mensen de klas uit, als dat er 2 per schooljaar zijn, is dat veel.
Als je op zondag dan wel mag TV kijken en computeren, waarom dan niet voetballen? Dat is toch ook ontspanning?
Weet wel zeker dat mijn denkwereld breder is dan die van jou.
Er zijn al pagina's lang argumenten aangedragen, maar die lees je niet (of wil je niet lezen).
En de enige die flinke persoonlijke aanvallen uitvoert ben jij, maar ook dat wil je niet zien. Bord voor je kop.
Je snapt er dus echt helemaal niks van... Maar goed, dat laat je al pagina's lang zien...Als jij tegen refo's moet zeggen dat ze achter de voordeur hun geloof maar moeten belijden, dan is je denkwereld toch echt even smal als een fundamentalist die zegt dat geloof en politiek verbonden kunnen zijn.
Denk er maar eens over na. Dat vieze, vuile D66-gedrocht. Instorten zal die partij.
Ik denk dat een grote meerderheid van de clubs in de divisies en de hoofdklassen er voorstander van is dat beloften in eigen beloftencompetities moeten voetballen en niet in de voetbalpiramide.
De argumenten daarvoor zijn overal te lezen.
De BVO's hoeven zich dan ook niet te houden aan allerlei beperkingen die men nu de beloftenteams wil opleggen.
En ook in die beloftencompetities krijgen de talenten voldoende tegenstand . Ze spelen tegen goede spelers die 4 a 5 maal trainen per week . Het wil er bij mij niet in dat beloften alleen maar beter worden als ze spelen tegen clubs in de voetbalpiramide.
Hahaha, deze vind ik echt wel mooi. Beperkingen opleggen?
Als zondagfan heb jij blijkbaar geen moeite om op zaterdagavond of -middag te ballen. Wij als zaterdagploegen wel op zondag. Dan kun jij je toch aanpassen als je dat wil? Dan wordt er jou toch geen beperking opgelegd? Dan houd je je poot stijf. Er wordt ons juist een beperking opgelegd als wij per se op zondag moeten voetballen, terwijl het gros van de zondag in zo'n geval gewoon op zaterdagmiddag of -avond wil spelen.
Jij kan op geen enkele, maar ook geen enkele manier uitleggen waarom een mix goed zou zijn, behalve dat de kwaliteit een klein beetje stijgt.
Je snapt er dus echt helemaal niks van... Maar goed, dat laat je al pagina's lang zien...
Als je het even niet meer weet gebruik je de term 'drogreden'... Dat gaat opvallen...Als docent zou je moeten weten dat dit niet kan, want het is een drogreden.
Alsof jij dat wel doet... We hebben zat argumenten aangedragen waarom er gemixt zou moeten worden, maar die counter je niet met tegenargumenten, maar met termen als 'drogreden' e.d.Dit is geen discussie voeren.
Volgens mij heb ik die woorden de laatste dagen totaal niet gebruikt. Heb dat 2 weken terug idd 2x laten vallen, maar daarna niet meer.En jouw "incestcompetitie" steek je gewoon lekker weer in het zand. Alsof er niets gebeurd is. Dat steekt mensen heel erg hard.
Unregistrere, kan jij mij dan wellicht objectief uitleggen dat als er gemixed wordt, ASWH gewoon op zaterdag kan blijven thuisspelen, waarschijnlijk zeker de helft van de uitwedstrijden ook, en er enkele uitwedstrijden op zondag zouden bijzitten, en de spelers en staf er geen problemen mee hebben, waarom die oudjes er dan tegen zijn? Dan is het toch gewoon religie? Of ben ik dan gek.
Keulen en Aken zijn uiteraard ook niet op 1 dag gebouwd, zoiets moet dan ook geleidelijk gaan. Veel meer nog dan in het betaalde voetbal zijn jullie afhankelijk van de vrijwilligers. Er zal ook echt niemand gaan zeggen dat er plotseling op zondag thuisduels gespeeld moeten worden.
Het gaat er enkel om dat sporadisch een uitduel plaatsvind op zaterdagavond in plaats van zaterdagmiddag. Dan kun je over een aantal jaar, als de clubs aan elkaar gewend zijn en de opzet van de competities fatsoenlijk evalueren en waar nodig bijgeschaafd worden.
Zou dat bij ASWH echt een probleem zijn?
Als je het even niet meer weet gebruik je de term 'drogreden'... Dat gaat opvallen...
Alsof jij dat wel doet... We hebben zat argumenten aangedragen waarom er gemixt zou moeten worden, maar die counter je niet met tegenargumenten, maar met termen als 'drogreden' e.d.
Volgens mij heb ik die woorden de laatste dagen totaal niet gebruikt. Heb dat 2 weken terug idd 2x laten vallen, maar daarna niet meer.
En verder stond er nog een vraag voor je open. Waarom beantwoord je die niet? (waarom je wel TV mag kijken en internetten op zondag, maar niet voetballen of voetbal kijken, terwijl dat laatste ook gewoon ontspanning is)
Ik heb het wel gehad met deze onzinnige discussie. Ik ben benieuwd wat de clubs ervan vinden. Uiteindelijk bepalen de clubs de toekomst en niet een paar mensen vanaf de zijlijn.
Nee, dat zie je wel goed, denk ik. Bij de oudere leden zal het inderdaad nog voortkomen uit religie / principe. En die zijn altijd in de meerderheid bij ledenvergaderingen... Maar daarom denk ik juist ook dat het zo moeilijk is. Als het zelfs bij ons al speelt, dan is dat bij verenigingen waar religie een grotere rol speelt nog vele malen erger.